Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Розвиток пам’яті дошкільників з ООП. Практикум
»
Взяти участь Всі події
Тест:

7 клас.НУШ. Урок 62-66. (частина 2 урок 63) Практикум з використання інформаційних технологій. + конспект. майже 100% унікальність

придбати тест
Ціна:

19 грн

Після покупки цей тест відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані тести зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис тесту (учням цей опис не показується):

Розподіл уроків:

Урок 62: Інструменти пошуку в Інтернеті. Розширений пошук (Онлайн)

Урок 63.Перевірка достовірності інформації. Розпізнавання маніпуляцій та пропаганди (Онлайн)

Урок 64.Електронне листування (Офлайн - Комп'ютерний клас)

Урок 65.Основи програмування на Python (Онлайн або Офлайн)

Урок 66.Мультимедіа (Офлайн - Комп'ютерний клас)

Урок 63: Перевірка достовірності інформації. Розпізнавання маніпуляцій та пропаганди (Онлайн)

  • Тривалість: 45 хвилин

  • Тема в підручнику: (Відповідні параграфи, що стосуються критичної оцінки інформації в Інтернеті)

Хід уроку:

  • Вступне слово (5 хвилин):

    • "Привіт, семикласники! На минулому уроці ми навчилися ефективно шукати інформацію. Але сьогодні не менш важлива тема – як перевірити, чи можна довіряти знайденим відомостям. В Інтернеті, на жаль, багато неправдивої інформації, тому нам потрібно навчитися бути критичними читачами."

  • Актуальність і застосування в житті (5 хвилин):

    • "Уявіть, що ви читаєте новину в соціальній мережі, яка звучить дуже сенсаційно. Як ви дізнаєтесь, чи правдива вона? Або, наприклад, ви знаходите в Інтернеті інформацію про лікування хвороби. Як зрозуміти, чи можна довіряти цим порадам? У сучасному світі вміння відрізняти правду від брехні – це життєво необхідна навичка."

  • Актуалізація знань (5 хвилин):

    • "Що ви вже знаєте про достовірність інформації?

      • Чи завжди можна вірити всьому, що написано в Інтернеті?

      • Які ознаки можуть вказувати на те, що інформація недостовірна? (Наприклад, невідомий автор, багато граматичних помилок, емоційний тон)

      • Чи чули ви про таке явище, як фейкові новини?

      • Навіщо хтось може поширювати неправдиву інформацію?"

  • Основні теоретичні відомості та терміни (15 хвилин):

    • "Сьогодні ми навчимося розпізнавати ознаки недостовірної інформації та методи маніпуляції.

      • Достовірність: Це ступінь, в якій інформація є правдивою та надійною.

      • Авторитетність джерела: Важливо звертати увагу на те, хто є автором інформації. Чи є в нього відповідна освіта чи досвід? Чи можна довіряти сайту, на якому розміщено інформацію?

      • Підтвердження з інших джерел: Якщо одну й ту саму інформацію подають різні незалежні джерела, то їй можна довіряти більше.

      • Об'єктивність: Інформація має бути подана без емоцій та упереджень. Якщо текст занадто емоційний або виражає чиюсь точку зору, то до нього треба ставитися критично.

      • Актуальність: Інформація має бути свіжою. Особливо це важливо для новин, наукових даних та іншої інформації, яка швидко змінюється.

      • Фейкові новини: Це навмисно неправдива інформація, яка маскується під справжні новини.

      • Маніпуляція: Це прихований вплив на думку людей з метою змусити їх повірити в щось або зробити щось.

      • Пропаганда: Це поширення ідей або інформації з метою формування певної громадської думки.

      • Приклад: "Уявіть, що ви читаєте статтю про екологічну ситуацію в Кривому Розі. Якщо стаття написана місцевим екологом, підкріплена даними досліджень і опублікована у відомому науковому журналі, то їй можна довіряти більше, ніж статті на невідомому сайті, де багато емоцій і немає посилань на джерела."

  • Практичне завдання (10 хвилин):

"Зараз я дам вам кілька посилань на різні статті або повідомлення в соціальних мережах. Ваше завдання – оцінити їх достовірність за такими критеріями:

  • Авторство

  • Джерело

  • Об'єктивність

  • Актуальність

  • Наявність підтверджень з інших джерел

  • Визначте, чи є в тексті ознаки маніпуляції або пропаганди."

1 https://mon.gov.ua/

  • Домашнє завдання (5 хвилин):

    • "Знайдіть в Інтернеті дві новини, пов'язані з подіями у Кривому Розі або Дніпропетровській області. Одну новину оберіть з відомого новинного сайту, а іншу – з менш відомого джерела або соціальної мережі. Порівняйте їх за критеріями достовірності. Напишіть короткий звіт про ваші висновки."

Вміст тесту:

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 8 балів

Що означає достовірність інформації?

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 8 балів

Що таке авторитетність джерела?

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 8 балів

Що означає об'єктивність інформації?

Запитання №4 З однією правильною відповіддю

Запитання №5 З однією правильною відповіддю

Запитання №6 З однією правильною відповіддю

Запитання №7 З однією правильною відповіддю

Запитання №8 З однією правильною відповіддю

Рефлексія від 14 учнів

Сподобався:

13 1

Зрозумілий:

13 1

Потрібні роз'яснення:

12 2
придбати тест
Ціна:

19 грн

Після покупки цей тест відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані тести зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

7 клас.НУШ. Урок 62-66. (частина 3 урок 63) Практикум з використання інформаційних технологій. + конспект. майже 100% унікальність

7 клас.НУШ. Урок 62-66. (частина 3 урок 63) Практикум з використання інформаційних технологій. + конспект. майже 100% унікальність

36

Аватар профіля Булова Юлія Миколаївна
Інформатика
7 клас

19 грн

7 клас.НУШ. Урок 62-66. (частина 4 урок 63) Практикум з використання інформаційних технологій. + конспект. майже 100% унікальність

7 клас.НУШ. Урок 62-66. (частина 4 урок 63) Практикум з використання інформаційних технологій. + конспект. майже 100% унікальність

28

Аватар профіля Булова Юлія Миколаївна
Інформатика
7 клас

19 грн

7 клас.НУШ. Урок 62-66. (частина 5 урок 63) Практикум з використання інформаційних технологій. + конспект. майже 100% унікальність

7 клас.НУШ. Урок 62-66. (частина 5 урок 63) Практикум з використання інформаційних технологій. + конспект. майже 100% унікальність

84

Аватар профіля Булова Юлія Миколаївна
Інформатика
7 клас

19 грн

7 клас.НУШ. Урок 62-66. (частина 1 урок 62) Практикум з використання інформаційних технологій. + конспект. майже 100% унікальність

 7 клас.НУШ. Урок 62-66. (частина 1 урок 62) Практикум з використання інформаційних технологій.  + конспект. майже 100% унікальність

138

Аватар профіля Булова Юлія Миколаївна
Інформатика
7 клас

19 грн

7 клас.НУШ. Урок 13. Комп'ютерні програми. Мови програмування. Програми- транслятори + індекси НУШ+ конспект. майже 100% унікальність

7 клас.НУШ. Урок 13. Комп'ютерні програми. Мови програмування. Програми- транслятори + індекси НУШ+ конспект. майже 100% унікальність

125

Аватар профіля Булова Юлія Миколаївна
Інформатика
7 клас

49 грн

47 грн

Схожі тести

Підсумковий тест "Веб-технології"

Підсумковий тест "Веб-технології"

2579

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
10—11 клас

Архітектура комп'ютера

Архітектура комп'ютера

1442

Аватар профіля Лавро Світлана Володимирівна
Інформатика
8 клас

Алгоритми з розгалуженням

Алгоритми з розгалуженням

689

Аватар профіля Іванська Тетяна Сергіївна
Інформатика
7 клас

Інформаційні технології

Інформаційні технології

365

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас

Інформаційні системи

Інформаційні системи

327

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас