"Впровадження інтерактивних технологій навчання."

Опис документу:
Презентація розкриває поняття інтерактивне навчання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Впровадження інтерактивних технологій навчання Підготувала вчитель початкових класів Васильєва Яна Валеріївна
Слайд № 1

Впровадження інтерактивних технологій навчання Підготувала вчитель початкових класів Васильєва Яна Валеріївна

Інтерактивні методи навчання Інтерактивне навчання – це навчання основане на діалогічному мовленні, в ході якого здійснюється взаємодія вчителя і у...
Слайд № 2

Інтерактивні методи навчання Інтерактивне навчання – це навчання основане на діалогічному мовленні, в ході якого здійснюється взаємодія вчителя і учня, при цьому вони - рівноправні, рівнозначні суб’єкти навчання і не відчувається домінування одного учасника навчального процесу над іншим, однієї думки над іншою. В таких умовах, учні швидше привчаються бути демократичними, сміливо спілкуватися з іншими людьми, критично мислити, приймати обґрунтовані самостійні рішення. За визначення, О.Пометун та Л.Пироженко: «сутність інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умов постійної, активної взаємодії всіх учнів. Це співнавчання, взаємонавчання (колективне, групове навчання в співпраці)».

Слайд № 3

Організація інтерактивного навчання Передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблеми на основі анал...
Слайд № 4

Організація інтерактивного навчання Передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації. Інтерактивні технології на уроках дозволяють забезпечити глибину вивчення матеріалу.

Мета інтерактивного навчання – створювання комфортних умов навчання, при яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість .Пот...
Слайд № 5

Мета інтерактивного навчання – створювання комфортних умов навчання, при яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість .Потрібно пам’ятати, що суть інтерактивного навчання полягає у тому, що навчальний процес повинен бути постійно наповнений активною взаємодією всіх учнів. Це базується на співпраці, взаємо - навчанні: вчитель – учень, учень – учень. На допомогу вчителеві можуть прийти уроки-казки, уроки-подорожі, уроки-діалоги, уроки-ділові ігри та використовуватися елементи гри в ході уроку, диференційне навчання ,інтегровані завдання , уроки-проекти, уроки з комп”ютерною підтримкою.

ПРАВИЛА ОРГАНІЗАЦІЇ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ 1 Учнів повинно бути не більше 30 осіб 6 5 4 3 2 До роботи мають бути залучені всі учні Учні повинні са...
Слайд № 6

ПРАВИЛА ОРГАНІЗАЦІЇ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ 1 Учнів повинно бути не більше 30 осіб 6 5 4 3 2 До роботи мають бути залучені всі учні Учні повинні самостійно розробляти і виконувати правила роботи в малих групах Активна участь у роботі має заохочуватися Учні повинні бути підготовлені до роботи в малих групах Спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації

Умови формування особистості у процесі інтерактивного навчання створення позитивного настрою для навчання; відчуття рівного серед рівних; забезпече...
Слайд № 7

Умови формування особистості у процесі інтерактивного навчання створення позитивного настрою для навчання; відчуття рівного серед рівних; забезпечення позитивної атмосфери в колективі для досягнення спільних цілей; усвідомлення особистістю цінності колективно зроблених висновків; можливість вільно висловити свою думку і вислухати свого товариша; вчитель не є засобом “похвали і покарання” , а другом , порадником, старшим товаришем.

ІНТЕРАКТИВНА МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ Заохочуйте бажання дітей до оновлення, якщо ви хочете виховати в них риси нової людини Високий рівень засвоєння знань ...
Слайд № 8

ІНТЕРАКТИВНА МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ Заохочуйте бажання дітей до оновлення, якщо ви хочете виховати в них риси нової людини Високий рівень засвоєння знань Можливість проконтролювати рівень засвоєння знань учнів Учитель має змогу розкритись як організатор, консультант Партнерство між учителем і учнями та в учнівському колективі Учень і вчитель рівноправні суб’єкти навчання Розширюються пізнавальні можливості учня

Класифікація інтерактивних технологій Технологія колективно-групового навчання Технології ситуативного навчання Технології опрацювання дискусійних ...
Слайд № 9

Класифікація інтерактивних технологій Технологія колективно-групового навчання Технології ситуативного навчання Технології опрацювання дискусійних питань Технологія кооперативного навчання

Організація навчального співробітництва Метод “Прес” “Займи позицію” “Дерево вражень” “Неперервна шкала думок” Дискусійне навчання Колективно – гру...
Слайд № 10

Організація навчального співробітництва Метод “Прес” “Займи позицію” “Дерево вражень” “Неперервна шкала думок” Дискусійне навчання Колективно – групове навчання Ситуативне моделювання Кооперативне навчання Обговорення проблеми в загальному колі “Мікрофон” “Мозковий штурм” “Навчаючись-навчаю сам” Робота в парах “Карусель” Два-чотири-всі разом Ротаційні “трійки” “Акваріум” Робота в малих групах Рольові ігри Імітаційні ігри Спрощене судове слухання Слід зауважити, що інтерактивне навчання-не самоціль, а лише засіб, за допомогою якого у класі створюється атмосфера творчої взаємодії, співробітництва, порозуміння і доброзичливості

Структура уроку з застосуванням інтерактивних технологій Мета: Сфокусувати увагу дітей на проблемі та викликати інтерес до обговорюваної теми Мета:...
Слайд № 11

Структура уроку з застосуванням інтерактивних технологій Мета: Сфокусувати увагу дітей на проблемі та викликати інтерес до обговорюваної теми Мета: Забезпечити розуміння учнями змісту їхньої діяльності,тобто того, чого вони повинні досягти на уроці, чого від них чекає вчитель Мета: Дати учням достатньо інформації для того, щоб на її основі вони могли виконати практичні завдання за мінімально короткий час Оголошення теми та очікуваних навчальних результатів Надання необхідної інформації Мотивація

Мета: Засвоєння навчального матеріалу, досягнення результатів уроку Мета: Усвідомлення отриманих результатів Мета: Пояснити зміст проробленого, під...
Слайд № 12

Мета: Засвоєння навчального матеріалу, досягнення результатів уроку Мета: Усвідомлення отриманих результатів Мета: Пояснити зміст проробленого, підбити підсумок засвоєння знань і встановити зв’язок між тим, що відомо і тим , що повинно вдосконалюватися в майбутньому Рефлексія результатів Підсумки Інтерактивна вправа

Інтерактивний урок - це активізація розумової діяльності учнів Поетична хвилинка (девіз) “Мозковий штурм” Рольова гра “Мікрофон” “Коло ідей” Дискус...
Слайд № 13

Інтерактивний урок - це активізація розумової діяльності учнів Поетична хвилинка (девіз) “Мозковий штурм” Рольова гра “Мікрофон” “Коло ідей” Дискусія “Сузір‘я знань”

Коли навчатися цікаво? Продуктивне навчання Інтерактивні методи навчання Розвивальне навчання Особистісно орієнтоване навчання Проектні технології ...
Слайд № 14

Коли навчатися цікаво? Продуктивне навчання Інтерактивні методи навчання Розвивальне навчання Особистісно орієнтоване навчання Проектні технології Класичні методи навчання Модульні технології

“Акваріум” Форми інтерактивних методів Мозковий штурм Мікрофон “Дебати” “Вертушка” Рольова гра “Велике коло” Коло ідей Ажурна пилка Дискусія Прес-м...
Слайд № 15

“Акваріум” Форми інтерактивних методів Мозковий штурм Мікрофон “Дебати” “Вертушка” Рольова гра “Велике коло” Коло ідей Ажурна пилка Дискусія Прес-метод Ток-шоу Імітація Карусель Асоціації

Інтерактивні вправи Асоціативний кущ На початку роботи визначається одним словом тема, над якою буде проводитися робота, а учні згадують все, що ви...
Слайд № 16

Інтерактивні вправи Асоціативний кущ На початку роботи визначається одним словом тема, над якою буде проводитися робота, а учні згадують все, що виникає в пам'яті стосовно цього слова. Спочатку висловлюються найстійкіші асоціації, потім – другорядні. Учень фіксує відповіді у вигляді своєрідного “куща” , який поступово “розростається” Даний метод універсальний, бо може використовуватися під час вивчення будь-якої навчальної дисципліни і на всіх етапах уроку.

Мікрофон Ця вправа надає можливість кожному учневі сказати щось швидко, чітко, по черзі відповідаючи на запитання або висловлюючи свою думку чи поз...
Слайд № 17

Мікрофон Ця вправа надає можливість кожному учневі сказати щось швидко, чітко, по черзі відповідаючи на запитання або висловлюючи свою думку чи позицію Метод “Прес” Навчає учнів виробляти і формулювати аргументи, висловлювати думки з дискусійного питання у виразній і стислій формі, переконувати інших за допомогою слів : Я вважаю, що … Тому, що … Отже … Дискусія Є тренінгом комунікативних навичок, яскраво демонструє результати багатогранної роботи у формуванні цих здібностей особистості

Робота в парах Ефективна на початкових етапах навчання учнів працювати у малих групах. Дає учням час подумати, сприяє розвитку навичок спілкування,...
Слайд № 18

Робота в парах Ефективна на початкових етапах навчання учнів працювати у малих групах. Дає учням час подумати, сприяє розвитку навичок спілкування, вміння висловлюватись, критичного мислення, вміння переконувати і вести дискусію, де учні не можуть ухилитися від виконання завдання.

Навчаючись-навчаю сам Дає можливість учням узяти участь у передачі Своїх знань однокласникам. Створює загальну картину Понять і фактів, що їх необх...
Слайд № 19

Навчаючись-навчаю сам Дає можливість учням узяти участь у передачі Своїх знань однокласникам. Створює загальну картину Понять і фактів, що їх необхідно вивчити на уроці. Використовується під час вивчення блоку інформації або при узагальненні та повторенні вивченого матеріалу

Галявина вражень (рефлексія) Мета цієї вправи – розвиток в учнів навичок прийняття особистого рішення та вдосконалення вміння аргументувати свою ду...
Слайд № 20

Галявина вражень (рефлексія) Мета цієї вправи – розвиток в учнів навичок прийняття особистого рішення та вдосконалення вміння аргументувати свою думку. Що ви помітили в ході вашого власного творчого процесу? Що стимулювало вас виявляти творчість? Що ви можете сказати про робочу обстановку? Що вам найбільше сподобалось, а що заважало?

Переваги інтерактивних методів навчання
Слайд № 21

Переваги інтерактивних методів навчання

Висновок Важливо, щоб навчальна праця приносила радість. Дитина, яка захоплена справою, яка їй до вподоби, виявляє наполегливість, силу волі, крити...
Слайд № 22

Висновок Важливо, щоб навчальна праця приносила радість. Дитина, яка захоплена справою, яка їй до вподоби, виявляє наполегливість, силу волі, критичне ставлення до загальновідомого. В творчості дитина може реалізувати всі наявні в неї знання, уміння та здібності. Отже, на практиці просто необхідно використовувати інтерактивні форми в цілому, або ж взявши елементи, які більш доцільні до певного класу. Саме інтерактивні методи дають змогу створювати навчальне середовище, в якому теорія і практика засвоюються одночасно, а це надає змогу учням формувати характер, розвивати світогляд, логічне мислення, зв’язне мовлення; формувати критичне мислення; виявляти і реалізовувати індивідуальні можливості. На основі вивчених матеріалів можна зробити висновки: Розвиток пізнавальної активності учнів в початкових класах молодших школярів залежать від ефективності використання на уроках інтерактивних технологій. Стійкий пізнавальний інтерес – ознака готовності дитини до вивчення навчального матеріалу. Знання сприяють виникненню, розширенню і поглибленню зацікавленості до дійсності. Важливо збуджувати пізнавальну активність учня, що виявляється в запитаннях, діях. Маючи сформовані пізнавальні інтереси, дитина успішно навчатиметься, в неї з’явиться зацікавленість до навчальної діяльності. У школі дитина поглиблює і розширює свої пізнавальні інтереси. У неї виникає бажання змістового і досконалого вивчення певних навчальних понять, коли матеріал виходить за межі навчального. Такий інтерес має стійкий характер

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Як підготувати успішну особистість: евристичні технології в освітньому процесі»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.