Відбувся у четвер 13 червня 2024 року о 18:00
«Арттерапевтичний супровід дітей з особливими освітніми потребами під час інклюзивного навчання»
директорка Інклюзивно-ресурсного центру, практична психологиня, логопединя, навчаюча тренерка з арттерапії, сертифікована тренерка з надання першої психологічної допомоги за програмою ІТС Israel Trauma Coalition.
75 грн.
до 13 червня включно
90 грн.
з 14 червня
Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Однією з найбільш доступних та екологічних методик розвитку дитини з особливими освітніми потребами є арттерапія. Саме арттерапевтичним технологіям приділяється значне місце серед доступних корекційно-реабілітаційних методів роботи, зокрема в інклюзивному освітньому просторі. Даний психотерапевтичний артнапрям має ряд переваг поміж інших оскільки забезпечує виконання ряду завдань, а саме: надає відчуття безпеки, сприяє вільному вираженню змісту свого внутрішнього світу, віра в досягнення успіху, взаємодія з представленими матеріалами, арттерапевтичий процес стає різновидом діалогу, забезпечує позитивний ефект завдяки «зцілюючим» можливостям творчості, що дає можливість виразити себе, є своєрідним місточком між світом фантазії та реальністю, сприяє формуванню навиків психологічної автономності, символічної комунікації та саморефлексії, надає можливості використання різноманітних матеріалів та текстур. Цей психотерапевтичний напрям дозволяє обходити «цензуру свідомості», є засобом вільного самопізнання та самовираження. Арттерапія має «інсайт-орієнтований» характер, створює атмосферу довіри й уваги до внутрішнього світу людини.
Актуалізація теоретичних та практичних аспектів застосування арттерапевтичних технік супроводу під час інклюзивного навчання. Проаналізувати основні напрями та технології спрямованості арттерапевтичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах ЗЗСО. Охарактеризувати принципи впровадження арттехнік та можливості їх застосування під час індивідуальної чи групової роботи педагогами закладів освіти.
розгляд основних артерапевтичних методів у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі;
розкриття значення «арттерапевтичний супровід» під час інклюзивного навчання та специфіки його впровадження в загальноосвітньому закладі;
висвітлення особливостей психокорекційного процесу та розширення знань педагогів щодо можливостей психокорекційного впливу арттерапевтичних технологій.
ознайомлення з прикладами застосування психокорекційних арттерапевтичних технологій групової роботи під час освітнього процесу;
узагальнення та систематизація практичних вмінь та способів застосування технологій групової та індивідуальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в артпідході;
вдосконалення професійних компетенцій педагогів, розширення та оновлення спеціальних знань та вмінь в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами за допомогою арттерапевтичних методів.
Вихователі, асистенти вихователя, вчителі, асистенти вчителя, корекційні педагоги, психологи, батьки.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари