Відбувся в п'ятницю 06 червня о 18:00
«Арттерапевтичні методики у процесі психолого-педагогічного супроводу. Практикум»
директорка Інклюзивно-ресурсного центру, практична психологиня, логопединя, навчаюча тренерка з арттерапії, сертифікована тренерка з надання першої психологічної допомоги за програмою ІТС Israel Trauma Coalition.
75 грн.
до 06 червня включно
90 грн.
з 07 червня
Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Арттерапія — це один із сучасних напрямів психотерапії, який допомагає дитині самовиражатись та є прекрасним засобом для розвитку особистості дитини. Під час занять творчістю діти відображають те, що відчувають, не намагаючись проаналізувати це з точки зору етики чи естетики. Зокрема діти з особливими потребами, які не можуть у достатній мірі вербалізувати свої відчуття та емоції, дуже вдало здійснюють це у процесі занять з арттерапії, що в даному випадку виступає й компенсаторним фоном для самореалізації, й засобом спілкування, й опорою у діагностично-корекційній та профілактичній роботі. Продукт, створений руками дитини — не висловлення почуттів, емоцій, переживань. Це можливість дитини проявити свої здібності, уподобання, вираження індивідуальності. Заняття з арттерапії дають змогу обійти «цензуру свідомості», прислухатися до внутрішнього світу дитини, бути способом вільного самовираження і самопізнання. Залучення творчості пі час освітнього процесу допомагає не лише оцінювати свої почуття, спогади, образи майбутнього, знайти час для відновлення життєвих сил і спосіб спілкування із самим собою, але й сприяє розвитку концентрації уваги, мислення, розвитку вербалізації та навичок двосторонньої комунікації, сприяє підвищенню впевненості.
Одним із таких методів в арттерапії є тістопластика, методика, яка допомагає актуалізувати на символічному рівні динаміку внутрішнього світу людини, дозволяє відреагувати, усвідомити і переробити психотравмуючий досвід, це безпечний спосіб розрядки руйнівних тенденцій, спирається на здоровий потенціал психіки, вдається до ресурсів, сприяє навчанню новим моделям поведінки і розвитку творчості. Науковці вважають, що людина навчається швидше і краще, якщо залучить та поєднає якомога більше здатностей свого мозку. Тістопластичні матеріали це тактильний та візуальний матеріал, який педагог доповнює аудіальним під час заняття чи уроку.
Актуалізація теоретичних та практичних аспектів застосування артерапевтичних технік в роботі з дітьми з особливими потребами в умовах закладу освіти; надати практичні кейси щодо особливостей застосування тістопластичних матеріалів під час індивідуальної та групової роботи з дітьми з ООП; охарактеризувати особливості застосування тістопластичних матеріалів в структурі освітнього процесу та розвитку професійної креативності педагогів; проаналізувати особливості застосування арттехнік в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами з метою забезпечення кваліфікованого та системного психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП; удосконалення практичних навичок педагогів закладів освіти з впровадження та оптимізації арттехнік та їх сфери застосування під час індивідуальної чи групової роботи з дітьми різних вікових категорій.
розкрити значення використання арттерапії як психокорекційної технології з метою корекції порушень розвитку;
розглянути принципи застосування тістопластичних матеріалів під час освітнього процесу в роботі з дітьми із особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі;
проаналізувати особливості проведення занять з використання тістопластичних матеріалів у ЗДО та ЗЗСО;
розширення знань педагогів щодо можливостей інтегративного застосування арттерапії в освітній, корекцій та виховній діяльності закладу освіти;
розвивати вміння педагогів добирати та застосовувати техніки арттерапії в освітньому процесі з метою успішного залучення дітей до творчої діяльності та посилення корекційного впливу.
підвищити професійну креативність шляхом ознайомлення з ефективними методами та техніками арттерапії шляхом ознайомлення з прикладами застосування психокорекційних артерапевтичних технологій навчання та розвитку дітей з особливими потребами;
узагальнення та систематизація практичних вмінь та способів застосування ефективних методів арттерапії під час групової та індивідуальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в корекційних та профілактичних цілях;
розширення та удосконалення професійних вмінь та спеціальних навичок в роботі з дітьми з ООП, оволодіння практичними інструментами, що сприятимуть розвитку комунікативних навичок, гармонійної інтеграції дітей з ООП в соціум, безпечному прояву негативних емоцій та розвитку творчого потенціалу дитини з ООП;
ознайомлення з прикладами застосування пластичного матеріалу в школі як наочно-тактильного інструментарію.
Вихователі, асистенти вихователя, вчителі, асистенти вчителя, корекційні педагоги, психологи, батьки.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари