Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
PRO-акаунт на «Всеосвіті» як інструмент саморозвитку та професійної самореалізації
»
Взяти участь Всі події

Завдання з хімії в форматі PISA з теми "Повітря"

Хімія

Для кого: 8 Клас, 11 Клас

10.10.2021

76

7

0

Опис документу:

Завдання у форматі PISA дозволяють вчителю вирішити одночасно

кілька завдань:

─ оцінити рівень розвитку письмової компетенції учнів, тобто наскільки учень в змозі розібратися в тексті і дістати з нього необхідну інформацію;

─ оцінити рівень розвитку предметних знань і умінь;

─ оцінити рівень розвитку загальнонавчальних умінь і навичок (інтелектуальних, пізнавальних, культуру писемного та усного мовлення і т.д.).

─ оцінити здатність самостійно здобувати знання і вибирати способи діяльності, необхідні для успішної адаптації в сучасному світі, тобто результативно діяти в нестандартних ситуаціях;

─ формувати пізнавальний інтерес до предмету через розвиток дослідницької компетенції;

─ сприяти порівнянню прогресу учнів щодо кожного навчального предмета та освіти в цілому;

─ визначати шляхи для зниження відмінностей між поточними і очікуваними результатами.

Пропоную завдання в форматі PISA на тему Повітря.

Представлені 5 запитань

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Повітря



Повітря-природна суміш газів, що утворює земну атмосферу. У повітрі міститься 78% азоту, 21% кисню, 0,03% вуглекислого газу, 0,94% інертних газів. Повітря необхідний для існування живих організмів.

Чи знаєте ви, що в нашому організмі відбувається процес, схожий з процесом горіння свічки і вкрай необхідний для життєдіяльності організму? Цей процес називається дихання. Видатний професор доктор Ранке свого часу сказав: повітря є хліб для легких, з тією лише різницею, що його вдихають, а не їдять. Нікому не прийде в голову поїсти того, що вже переробив інший організм. Загальновідомо і давно доведено, що найкраще знімає стрес, повертає працездатність людині плач. Але ж причина криється не в самому плачі, а в процесі дихання під час нього.

Питання:



1)Побудуйте діаграми процентного вмісту в повітрі газів.

Тип питання-закритий

Компетенція-інтерпретація даних і доказів з наукової точки зору.

Зміст-фізичні системи.

Область застосування-зв'язок природознавства і технології.

Контекст-особистісний

2) Знайдіть молекулярну масу газу, якого в повітрі міститься всього 0,03%.

А) 44

Б) 32

В) 28

Тип питання-комплексний з вибором відповіді

Компетенція-пояснення явищ з наукової точки зору.

Зміст-фізичні системи.

Область застосування-зв'язок природознавства і технології.

Контекст-особистісний

3) Що спільного між процесом горіння і дихання?

Тип питання-відкритий з вільно-конструюється відповіддю

Компетенція-пояснення явищ з наукової точки зору

Зміст-системи живих організмів.

Область застосування-людина і його здоров'я.

Контекст-особистісний

4) які речовини містяться в повітрі, що видихається. Як експериментальним шляхом це можна довести?

Тип питання-відкритий з вільно-конструюється відповіддю

Компетенція-інтерпретація даних і доказів з наукової точки зору

Зміст-фізичні системи

Область застосування-природознавство і технологія.

Контекст-особистісний

5) Виберіть особливості дихання під час плачу

А) ридаюча людина дихає ротом, а не носом.

Б) ридаюча людина дихає носом, а не ротом.

В) вдих набагато триваліше, ніж видих.

Тип питання-комплексний з вибором відповіді

Компетенція-пояснення явищ з наукової точки зору

Зміст-системи живих організмів.

Область застосування-людина і його здоров'я.

Контекст-особистісний







Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.