Відбувся у вівторок 09 січня 2024 року о 18:00
«Емоційна компетентність вчителя: як дозволити собі відчувати позитивні емоції»
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської організації...читати все
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада»; членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних та корекційно-розвиткових програм.
приховати75 грн.
до 09 січня включно
90 грн.
з 10 січня
Сьогодні події розвиваються надзвичайно швидко. Педагогічна діяльність переживає постійні зміни, шквал різноманітної інформації виснажує ресурси.
Педагогу необхідно в цих умовах зберігати внутрішній баланс, відчуття душевної рівноваги, демонструвати дітям, підліткам, старшокласникам і батькам впевненість, гармонію, оптимізм.
Під час вебінару будемо говорити про щастя, досліджувати себе і шукати шлях до переживання відчуття щастя, стабілізації свого внутрішнього стану.
До початку вебінару і під час його проведення учасники мають можливість поставити питання, запропонувати для обговорення власний досвід з зазначеної теми.
Сприяти відновленню відчуттів та активізувати внутрішні ресурси, спрямовані на переживання вищих почуттів.
визначення екзистенційних потреб особистості педагога в сучасних умовах; щастя як базова потреба;
провести самодіагностику педагогів в контексті здатності почуватися щасливими;
знайомство з практичними засобами, спрямованими на переживання відчуття щастя;
готовність застосовувати отримані знання в особистому житті і педагогічній діяльності.
розуміння власних потреб в контексті переживання вищих почуттів;
вміння оцінювати свої потреби у відчутті щастя;
здатність відчувати щастя в кожному дні, помічати моменти, які наповнюють особистість вчителя і відновлюють ресурс;
бажання застосовувати практичні підходи в педагогічній практиці для створення підтримуючого середовища для учнів, які перебувають на різних формах навчання;
готовність застосовувати засоби психологічної підтримки в роботі з дітьми та учнівською молоддю;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності.
Вчителі, вихователі, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги та інші педагогічні працівники закладів освіти.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари