Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сенсорне виховання за методикою Монтессорі: практичні інструменти для педагогів ЗДО
»
Взяти участь Всі події
Вебінар

Відбувся в середу 07 травня о 18:00

«Дидактичні ігри та вправи для дітей з ООП: методичний кейс»

Спікерка

заступниця директора з НВР, вчителька української мови і літератури Нікопольського ліцею №6 Нікопольської міської ради, вчителька вищої категорії, вчитель-методист, експерт...читати все

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.

Актуальність

Сучасна система освіти все більше орієнтується на принципи інклюзивності, що передбачає створення умов для навчання усіх дітей, зокрема і тих, які мають особливі освітні потреби (ООП). Одним із ключових викликів для педагогів є пошук ефективних методів навчання, які сприятимуть розвитку пізнавальних, комунікативних та соціальних навичок у таких дітей. Дидактичні ігри та вправи виступають не лише інструментом засвоєння знань, а й засобом формування емоційно-позитивного ставлення до навчання, розвитку моторики, мовлення, уваги та пам’яті. Ігрова форма навчання дозволяє враховувати індивідуальні особливості кожної дитини, забезпечує інтерактивність, знижує рівень тривожності та сприяє кращій адаптації в освітньому середовищі, тому важливим є цілеспрямоване впровадження дидактичних ігор у практику інклюзивного навчання як ефективного педагогічного інструменту.

Мета

Ознайомити учасників вебінару з ефективними методами використання дидактичних ігор та вправ у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами; продемонструвати приклади практичних прийомів, що сприяють розвитку когнітивних, мовленнєвих та соціальних навичок; надати методичний кейс для подальшого використання у педагогічній діяльності з метою створення інклюзивного та стимулюючого навчального середовища.

Завдання:

  • розкрити сутність поняття «дидактична гра» та визначити її значення у навчанні дітей з особливими освітніми потребами;

  • проаналізувати основні принципи добору та адаптації ігрових методик до індивідуальних потреб дитини з ООП;

  • ознайомити учасників з прикладами дидактичних ігор та вправ, що використовуються на практиці, та продемонструвати можливості їх використання в інклюзивному середовищі;

  • сприяти формуванню готовності педагогів застосовувати ігрові методи у щоденній освітній діяльності, з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини.

Очікувані результати:

  1. розуміти значення та роль дидактичних ігор у навчанні дітей з особливими освітніми потребами;

  2. визначати критерії добору та адаптації ігрових методик відповідно до індивідуальних потреб дитини з ООП;

  3. застосовувати на практиці різні види дидактичних ігор та вправ у роботі з дітьми в інклюзивному середовищі;

  4. демонструвати готовність до творчого використання ігрових прийомів у повсякденному педагогічному процесі з урахуванням індивідуального підходу.

Цільова авдиторія

Вчителі ЗЗСО, вихователі, корекційні педагоги, асистенти вчителів, психологи.

Реєстрація на вебінар

Безплатно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»