С К Р А Й Б І Н Г
Вміння вчитися самостійно як інтегральна якість особистості і як ключова компетентність школяра.
Д.Б. Ельконін підкреслював, що рівень сформованості учбової діяльності не повинен ототожнюватися з рівнем уміння самостійно виконувати конкретні завдання. Самостійне виконання, наприклад, домашніх завдань, контрольних робіт не є показником сформованості учбової діяльності і може відбуватися за типом самостійного розв'язання практичної задачі. Вживаючи термін "учбова діяльність", часто розуміють його як діяльність учня в класі, здійснювана під керівництвом вчителя. Коли ж зв'язати термін з поняттям самостійності, тоді виникають асоціації з самостійним виконанням учнем вдома або в позаурочний час окремих завдань.