"В гостях у Білочки" конспект заняття з математики

Опис документу:
Конспект заняття з математики для дітей середнього дошкільного віку. Тема: «В гостях у Білочки» Програмовий зміст: Навчальні завдання: ознайомити дітей з числом та цифрою 5 шляхом утворення числа додаванням 1 до попереднього,вчити порівнювати множини,визначати кількісне відношення(більше,менше,порівну);вправляти в орієнтуванні в просторі(зліва, справа,вгорі,внизу,посередині). Виховні завдання: виховувати уважність,активність на занятті.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конспект заняття з математики для дітей середнього дошкільного віку.

Тема: «В гостях у Білочки»

Програмовий зміст:

Навчальні завдання: ознайомити дітей з числом та цифрою 5 шляхом утворення числа додаванням 1 до попереднього,вчити порівнювати множини,визначати кількісне відношення(більше,менше,порівну);вправляти в орієнтуванні в просторі(зліва, справа,вгорі,внизу,посередині).

Виховні завдання: виховувати уважність,активність на занятті.

Демонстраційний матеріал: білочка іграшка, фланелеграф, лисичка, горобець, синичка, зайчик, ведмедик (площинні); гілочка; 5 грибів, 5 горішків.

Роздавальний матеріал: цифри; площинні грибочки і горішки.

Хід заняття.

Вихователь. Діти, сьогодні нас запросили в гості. А хто запросив, ви дізнаєтесь , коли відгадаєте загадку:

Червонясту шубку має,

По гілках вона стрибає.

Хоч сама мала на зріст,

та великий має хвіст (Білочка).

- Правильно, ходімо в гості до білочки. Гляньте навколо , скільки грибів виросло. А білочка збирає грибочки, настромлює їх на сухі гілочки та сушить на зиму. Але порахувати їх не вміє. Допоможемо їй? Скільки грибочків на гілочці? (один).

-А ось білочка несе ще один, начепила його на гілочку та й побігла за іншим. Скільки грибів стало? (два).

- Що зробила білочка, щоб отримати число два? (До одного грибочка доклала ще один).

- Пробігав галявиною їжачок і подарував білочці ще одного великого гриба. Давайте порахуємо разом , скільки грибів стало у білочки. (1,2,3,4).

А тепер ви будете рахувати грибки для білочки. (Діти по черзі рахують гриби).

-А давайте і ми пригостимо білочку грибочком. І тепер у неї 5 грибів.

- Число п'ять позначається цифрою 5 . Ось як вона виглядає.

- Напишемо цифру 5 у повітрі. Білочка пропонує викласти цифру 5 з лісових горішків. (Діти виконують завдання).

Вихователь.

Білочка Мілочка - Добра господиня.

В неї є горішки,

Шишок повна скриня

Ось метнулась білочка,

Заховалась в скриньці,

Це вона готує

Нам усім гостинці.

  • Білочка хоче нас пригостити горішками. Але горішки не звичайні із завданнями.

Перший горішок: Д/гра «Чого буває тільки 4?»

  • Діти, давайте визначимо чого буває лише чотири. Погляньте у кімнаті на різні предмети і скажіть чого у них чотири? (ніжок у стола, у стільчика)

  • А скільки лапок у звіряток?

  • А давайте поглянемо на машинку,чого у неї чотири?

Другий горішок: «Порахуй» Білочка виставляє гриби, а діти перелічують (умежах5) і знаходять відповідну цифру, що позначає цю кількість.

Третій горішок:Гра «Живі числа».

Діти одержують картки з горішками, на яких записані цифри від 1 до 5. Почувши команду «Горішки станьте по порядку», діти шикуються по порядку. Інші перевіряють правильність виконання завдання.

Четвертий горішок:Д/г «Час доби».

Дві команди мають викласти картинки з часами доби по порядку.

П'ятий горішок: фізхвилинка.

Лапки в боки, вгору вушка,

Скачуть білочки-подружки.

Раз. два,три,чотири, п'ять -

По гілках вони летять.

Кожен ранок на галяві

Спритно роблять вільні вправи.

Раз,два,три,чотири, п'ять -

Люблять білочки стрибать.

- Діти, білочка назбирала грибочків і горішків, і хоче визначити ,чого більше. Допоможемо їй. Викладіть на верхній смужці 2 грибочки, а на нижній горішків на 1 більше. Скільки горішків ви виклали?(три).

- Чого у білочки більше – грибочків чи горішків? На скільки горішків більше? (на один)

- Що треба зробити, щоб грибочків і горішків було порівну? (Додати ще один грибочок)

- Скільки тепер грибочків? (три). А горішків? (три).

- То чого тепер більше – грибочків чи горішків? (їх стало порівну).

- А що ще можна зробити, щоб горішків і грибочків було порівну? (забрати один горішок).

- То скільки грибочків стало? А горішків? (теж два). їх стало порівну.

Вихователь.

Білка ще й торгує трішки.

Продає свої горішки:

Лисичці-сестричці,

Горобцю. синичці,

Ведмедику волохатому

Та зайчику вухатому.

  • Всі ці звірі та птахи прийшли до білочки по горішки. Давайте визначимо ,де хто знаходиться. (фланелеграф). Синичка - вгорі, лисичка - внизу, горобчик – справа, ведмедик – зліва , зайчик-посередині.

Діти, білочка дуже рада, що ви приходили до неї в гості. З яким числом та цифрою ви тут познайомились? Білочка бажає вам ,щоб ми завжди були друзями природи, часто бували в полі. в лісі, біля річки.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн