Відбувся у четвер 15 вересня 2022 року о 18:00
«Формування елементарних математичних уявлень у дітей з інтелектуальними освітніми труднощами»
директорка комунальної установи «Бердичівський інклюзивно-ресурсний центр» Бердичівської міської ради, дефектологиня, логопединя, реабілітологиня.
75 грн.
до 15 вересня включно
90 грн.
з 16 вересня
Навчання дітей з ООП потребує від педагогів обізнаності у сфері загальної і спеціальної освіти. Процес набуття знань, закріплення навичок та етапи формування практичних умінь, враховуючи зони актуального розвитку і потенційні можливості дітей з інтелектуальними труднощами вимагають від педагогів прицільної уваги. Саме тому, ми зосередились на докладному вивченні особливостей формування елементарних математичних уявлень у дітей з інтелектуальними освітніми труднощами.
Зорієнтувати педагогів в особливостях формування елементарних математичних уявлень у дітей з інтелектуальними освітніми труднощами.
ознайомити педагогів з особливостями навчання дітей з інтелектуальними освітніми труднощами;
розкрити предмет і завдання математичної освіти дітей з інтелектуальними освітніми труднощами;
ознайомити педагогів зі складовими математичної освіти дітей з інтелектуальними освітніми труднощами;
зорієнтувати педагогів у визначенні індивідуальних методів, засобів і прийомів формування елементарних математичних уявлень учня/вихованця з інтелектуальними освітніми труднощами;
надати практичні поради щодо ефективного підбору і застосування навчально-дидактичного матеріалу для розвитку математичних здібностей дітей з інтелектуальними освітніми труднощами;
підвищити професійну майстерність педагогів.
знання особливостей навчання дітей з інтелектуальними освітніми труднощами;
розуміння предмету і завдань математичної освіти дітей з інтелектуальними освітніми труднощами;
знання складових математичної освіти дітей з інтелектуальними освітніми труднощами;
вміння визначити індивідуальні методи, засоби і прийоми формування елементарних математичних уявлень учня/вихованця з інтелектуальними освітніми труднощами;
володіння рядом практичних методів щодо ефективного підбору і застосування навчально-дидактичного матеріалу для розвитку математичних здібностей дітей з інтелектуальними освітніми труднощами;
володіння інформаційними ресурсами щодо адаптацій у інклюзивному навчанні;
професійна готовність педагога до організації якісного освітнього процесу дітей з інтелектуальними освітніми труднощами.
Педагоги закладів дошкільної і загальної середньої освіти, асистенти вихователів/вчителів, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари