Відбувся в середу 07 травня о 18:00
«Дидактичні ігри та вправи для дітей з ООП: методичний кейс»
заступниця директора з НВР, вчителька української мови і літератури Нікопольського ліцею №6 Нікопольської міської ради, вчителька вищої категорії, вчитель-методист, експерт...читати все
заступниця директора з НВР, вчителька української мови і літератури Нікопольського ліцею №6 Нікопольської міської ради, вчителька вищої категорії, вчитель-методист, експерт оцінювання професійних компетентностей вчителів української мови та літератури 2025, членкиня асоціації євроклубів міста Нікополь та ГО «ПРОГРЕСИЛЬНІ», тьютор цифрового безпечного освітнього простору БФ «СТРІТ ЧАЙЛД УКРАЇНА», фахівчиня по роботі з талановитою та обдарованою молоддю.
приховати75 грн.
до 07 травня включно
90 грн.
з 08 травня
Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Сучасна система освіти все більше орієнтується на принципи інклюзивності, що передбачає створення умов для навчання усіх дітей, зокрема і тих, які мають особливі освітні потреби (ООП). Одним із ключових викликів для педагогів є пошук ефективних методів навчання, які сприятимуть розвитку пізнавальних, комунікативних та соціальних навичок у таких дітей. Дидактичні ігри та вправи виступають не лише інструментом засвоєння знань, а й засобом формування емоційно-позитивного ставлення до навчання, розвитку моторики, мовлення, уваги та пам’яті. Ігрова форма навчання дозволяє враховувати індивідуальні особливості кожної дитини, забезпечує інтерактивність, знижує рівень тривожності та сприяє кращій адаптації в освітньому середовищі, тому важливим є цілеспрямоване впровадження дидактичних ігор у практику інклюзивного навчання як ефективного педагогічного інструменту.
Ознайомити учасників вебінару з ефективними методами використання дидактичних ігор та вправ у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами; продемонструвати приклади практичних прийомів, що сприяють розвитку когнітивних, мовленнєвих та соціальних навичок; надати методичний кейс для подальшого використання у педагогічній діяльності з метою створення інклюзивного та стимулюючого навчального середовища.
розкрити сутність поняття «дидактична гра» та визначити її значення у навчанні дітей з особливими освітніми потребами;
проаналізувати основні принципи добору та адаптації ігрових методик до індивідуальних потреб дитини з ООП;
ознайомити учасників з прикладами дидактичних ігор та вправ, що використовуються на практиці, та продемонструвати можливості їх використання в інклюзивному середовищі;
сприяти формуванню готовності педагогів застосовувати ігрові методи у щоденній освітній діяльності, з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини.
розуміти значення та роль дидактичних ігор у навчанні дітей з особливими освітніми потребами;
визначати критерії добору та адаптації ігрових методик відповідно до індивідуальних потреб дитини з ООП;
застосовувати на практиці різні види дидактичних ігор та вправ у роботі з дітьми в інклюзивному середовищі;
демонструвати готовність до творчого використання ігрових прийомів у повсякденному педагогічному процесі з урахуванням індивідуального підходу.
Вчителі ЗЗСО, вихователі, корекційні педагоги, асистенти вчителів, психологи.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари