Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
LEGO-технології як засіб розвитку та підтримки учнів з ООП в інклюзивному середовищі
»
Взяти участь Всі події
Тест:

Наземно-повітряне середовище існування.

18.02.2024
0 0
II курс, III курс

10

7

50

0

3

1

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:

1:

На встановлення відповідності

4 з 23 балів

Співставте визначення і опис фауни грунтового середовища:

1

дрібні ґрунтові тварини (найпростіші, коловертки, тихоходки, нематоди)

А

мікрофауна

2

грунтові тварини з розмірами від десятих частки до 2-3 мм (членистоногі, кліщі, первиннобезкрилі комахи)

Б

мезофауна

3

ґрунтових тварин, з розмірами тіла від 2 до 20 мм (личинки комах, багатоніжки, енхітреїди, дощові черв'яки )

В

макрофауни

4

великі за розміром тварини грунтів (землериї, здебільшого з числа ссавців)

Г

Мегафауна

2:

На встановлення відповідності

3 з 23 балів

Визначте середовище місця проживання фауни грунтів:

1

водяні організми, живуть у ґрунтових порах, використовують їх як систему мікроводойм.

А

мікрофауна

2

дихають повітрям, використовують ґрунт як систему дрібних печер.

Б

мезофауна

3

Ґрунт для цих тварин – щільне середовище, яке чинить значний механічний опір при русі.

В

макрофауна

3:

На послідовність

3 з 23 балів

Визначте порядок розташування основних горизонтів ґрунту (зверху до низу):

перегнійно-акумулятивний горизонт, в якому накопичується і перетворюється органічна речовина.

горизонт вимивання (ілювіальний) , де осідають і перетворюються вимиті речовини.

материнська порода, матеріал якої перетворюється на ґрунт.

4:

На встановлення відповідності

4 з 23 балів

Співставте визначення і стани вологи ґрунтів:

1

зв'язана (гігроскопічна і плівкова)

А

міцно утримується поверхнею ґрунтових часточок;

2

капілярна

Б

займає дрібні пори і може пересуватися по них у різних напрямах;

3

гравітаційна

В

заповнює більші порожнини і повільно просочується вниз під впливом сили ваги;

4

пароподібна

Г

утримується в ґрунтовому повітрі.

5:

На встановлення відповідності

4 з 23 балів

Співставте представників фауни грунтів:

1

амеби, джгутикові, інфузорії, тихохідки

А

мікрофауна

2

кліщі, багатоніжки, личинки жуків.

Б

мезофауна

3

дощовий черв'як, мокриця, личинки жужелиці, личинки хруща.

В

макрофауна

4

сліпаки, сліпушки, цокори, кроти.

Г

мегафауна

6:

З однією правильною відповіддю

1 з 23 балів

Вкажіть, яка роль світла в житті тварин:

7:

З однією правильною відповіддю

1 з 23 балів

Один з видів дафній може існувати лише за температури від +260С до +280С. Він належить до групи організмів:

8:

З однією правильною відповіддю

1 з 23 балів

Заєць біляк легко витримує коливання температури від +300С до –400С. Він є організмом:

9:

З однією правильною відповіддю

1 з 23 балів

Частина природи, яка оточує живий організм і з якою він безпосередньо взаємодіє, називається:

10:

З однією правильною відповіддю

1 з 23 балів

Індиферентні фактори навколишнього середовища це:

Рефлексія від 1 учня

Сподобався:

1 0

Зрозумілий:

1 0

Потрібні роз'яснення:

1 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Наземно-повітряне середовище існування

Наземно-повітряне середовище існування

433

Аватар профіля Шилова Наталія Василівна
Біологія
11 клас

33 грн

Наземно - повітряне середовище існування

Наземно - повітряне середовище існування

301

Аватар профіля Колесник Надія Валентинівна
Біологія
11 клас

27 грн

Водне середовище існування. Наземно-повітряне середовище існування

Водне середовище існування. Наземно-повітряне середовище існування

272

Аватар профіля Заліський Костянтин Вікторович
Біологія
11 клас

33 грн

Наземно-повітряне та грунтове середовище існування

Наземно-повітряне та грунтове середовище існування

172

Аватар профіля В'юн Катерина Володимирівна
Біологія
11 клас

19 грн

Водне та наземно-повітряне середовища існування

Водне та наземно-повітряне середовища існування

202

Аватар профіля Леонтьєва Валентина Олександрівна
Біологія
11 клас

33 грн

Схожі тести

Синекологія - то цікаво!

Синекологія - то цікаво!

329

Аватар профіля Пархоменко Наталія Новомирівна
Екологія
7—10 клас та дорослі

Чи добре знаєш ти природу?

Чи добре знаєш ти природу?

104

Аватар профіля Тищенко Тетяна Іванівна
Екологія
5—6 років та 1 клас

Тест 2. Симбіоз та його форми. Паразитизм

Тест 2. Симбіоз та його форми. Паразитизм

176

Аватар профіля Петрушевська Лілія Дмитрівна
Екологія
11 клас

Підсумкове тестування за програмою гуртка "Юні екологи"

Підсумкове тестування за програмою гуртка "Юні екологи"

214

Аватар профіля Пархоменко Наталія Новомирівна
Екологія
7—10 клас

Основи екології (В. С.)

Основи екології (В. С.)

241

Аватар профіля Чикiна Тетяна Григорiвна
Екологія
дорослі