з програмою підвищення кваліфікації педадогічних та науково-педагогічних працівників для роботи в закладахосвіти
пропозицію на підвищення кваліфікації та подати її директору навчального закладу
Сертифікат про підвищення кваліфікації тривалістю 2 академічні години Замовити
Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі У ньому вказується тривалість 2 академічні години
Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації. Співпраця із закладами освіти. Дізнатись більше про сертифікати.
Після перегляду вебінару, Ви маєте можливість безкоштовно пройти додаткове тестування для перевірки якості отриманих знань. Якщо Ви успішно склали тест, на Вашому свідоцтві під зазначенням кількості академічних годин буде додано інформацію «та успішно склав(ла) тестування з теми вебінару». Інформація не відображатиметься, якщо Ви набрали недостатню кількість правильних відповідей.
Буде доступно після перегляду вебінару
Гарна новина для всіх користувачів. Якщо Вам теж припав до душі наш шопер "Майстер педагогіки"- обов'язково долучайтеся до вебінара. Під час етеру буде оголошено умови розіграшу цього красеня. Чекаємо на вебінарі!
Сьогодні ми все частіше говоримо про підвищену тривожність, фобічні розлади, напади панічних атак у дітей та підлітків.
Офіційної статистики таких порушень нема. Та спеціалісти, які працюють з невротичними, психічними розладами б’ють на сполох. За попередніми даними не менше половини населення України, в тому числі дітей, страждають на психоемоційні порушення.
Психічне здоров’я дитини практично повністю залежить від поведінки близьких дорослих і педагогів, які працюють з дитиною. Саме тому нам потрібно розуміти, як поводитися під час переживання дитиною й підлітком страху, як його зберегти й не допустити розвитку патології, або не посилювати вже наявний розлад.
Ви можете задавати питання до початку вебінара. Ми обов’язково відреагуємо на Ваші запити.
Познайомити учасників з особливостями прояву страхів у дітей та підлітків та особливостями надання педагогічної підтримки дітям з психоемоційними розладами.
познайомитися з особливостями прояву страху як емоції та страху як почуття;
розглянути онтогенетичні основи екзистенційних страхів у дітей та підлітків;
обговорити особливості реагування дорослих – педагогів та батьків – на прояви страху у дошкільників, молодших школярів та підлітків;
надання педагогічної підтримки дітям і підліткам з розладами психоемоційної сфери, пов’язаними з емоцією страху.
розуміння поняття емоція страху та почуття страху;
вміння визначати поле своєї професійної відповідальності в педагогічному процесі;
здатність надавати підтримку дошкільникам, молодшим школярам і підліткам під час переживання ними страху та в умовах проживання дитиною періоду психоемоційного розладу;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності.
Вчителі, вихователі, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, корекційні педагоги, логопеди та інші педагогічні працівники дошкільних закладів та закладів загальної середньої освіти.
Сертифікат підтверджує Вашу участь у вебінарі У ньому вказується тривалість 2 академічні години