" Інтерактивні технології кооперативного навчання на уроках біології"

Біологія

02.05.2019

924

7

0

Опис документу:
Визначною ознакою сучасної освіти є розвиваюча, культуротворча, здатна до самоосвіти і саморозвитку особистість, яка вміє використовувати набуті знання і вміння для творчого розв’язання проблем, критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, прагне змінити своє життя.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Інтерактивні технології кооперативного навчання на уроках біології ЗНВК №60 ВЧИТЕЛЬ БІОЛОГІЇ, ХІМІЇ ГОРДІЄНКО ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА
Слайд № 1

Інтерактивні технології кооперативного навчання на уроках біології ЗНВК №60 ВЧИТЕЛЬ БІОЛОГІЇ, ХІМІЇ ГОРДІЄНКО ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА

Визначною ознакою сучасної освіти є розвиваюча, культуротворча, здатна до самоосвіти і саморозвитку особистість, яка вміє використовувати набуті зн...
Слайд № 2

Визначною ознакою сучасної освіти є розвиваюча, культуротворча, здатна до самоосвіти і саморозвитку особистість, яка вміє використовувати набуті знання і вміння для творчого розв’язання проблем, критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, прагне змінити своє життя.

Слайд № 3

Принципи інтерактивного навчання
Слайд № 4

Принципи інтерактивного навчання

Сьогодні для реалізації основних завдань освіти досить часто виникає потреба пошуку нових форм подання навчального матеріалу. Такими є мультимедійн...
Слайд № 5

Сьогодні для реалізації основних завдань освіти досить часто виникає потреба пошуку нових форм подання навчального матеріалу. Такими є мультимедійні презентації, використання яких сприяє комплексному сприйняттю й кращому запам’ятовуванню інформації. Звісно, не кожен урок потребує такого супроводу. Але в загальній біології є теми, до яких підібрати наочний матеріал дуже нелегко, наприклад, вивчення молекулярного та клітинного рівнів життя. Завдяки анімаційним ефектам такі складні процеси, як біосинтез білка, трансляція, фотосинтез стають більш доступними і зрозумілими. При цьому учням спочатку демонструю загальну схему процесу, а потім відпрацьовую кожен його крок. 

Моя професійна діяльність полягає в тому, щоб учні на уроках спілкувалися, думали, творили, а саме навчання було успішним процесом самопізнання й с...
Слайд № 6

Моя професійна діяльність полягає в тому, щоб учні на уроках спілкувалися, думали, творили, а саме навчання було успішним процесом самопізнання й саморозвитку.  Намагаюся будувати уроки таким чином, щоб школярі закріплювали матеріал не шляхом простого заучування і переказування біологічної термінології, а шляхом розвитку критичного мислення вирішення практичних завдань. Моделюючи  урок, використовую такі навчальні стратегії, як «Мозковий штурм», «Створення проблемної ситуації».

Складання кластера(гронування)– графічна організація матеріалу - учень записує центральне слово або фразу; - від слова малює стрілки-промені у різн...
Слайд № 7

Складання кластера(гронування)– графічна організація матеріалу - учень записує центральне слово або фразу; - від слова малює стрілки-промені у різні боки, які сполучають його з іншими словами; - від цих слів, у свою чергу, промені розходяться далі й далі. Саме стратегія «гронування» спонукає учнів вільно і відкрито думати на певну тему. Вона допомагає встановити зв’язки між поняттями, своїм життєвим досвідом і вже здобутими знаннями. Цю роботу я пропоную виконувати як індивідуально, так і всім класом.

Діаграма Вена Я використовую дво-, три-, чотириколову діаграму, це залежить від кількості об’єктів, що порівнюються. Наприклад пошук аналогії між к...
Слайд № 8

Діаграма Вена Я використовую дво-, три-, чотириколову діаграму, це залежить від кількості об’єктів, що порівнюються. Наприклад пошук аналогії між класами Земноводних і Плазунів.

Слайд № 9

Одним із інноваційних підходів до викладання біології в сучасній школі є використання логічно-опорних сигналів та структурно-логічних схем.
Слайд № 10

Одним із інноваційних підходів до викладання біології в сучасній школі є використання логічно-опорних сигналів та структурно-логічних схем.

Слайд № 11

На уроках біології організовую роботу над різними видами проектів: інформаційними, творчими, дослідницькими, екологічними.
Слайд № 12

На уроках біології організовую роботу над різними видами проектів: інформаційними, творчими, дослідницькими, екологічними.

QR - коди
Слайд № 13

QR - коди

кожна думка важлива; не бійся висловитись; ми всі - партнери; обговорюємо сказане, а не людину; обдумав, сформулював, висловив; кажи чітко, ясно, к...
Слайд № 14

кожна думка важлива; не бійся висловитись; ми всі - партнери; обговорюємо сказане, а не людину; обдумав, сформулював, висловив; кажи чітко, ясно, красиво; вислухав, висловився, вислухав; наводь тільки обґрунтовані докази; умій погодитись і не погодитись; важлива кожна роль.

Новизна досвіду: впровадження інноваційних технологій навчання, зокрема технологій критичного мислення, допомагає учневі впорядкувати потік інформа...
Слайд № 15

Новизна досвіду: впровадження інноваційних технологій навчання, зокрема технологій критичного мислення, допомагає учневі впорядкувати потік інформації, вибирати із матеріалу головне, що сприяє кращому сприйняттю і засвоєнню нового матеріалу. Провідна ідея: критичне мислення – це складний процес, що починається із засвоєння інформації і закінчується прийняттям рішення. Його ще можна назвати спрямованим мисленням, адже воно має на меті одержання бажаного результату.

Що може бути чесніше й шляхетніше, як навчити того, що сам якнайкраще знаєш. Квинтиліан, давньоримський оратор
Слайд № 16

Що може бути чесніше й шляхетніше, як навчити того, що сам якнайкраще знаєш. Квинтиліан, давньоримський оратор

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.