Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

«Військова етика і психологія». Заняття 7.Щастя і сенс життя учня

Захист Вітчизни

Для кого: 11 Клас

22.09.2021

84

2

0

Опис документу:

Філософи вважали: є певна незмінна «людська природа»; спираючись на такі припущення, робили висновок, що має бути певний «ідеал людини», до якого особистість мала б прийти в результаті свого земного життя. На основі цього філософи робили висновки, що це і буде сенсом нашого буття.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Розділ 1. Військова етика і психологія. Заняття 7. Щастя і сенс життя учня.
Слайд № 1

Розділ 1. Військова етика і психологія. Заняття 7. Щастя і сенс життя учня.

1. Поняття сенсу життя. 2. Поняття щастя. 3. Взаємозв’язок понять «щастя» і «сенс життя».
Слайд № 2

1. Поняття сенсу життя. 2. Поняття щастя. 3. Взаємозв’язок понять «щастя» і «сенс життя».

Що ви розумієте під поняттям «щастя»?
Слайд № 3

Що ви розумієте під поняттям «щастя»?

1. Поняття сенсу життя Філософи вважали: є певна незмінна «людська природа»; спираючись на такі припущення, робили висновок, що має бути певний «ід...
Слайд № 4

1. Поняття сенсу життя Філософи вважали: є певна незмінна «людська природа»; спираючись на такі припущення, робили висновок, що має бути певний «ідеал людини», до якого особистість мала б прийти в результаті свого земного життя. На основі цього філософи робили висновки, що це і буде сенсом нашого буття.

Сократ, Платон, Декарт, Діоген — усі вони вважали, що життя є найкращим, тому порівнювали його з поняттям блага (матерільні речі та послуги, які ви...
Слайд № 5

Сократ, Платон, Декарт, Діоген — усі вони вважали, що життя є найкращим, тому порівнювали його з поняттям блага (матерільні речі та послуги, які використовуються для задоволення потреб людини).

На особливу увагу заслуговує твердження В. Франкла, який вважав, що кожен має свій, унікальний сенс життя й людина може зробити своє життя усвідомл...
Слайд № 6

На особливу увагу заслуговує твердження В. Франкла, який вважав, що кожен має свій, унікальний сенс життя й людина може зробити своє життя усвідомленим, реалізуючи три групи цінностей: • цінності творчості (творча діяльність людини, те, що людина дає життю); • цінності переживання (людина приєднується до переживання цінностей, що вона спостерігає навколо себе); • цінності відношення (позиція, яку людина займає щодо обставин, що певним чином обмежують її життя та які вона не може змінити).

На думку О. Аніщенко, сенс життя завжди містить три аспекти: • цільовий — визначає стратегію і тактику життя; • емоційний — відображає задоволеніст...
Слайд № 7

На думку О. Аніщенко, сенс життя завжди містить три аспекти: • цільовий — визначає стратегію і тактику життя; • емоційний — відображає задоволеність людини своїм життям, її емоційну насиченість; • вольовий — є рушійною силою активності особистості, забезпечує її готовність до досягнення життєвих цілей.

Отже, сенс життя — це духовна проблема, вона має спільні риси з визначенням «мети існування», яку ціль існування має людство.
Слайд № 8

Отже, сенс життя — це духовна проблема, вона має спільні риси з визначенням «мети існування», яку ціль існування має людство.

2. Поняття щастя Старогрецьке слово «eudaimonia» (справжнє щастя) складається із двох слів — eu (добро) та daimon (божество). Згідно з Тлумачним сл...
Слайд № 9

2. Поняття щастя Старогрецьке слово «eudaimonia» (справжнє щастя) складається із двох слів — eu (добро) та daimon (божество). Згідно з Тлумачним словником української мови, «щастя — це стан цілковитого задоволення життям, вияв радості від спілкування з рідними, близькими; успіх, удача». Український педагогічний словник окреслює щастя «як поняття моральної свідомості, що позначає стан людини, який відповідає внутрішній задоволеності повнотою й осмисленістю життя, здійсненням свого людського призначення». В. Даль у тлумачному словнику дає таке визначення: «Щастя — благоденство, добробут, бажане нагальне життя без горя, тривоги та смутку».

Щастя — це психоемоційний стан людини, який має відчуття піднесеності та цілковитого задоволення життям, вона перебуває в стані безмежної, феєрично...
Слайд № 10

Щастя — це психоемоційний стан людини, який має відчуття піднесеності та цілковитого задоволення життям, вона перебуває в стані безмежної, феєричної радості та вдоволення. Без щастя людина не може жити, бо без цього стану вона впадає в депресію, у неї погане самопочуття, також часто почувається роздратованою. Особливо прикро, коли людина перестає бачити сенс свого життя. А справді, навіщо жити, коли ти не маєш чому радіти? Без щастя неможливо жити, оскільки це є найвищим проявом втілення сенсу життя людей. Без розуміння сенсу людського життя неможливо усвідомити, як людина може бути щасливою.

Обговоріть у групах, як кожен з вас розуміє поняття «щастя» і «сенс життя».
Слайд № 11

Обговоріть у групах, як кожен з вас розуміє поняття «щастя» і «сенс життя».

3. Взаємозв’язок понять «щастя» і «сенс життя» Поняття «щастя» і «сенс життя» тісно пов'язані між собою, вони належать до етичної категорії, яка ві...
Слайд № 12

3. Взаємозв’язок понять «щастя» і «сенс життя» Поняття «щастя» і «сенс життя» тісно пов'язані між собою, вони належать до етичної категорії, яка віддзеркалює, відображає моральну свідомість людини. Унікальність кожної людини полягає в тому, що їй недостатньо просто жити, для неї вкрай потрібно розуміти, для чого вона живе. Щастя для нас просто неможливе без усвідомлення сенсу життя.

На думку більшості вчених, учнівський період характеризується формуванням власного ціннісного світогляду, принципів, переконань, уміння планувати й...
Слайд № 13

На думку більшості вчених, учнівський період характеризується формуванням власного ціннісного світогляду, принципів, переконань, уміння планувати й будувати свій життєвий шлях. Молода людина намагається усвідомити сенс свого життя та сформувати цілі, яких вона хоче досягти. Проте частина сучасної молоді віддає перевагу матеріальним цінностям. Для такої молоді життя має виключно споживацький характер, а сенс життя та щастя сконцентрований на задоволенні лише своїх бажань і пристрастей.

Саме в підлітковому віці формується активна життєва позиція та відбувається підготовка до життя в дорослому світі. Людина, яка не визначила свого м...
Слайд № 14

Саме в підлітковому віці формується активна життєва позиція та відбувається підготовка до життя в дорослому світі. Людина, яка не визначила свого місця в суспільстві, стає особисто нещасливою, а кожен нещасливий — це лихо суспільства. Варто зазначити, що успішна реалізація молодої людини стає можливою лише тоді, коли вона має відповідне уявлення про сутність істинного щастя.

Слайд № 15

1) Повторити вивчений матеріал,опрацювати план-конспект; 2) У чому полягає, у вашому розумінні, сенс життя?
Слайд № 16

1) Повторити вивчений матеріал,опрацювати план-конспект; 2) У чому полягає, у вашому розумінні, сенс життя?

Слайд № 17

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.