+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Акція
Вебінарний безліміт
Заощаджуйте понад 5000грн

Замовляйте усі свідоцтва за вебінари (понад 90 вебінарів)

з 16 серпня
до 31 серпня
399 грн
Активуйте «Вебінарний Безліміт» та отримайте необмежений доступ до існуючих та нових вебінарів до 30 вересня

Формування навичок адаптації учнів в різні вікові періоди

Вебінар відбувся

у вівторок, 06 листопада 2018 о 20:00:00

Перегляд безкоштовний
Свідоцтво підтверджує Вашу участь
у вебінарі. У ньому вказується
тривалість в академічних годинах.
49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 06 листопада включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 07 листопада

Після перегляду вебінару Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.

Отримайте переваги:
За 60 грн:
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)
Замовити свідоцтво
Безкоштовно
  • Перегляд
  • Обговорення
  • Запис вебінару
  • Проходження тестування
  • Свідоцтво
  • Матеріали в текстовому форматі
  • Додаткові бали (+20 балів)

Черниш Олена.

Психолог в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості. Керівник громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада». Автор програми «Розвиток творчої обдарованості учнів сучасної школи шляхом формування навичок емоційно-вольової саморегуляції» (гриф МОН України, 2018 рік). 28 років досвіду роботи в закладах освіти.

В різний час працювала: дошкільні установи: вихователь, методист, завідуюча приватних дошкільних установ; школа: психолог, соціальний педагог, тренер з розвитку емоційного інтелекту та обдарованості учнів; ВУЗ: викладач спецкурсів. Наукова діяльність: заступник директора Наукового центру екрального аналізу, керівник департаменту наукових досліджень в галузі педагогіки і психології при «Міжнародній асоціації науково-практичної психології та екрального аналізу «Серце під сонцем».

Громадська діяльність. Член спілки підприємців та промисловців малих, середніх та приватизованих підприємств, член Ради підприємців при Торгово-Промисловій палаті. Член робочої групи при Міністерстві освіти і науки України.

Курс від автора Черниш Олени:

Курс від автора Черниш Олени “Протидія шкільному насильству”

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
1180 грн

Цільова аудиторія

Педагогічні та адміністративні працівники закладів освіти, психологи, соціальні педагоги.

Мета

Сприяти свідомому розумінню педагогами особливостей адаптаційних процесів учнів різних вікових категорій.

Завдання

 1.  Висвітлити поняття адаптації.

 2.  Розглянути причини порушення адаптації та шляхи сприяння соціалізації першокласників.

 3.  Розглянути причини ускладненої адаптації п’ятикласників та можливості її покращення.

 4.  Оглядово визначити особливості сприяння поліпшенню адаптаційних процесів десятикласників та новоприбулих учнів.

Обладнання

Підготуйте для роботи аркуш паперу А4, ручку.

Опис

 1.   Поняття адаптації.

 2.   Проблеми, з якими зустрічається першокласник.

 3.  Причини ускладненої адаптації учнів першого класу.

 4.  Шляхи сприяння позитивної мотивації в першому класі.

 5.  Як проявляються проблеми, пов’язані з порушенням адаптаційних процесів.

 6.  Складнощі, з якими зустрічаються п’ятикласники при переході в старшу школу.

 7.  Шляхи сприяння адаптації в п’ятому класі.

 8.  Проблеми, які турбують десятикласників.

 9.  Адаптація «новачка» в класному колективі.

Інформація про вебінар

Рано чи пізно в життя вчителя приходить дитина, якій необхідна підтримка в період входження в шкільний колектив.

Проблеми, з якими зустрічається дитина в адаптаційний період, різні в першокласника, п’ятикласника та десятикласника. В той же час, розуміючи особливості задач, що розв’язує учень під час входження в новий для себе життєвий період, вказує на їх схожість.

Чого чекає дитина від школи? Які сигнали вона подає, демонструючи потребу в особливій підтримці вчителя? Чим саме педагог може бути корисним своєму вихованцеві в складний період?

До кого можна звернутися по допомогу, кого варто залучати до співпраці та які інструменти використовувати?

На ці питання ми сьогодні разом шукатимемо відповіді.

Очікувані результати

 1.  Розуміння причин ускладненої адаптації учнів.

 2.  Здатність розпізнавати поведінкові сигнали про необхідність підтримки окремих учнів.

 3.  Ознайомлення з простими інструментами визначення наявності проблем з адаптацією та створення умов для їх усунення.

 

Якщо Ви бажаєте отримати свідоцтво про участь у вебінарі «Формування навичок адаптації учнів в різні вікові періоди», оплатіть його вартість. Після сплати свідоцтво буде доступне для завантаження у вашому особистому кабінеті в розділі досягнення або на сторінці самого вебінару.

49 грн.
за умови замовлення свідоцтва до 06 листопада включно
60 грн.
за умови замовлення свідоцтва з 07 листопада