Відбувся у вівторок 06 листопада 2018 року о 20:00
«Формування навичок адаптації учнів в різні вікові періоди»
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця...читати все
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада»; членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних та корекційно-розвиткових програм.
приховати90 грн.
до 06 листопада включно
Курс від автора Черниш Олени:
Курс від автора Черниш Олени “Протидія шкільному насильству”
Цільова аудиторія
Педагогічні та адміністративні працівники закладів освіти, психологи, соціальні педагоги.
Мета
Сприяти свідомому розумінню педагогами особливостей адаптаційних процесів учнів різних вікових категорій.
Завдання
1. Висвітлити поняття адаптації.
2. Розглянути причини порушення адаптації та шляхи сприяння соціалізації першокласників.
3. Розглянути причини ускладненої адаптації п’ятикласників та можливості її покращення.
4. Оглядово визначити особливості сприяння поліпшенню адаптаційних процесів десятикласників та новоприбулих учнів.
Обладнання
Підготуйте для роботи аркуш паперу А4, ручку.
Опис
1. Поняття адаптації.
2. Проблеми, з якими зустрічається першокласник.
3. Причини ускладненої адаптації учнів першого класу.
4. Шляхи сприяння позитивної мотивації в першому класі.
5. Як проявляються проблеми, пов’язані з порушенням адаптаційних процесів.
6. Складнощі, з якими зустрічаються п’ятикласники при переході в старшу школу.
7. Шляхи сприяння адаптації в п’ятому класі.
8. Проблеми, які турбують десятикласників.
9. Адаптація «новачка» в класному колективі.
Інформація про вебінар
Рано чи пізно в життя вчителя приходить дитина, якій необхідна підтримка в період входження в шкільний колектив.
Проблеми, з якими зустрічається дитина в адаптаційний період, різні в першокласника, п’ятикласника та десятикласника. В той же час, розуміючи особливості задач, що розв’язує учень під час входження в новий для себе життєвий період, вказує на їх схожість.
Чого чекає дитина від школи? Які сигнали вона подає, демонструючи потребу в особливій підтримці вчителя? Чим саме педагог може бути корисним своєму вихованцеві в складний період?
До кого можна звернутися по допомогу, кого варто залучати до співпраці та які інструменти використовувати?
На ці питання ми сьогодні разом шукатимемо відповіді.
Очікувані результати
1. Розуміння причин ускладненої адаптації учнів.
2. Здатність розпізнавати поведінкові сигнали про необхідність підтримки окремих учнів.
3. Ознайомлення з простими інструментами визначення наявності проблем з адаптацією та створення умов для їх усунення.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари