Відбувся у вівторок 02 лютого 2021 року о 18:00
«Дитячі страхи: від норми до патології. Педагогічна підтримка»
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської...читати все
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада»; членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних та корекційно-розвиткових програм.
приховати59 грн.
до 02 лютого включно
90 грн.
з 03 лютого
Сьогодні ми все частіше говоримо про підвищену тривожність, фобічні розлади, напади панічних атак у дітей та підлітків.
Офіційної статистики таких порушень нема. Та спеціалісти, які працюють з невротичними, психічними розладами б’ють на сполох. За попередніми даними не менше половини населення України, в тому числі дітей, страждають на психоемоційні порушення.
Психічне здоров’я дитини практично повністю залежить від поведінки близьких дорослих і педагогів, які працюють з дитиною. Саме тому нам потрібно розуміти, як поводитися під час переживання дитиною й підлітком страху, як його зберегти й не допустити розвитку патології, або не посилювати вже наявний розлад.
Ви можете задавати питання до початку вебінара. Ми обов’язково відреагуємо на Ваші запити.
Познайомити учасників з особливостями прояву страхів у дітей та підлітків та особливостями надання педагогічної підтримки дітям з психоемоційними розладами.
познайомитися з особливостями прояву страху як емоції та страху як почуття;
розглянути онтогенетичні основи екзистенційних страхів у дітей та підлітків;
обговорити особливості реагування дорослих – педагогів та батьків – на прояви страху у дошкільників, молодших школярів та підлітків;
надання педагогічної підтримки дітям і підліткам з розладами психоемоційної сфери, пов’язаними з емоцією страху.
розуміння поняття емоція страху та почуття страху;
вміння визначати поле своєї професійної відповідальності в педагогічному процесі;
здатність надавати підтримку дошкільникам, молодшим школярам і підліткам під час переживання ними страху та в умовах проживання дитиною періоду психоемоційного розладу;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності.
Вчителі, вихователі, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, корекційні педагоги, логопеди та інші педагогічні працівники дошкільних закладів та закладів загальної середньої освіти.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматіДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари