і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

ЗВІТ РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Перегляд
матеріалу
Отримати код

3

ЗВІТ

РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ

ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

 

        Мелодія починається з першої ноти, саме вона визначає її характер.

         Початкова школа – своєрідна перша нота шкільного життя.

         Що може буть дорожче за дитя, якого любиш ти до забуття?

       Але піднять його на власні ноги – для цього треба все життя.

 Протягом 2016/2017 навчального року вчителі молодших класів працювали творчо, наполегливо, ефективно та результативно.

У  шкільному методичному об’єднанні  10 вчителів  початкових класів.

Вчителі початкової ланки працювали над проблемою: «Підвищення ефективності та якості уроку як основної форми організації навчально-виховного процесу через інтерактивні технології».

Проводилось велика робота з реалізації даного проблемного питання. Це проведення засідань методоб’єднання вчителів початкових класів, відкритих уроків та виховних заходів з використанням інноваційних технологій, творчих звітів учителів, що атестуються, виготовлення наочних посібників, дидактичного, роздаткового матеріалу, зміцнення навчально-матеріальної бази початкових класів, співпраця початкової ланки та ДНЗ, участь педагогів початкових класів у виставці педагогічних ідей.

У 2016/2017 навчальному році методична робота була спрямована на підвищення професійної майстерності і розвиток творчої ініціативи вчителів, впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти; застосування в інноваційному навчанні інтерактивних технологій; створення умов для формування ключових компетентностей учнів, педагогів; інтеграцію у навчально-виховному процесі дітей з особливими потребами. Головним напрямком у роботі методоб’єднання класоводи обрали модернізацію навчально-виховного процесу шляхом впровадження інтерактивних технологій.

Вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду проводилося шляхом опрацювання і реалізації основних положень нормативних і директивних документів про освіту; шляхом опрацювання новинок методичної літератури, проведення «круглих столів», семінарів з метою обміну досвідом; проведення творчих звітів учителів, що атестуються.

Було сплановано і проведено 5 засідань методоб’єднання вчителів початкових класів, які проведено на базі дитячого будинку «Малятко».

На засіданнях методичного об’єднання розглядалися найрізноманітніші проблеми навчання і виховання. У період між засіданнями члени методоб’єднання проводили методичні тижні, індивідуальні та групові консультації для молодих вчителів, тижні педагогічної майстерності, тренінги.

Деркач М.Г. і Константінова А.М. запросила вчителів шкільного методичного об’єднання до своєї творчої лабораторії . Учителі на високому рівні провели уроки, продемонструвавши їх з використанням інноваційних технологій.

Кожним членом методоб’єднання протягом навчального року були проведені відкриті уроки з використанням інноваційних технологій та виховні заходи.

Протягом року вчителі ознайомлювалися з досягненнями психолого-педагогічної науки, проводився огляд новинок педагогічної та методичної літератури.

Аналіз роботи педагогів, членів методичного об’єднання дає підставу зробити висновок, що завдання, які випливають із науково-методичної проблеми об’єднання, в основному виконано. У 2016/17 н. р. успішно пройшли чергову атестацію: Акімова М.В., Рибальченко С.О., Станіславська І.В.

У 2017- 2018 навчальному році члени методичного  об’єднання, виходячи з результатів діагностування, нагальних проблем, які повинні вирішувати вчителі початкової ланки, працюватимуть над вирішенням науково - методичної проблеми «Використання спільної творчості педагога та дитини з метою підвищення ефективності корекційно-розвивальних занять»

Виходячи з аналізу підсумків навчально - виховного процесу за минулий рік, методичне об’єднання в поточному навчальному році працюватиме над вирішенням таких проблем:

- вивчення та впровадження у практику досягнень психолого-педагогічної науки, прогресивного педагогічного досвіду;

- вивчення та аналіз навчальних планів, програм, підручників, методичних розробок, інструкцій, рекомендацій до змісту, форм і методів проведення уроку, позакласної та позашкільної  роботи;

- оволодіння навичками самоаналізу, інноваційними технологіями, найдосконалішими формами, методами та прийомами навчання учнів початкової школи;

- виготовлення наочних посібників, дидактичного, роздаткового матеріалу, зміцнення навчально - матеріальної бази початкових класів; створення навчальних кабінетів відповідно до сучасних вимог

- забезпечення формування вимог до сформованості обчислювальних навичок, навичок само- і взаємоаналізу, до грамотного письма та культури мовлення учнів;

 -   висвітлення власних педагогічних доробок у педагогічній пресі.

Раціональне поєднання колективної мудрості та індивідуальної творчості дає змогу віднаходити  нові шляхи до вершин педагогічної майстерності за умов здорового психологічного мікроклімату у колективі, що ґрунтується на взаємоповазі, вмінні радіти за успіхи іншого і вітати те, що вирізняє кожного з-поміж решти, – самобутню творчу індивідуальність.

 

МО  вчителів  початкових  класів  дбає  про  те,  щоб  школа  була:

– школою  радості  для  учня;

– школою  творчості  для  вчителя;

– школою  спокою  для  батьків.

 

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    10.08.2018
  • Розділ
    Різне
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    190
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    CK225468
  • Вподобань
    0
Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь