+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Вода, склад молекули, поширеність у природі та фізичні властивості

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Вода, склад молекули, поширеність у природі, фізичні властивості.

Мета: поглибити і розширити знання про кількісний та якісний склад хімічних сполук на прикладі води; показати її фізичні та хімічні властивості; продовжити формування навичок розвˈязування найпростіших хімічних завдань на прикладі води.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Форми роботи: розповідь учителя, бесіда, демонстраційні досліди, робота з текстом підручника, робота з інформаційною карткою, тестова перевірка знань.

Обладнання: періодична система хімічних елементів Д.І. Менделєєва, ряд активності металів , таблиця розчинності, інформаційна картка, мультимедійний проектор.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Перевірка щоденника класу.

ІІ Мотивація навчальної діяльності.

Зараз ми прослухаємо фрагменти музичних творів композиторів класиків та спробуємо назвати хімічну речовину та агрегатні стани, у яких вона може зустрічатись на планеті Земля. У інформаційній картці вказані дані твори.

ІІІ. Цілепокладання.

Спробуємо визначити основні завдання уроку, спираючись на знань розділу «Кисень».

ІV Цілереалізація

В інформаційній картці виконайте завдання «Завершити речення».

Хімічна формула води… Молекула складається із … атомів….та …атомів…Валентність хімічних елементів відповідно складає….

А тепер визначимо відносну молекулярну масу води.

Визначимо масові частки елементів. що входять до складу води.

Скажіть, до якого вивчено нами класу неорганічних хімічних сполук належить вода? Яку наукову назву матиме ця речовина?

Настав час довідатись про фізичні властивості води.

Давайте знову переглянемо відео фрагмент та спробуємо відповісти у яких умовах тут знаходиться вода і чи можемо ми повторити дані досліди?

Щоб встановити інші фізичні властивості води, давайте проаналізуємо запитання інформаційної картки.

  1. Господарі забули в альтанці банку з водою. Уночі вдарив мороз. Що побачили господарі вранці, коли прийшли по банку?

  2. Дівчинка допомагала мамі вивішувати білизну взимку. Це побачив її однокласник і почав глузувати «Та ви якісь дивні. На морозі ваша білизна замерзне. А не висохне!» Дівчинка вже хотіла знімати її, але мама сказала. Що білизна хоча й замерзне. Але все одно висохне». Хто правий: хлопчик чи мама?

Вода як розчинник.

Чи має сенс твердження «померти від спраги в океані води»

Інформаційна картка уроку

Тема. Вода, склад молекули, поширеність у природі, фізичні властивості.

Цілі:

Музичні твори

Л. Бетховен соната № 17

Ф. Шопен ноктюрн № 20

І.С. Бах «Пристрасті за Матвієм»

завдання «Завершити речення».

Хімічна формула води… Молекула складається із … атомів….та …атомів…Валентність хімічних елементів відповідно складає….

  1. Господарі забули в альтанці банку з водою. Уночі вдарив мороз. Що побачили господарі вранці, коли прийшли по банку?

  2. Дівчинка допомагала мамі вивішувати білизну взимку. Це побачив її однокласник і почав глузувати «Та ви якісь дивні. На морозі ваша білизна замерзне. А не висохне!» Дівчинка вже хотіла знімати її, але мама сказала. Що білизна хоча й замерзне. Але все одно висохне». Хто правий: хлопчик чи мама?

Домашнє завдання. Опрацювати опорний конспект. Підготувати запитання про фізичні властивості води.

Опис документу:
Розробка уроку з інформаційною карткою для учня. Проведення уроку вимагає наявності технічних засобів для демонстрації відео. У конспекті наведені авторські проблемно-пошукові завдання. Матеріал подано за дедуктивним принципом.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Малюк у світі економіки та фінансів»
Часнікова Олена Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись