Відбувся в середу 14 грудня 2022 року о 18:00
«Формування здоров’язбережувальної компетентності педагога: від депресивного стану до психічного здоров’я»
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської...читати все
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада»; членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних та корекційно-розвиткових програм.
приховати75 грн.
до 14 грудня включно
90 грн.
з 15 грудня
Сьогодні досить яскраво відчувається загальна втома людей від постійного перебування в стресовому середовищі. У педагогічних працівників ситуація ускладнюється ще й через необхідність брати на себе відповідальність за велику кількість дітей, які також відчувають значне психоемоційне напруження.
Період тривалого стресу призводить до формування депресивних станів, що супроводжуються почуттям глибокої втоми, втратою інтересів, високою тривожністю, потребою в зменшенні соціальних контактів та іншими особливостями. Саме про те, на що варто звернути увагу, коли звертатися по допомогу до спеціалістів, ми й поговоримо на вебінарі.
Під час зустрічі розглянемо доступні засоби самопідтримки, які можна застосовувати також в роботі з дітьми, учнями та студентами.
В додатку до вебінару Ви знайдете добірку практичних інструментів для своєї професійної діяльності.
До початку вебінару або під час зустрічі Ви можете поставити питання, висловити уточнення, заперечення абощо.
Розвиток здоров’язбережувальної компетентності педагогічних працівників закладів освіти шляхом формування здатності до самооцінки власного стану і застосування методів самовідновлення.
розглянути основні маркери депресивного стану у педагогічних працівників;
вчитися самостійно визначати рівень психічної напруги та власну схильність до депресії;
запропонувати засоби відновлення стану душевної рівноваги і встановлення внутрішнього балансу;
познайомити з практичними інструментами запобігання розвитку депресії у дітей, учнів, студентів (в додатку).
вміння оцінювати власний психологічний стан і робити прогноз щодо механізмів збереження здоров’я і професійної активності;
розуміння необхідності співпраці зі спеціалістами для відновлення стану душевної рівноваги, покращення психічного здоров’я, усунення симптомів депресії у себе і дітей, учнів, студентів, з якими працює педагог;
здатність добирати засоби психолого-педагогічного впливу з метою самовідновлення, підтримки дітей, учнів, студентів та запобігання порушень здоров’язбережувальної складової особистості;
готовність взаємодіяти з усіма учасниками освітнього процесу для подолання негативних наслідків, викликаних депресивними станами;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності.
Вчителі, вихователі, працівники закладів позашкільної і професійної (професійно-технічної), передвищої освіти, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги та інші педагогічні працівники закладів освіти.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари