Відбувся у четвер 11 лютого 2021 року о 18:00
«Як пережити стрес правильно: стратегії реагування та вікові особливості»
кандидатка психологічних наук, доцентка кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка, когнітивно-поведінкова психотерапевтка.
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської...читати все
психологиня в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, арттерапевтка; керівниця громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада»; членкиня робочої групи при МОН України, членкиня експертної комісії із затвердження профілактичних та корекційно-розвиткових програм.
приховати59 грн.
до 11 лютого включно
90 грн.
з 12 лютого
Поняття «стресу» надійно ввійшло в наше життя й не втрачає своєї актуальності. Спеціалісти пропонують чимало технік, вправ, практичних інструментів, покликаних підтримати людину в момент переживання стресу й виходу із складної ситуації. Та кількість людей, які переживають травматичні наслідки стресу постійно зростає.
Щоб ефективно застосовувати практичні засоби проживання стресової ситуації й виходу з неї, потрібно розібратися в особливостях даного феномену. Більш того, педагог має навчити простим способам реагування й відновлення дітей та підлітків, з якими працює.
Які компетенції необхідно засвоїти дорослим, дітям, підліткам, щоб зберегти психічне й фізичне здоров’я, підтримувати соціальну активність і особистісне самовдосконалення?
Які способи реагування в стресовій ситуації можуть застосувати представники різних вікових категорій?
Як організувати життєдіяльність дітей, підлітків, дорослих після проживання складної життєвої ситуації?
На ці питання Ви отримаєте відповіді під час вебінара.
Ви можете задавати питання до початку вебінара Ми обов’язково відреагуємо на Ваші запити.
Познайомити учасників з основними стратегіями реагування людини на стресову ситуацію та способами самозбереження й самопідтримки.
познайомити з поняттями «стрес», «стресор»;
обговорити особливості реагування на стресову ситуацію дорослого, дітей дошкільного й молодшого шкільного віку, підлітка;
запропонувати прості дієві способи самозбереження й самопідтримки при переживанні складних життєвих ситуацій;
вмотивувати учасників до творчих пошуків та особистісного самовдосконалення.
розуміння базових понять, пов’язаних з темою вебінару;
знання основних стратегій реагування на стрес та вікових особливостей їх прояву;
вміння добирати практичні інструменти переживання стресової ситуації та виходу з неї;
здатність планувати педагогічну діяльність в напрямку формування психологічних, соціальних компетентностей, спрямованих на розвиток здатності реагування на стрес, у представників різних вікових груп.
Вчителі, вихователі, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, корекційні педагоги, логопеди та інші педагогічні працівники.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари