Відбувся в п'ятницю 08 квітня 2022 року о 18:00
«Адаптації та модифікації освітнього середовища для дітей з ООП. Індивідуальна програма розвитку»
сурдопедагог, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник Відділу освіти дітей з порушеннями слуху, в.о. Вченого секретаря Інституту спеціальної педагогіки і...читати все
сурдопедагог, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник Відділу освіти дітей з порушеннями слуху, в.о. Вченого секретаря Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, керівник проєкту «Реабілітація осіб з кохлеарними імплантами в Україні».
приховати75 грн.
до 08 квітня включно
90 грн.
з 09 квітня
Десятирічний досвід активного впровадження інклюзивного навчання дітей з ООП в Україні сьогодні потребує підведення певних підсумків, оцінки здобутків і невдач. Останніх навряд чи можна було уникнути в умовах досить стрімкої і радикальної перебудови системи освіти дітей з ООП на основі перенесення у вітчизняні умови чужого досвіду. Проте зіткнення з вітчизняною реальністю є неминучою і чимдалі більше заглиблення у проблеми інклюзивного навчання ставить такі питання, розв’язання яких змушує переглядати пройдений шлях та вносити корективи, необхідні для дальшого поступу.
Сьогодні йде пошук способів зробити навчання в інклюзивному класі диференційованим, таким, що задовольняє індивідуальні потреби кожного окремого учня. Проте узагальнення світового досвіду застосування диференційованого навчання в інклюзивному класі, здійснене вітчизняними авторами, свідчить, що наукові пошуки ще досить далекі від практичного їх втілення. Вони потребують докорінної перебудови педагогічного процесу, дуже високої його матеріально-технічної оснащеності і спеціальної ґрунтовної підготовки педагогів.
Щоб досягти успіху та задовольнити різноманітні потреби учнів, зумовлені їхніми здібностями, рівнем розвитку, інтересами та іншими відмінностями, педагогам необхідно змінювати методи навчання, навчальне середовища, матеріали тощо.
Педагоги, котрі досягають успіху в навчанні дітей з особливими освітніми потребами, застосовують різноманітні методи навчання, які змінюються залежно від спеціальних потреб учня.
Ці зміни або пристосування до потреб учнів відбуваються через адаптації або модифікації.
навчитися розуміти та відрізняти, особливості адаптації та модифікації які потрібні дітям з ООП; навчитися визначати конкретні навчальні стратегії і підходи до адаптації та модифікації навчання дитини з особливими освітніми потребами; знати основні принципи та вимоги до адаптації та модифікації.
розкрити поняття адаптації та модифікації матеріалів для дітей з ООП;
опанувати стратегії організації адаптації та модифікації матеріалів для дітей з особливими освітніми потребами;
охарактеризувати основні принципи адаптації та модифікації матеріалів дітей з ООП;
визначити основні напрями роботи фахівців з різними категоріями дітей.
підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики;
отримання нової інформації для саморозвитку;
покращення умов та організації навчання і виховання дітей з ООП.
Фахівці, які працюють в дошкільних і шкільних закладах спеціальної освіти та з інклюзивною формою навчання, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари