+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Вимоги до викладача навчального закладу

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Підготувала Паніотова Валентина Василівна Вимоги до викладача вищого навчального закладу
Слайд № 1

Підготувала Паніотова Валентина Василівна Вимоги до викладача вищого навчального закладу

Якості Гуморостичний Турботливий Натхненний Відкритий для зміни Творчий Авторитетний
Слайд № 2

Якості Гуморостичний Турботливий Натхненний Відкритий для зміни Творчий Авторитетний

Професійні Особистісні Загально-громадські Морально-педагогічні Індивідуально-психологічні Оптимізм Висока ерудиція та культура Діловитість Бажання...
Слайд № 3

Професійні Особистісні Загально-громадські Морально-педагогічні Індивідуально-психологічні Оптимізм Висока ерудиція та культура Діловитість Бажання працювати Високий рівень моральних відносин Наявність педагогічнихздібностей Гуманізм Цільність характеру

Вимоги до викладача Досконале володіння своїм предметом(успішно навчає і виховує той викладач, який знає свій предмет,має глибокі знання.); виклада...
Слайд № 4

Вимоги до викладача Досконале володіння своїм предметом(успішно навчає і виховує той викладач, який знає свій предмет,має глибокі знання.); викладач повинен добре орієнтуватися в суміжних дисциплінах,  що сприятиме глибшому розкриттю закономірних зв'язків між предме­тами, явищами і процесами реального світу, формуванню всебічно розвиненого спеціаліста; майстерне володіння методикою викладання (складне завдання подати до­ступно, врахувати особливості особистості студента, заці­кавити інформацією, викликати захоплення нею і бажання поповнювати свої знання. педагогічна вираженість (Вона виявляється у спрямованості думок і прагнень щодо навчання й виховання студентів, у манері розмовляти, в поведінці тощо. Завдяки цій рисі викладач стає здатним інтуїтивно виділяти з навколишнього середовища на­вчально-виховні факти і відповідно педагогічно їх інтер­претувати.) Вимоги до викладача

Розумна любов до студентів (як зауважив А. Макаренко, така любов виключає безпринципне і по­блажливе ставлення до молодої людини, потурання її слаб...
Слайд № 5

Розумна любов до студентів (як зауважив А. Макаренко, така любов виключає безпринципне і по­блажливе ставлення до молодої людини, потурання її слабкостям. На його думку, вимогливість не суперечить любо­ві і повазі до людини: саме у вимогливості до людини і по­лягає повага до неї.); ерудованість (допомогає спілкуватися зі сту­дентами на різноманітні теми. Широта інтересів дає змогу спрямувати студентів на цікаві справи, допомагти їм в організації змістовного дозвілля.); творчий підхід до справи; уміння володіти власною емоційно-вольовою сфе­рою (це виявляється передусім у продуманій поведінці, відповідних емоціях «мажорного» чи «мінорного» харак­теру. Таке перевтілення викладача необхідне, щоб вплину­ти на студента, змусивши його пережити певну ситуацію.)

Викладач
Слайд № 6

Викладач

Дякую за увагу!
Слайд № 7

Дякую за увагу!

Опис документу:
В сучасному світі виховному процесу надається велика увага. Вчитель скеровує, допомагає краще засвоїти матеріал.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн