урок ритміки "В гості до бабусі"

Опис документу:
проведення уроку в ігровій формі

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок ритміки

Тема: «В гостях у бабусі»

Мета: Навчити ритмічно рухатися, слухати і передавати ритмічні акценти. Розвивати дрібну моторику, м'язовий тонус, осанку, грацію рухів, почуття музичного ритму, темпу. Уміти орієнтуватися у просторі та володіти координацією рухів зі словами. Активувати увагу, пам'ять. Уміти виражати емоції, розвивати комунікативні навички, заохочувати до ігрової діяльності, долати сором'язливість, невпевненість, замкнутість. Виховувати почуття колективізму, дружби, дисциплінованість, працелюбність, повагу до дорослих та один до одного.

Обладнання: музичний інструмент «Ямаха», музичний центр, спортінвентар (кеглі, обручі, маленькі кульки), довга стрічка з паличками по краях.

Хід уроку

1. Організаційний момент.

а) Діти шикуються на своїх місцях на коврику.

б)Поклон-привітання (словами-тихо, голосно), танц. поклон.

  1. Мотивація уроку.

Вч.: Осінь-пора року, коли час збирати врожай: овочі, фрукти. А от бабусі цю роботу вже важко робити, тому, що вона вже старенька. І вона запросила вас, онучків, прийти до неї в гості, щоб допомогти, а потім і відпочити після праці. А наша бабуся дуже добра, весела і приготувала для вас багато чого цікавого. Ну що, підемо до бабусі в гості?

Діти: Таааак!!!!

Вч.: Та до бабусі дорога далека: спочатку треба їхати на автомобілях, потім іти стежками, переходити через широку річку і обійти зміїну галявину. Ну як, згодні пройти такий шлях?

Діти відповідають.

3. Основна частина.

Вч.: Тоді заводимо мотори у своїх машинах. Але, коли будите їхати, будьте дуже уважні і обережні. Слідкуйте за кольором світлофора і дотримуйтеся дистанції.

(Звучить музика. Вправа №1)

Вч. Все! Зупинилися! Далі автомобілі не проїдуть, треба іти пішки. Тому, побудуйте «Ланцюжок», поверніться один за одним і прямо по «Стежці» рушаймо до бабусі.

(Звучить музика. Діти виконують маршові кроки по всьому периметру зали.)

Вч.: Молодці! Гарно, впевнено, а головне, весело всі прийшли... до широкої і бурхливої річки. Вам треба її перейти. Та через річку прокладений лише один ще й дуже вузенький місток. Пройти через нього можна тільки боком, ступаючи ніжка біля ніжки. Будьте спокійні і впевнені, не штовхайтеся, щоб не впасти у воду.

(Звучить музика. Діти ступають боковим кроком через центр зали.)

Вч.: Дуже добре. Всі чудово пройшли по містку. Рухаємося далі до бабусі в гості.

(Діми виконують маршові кроки по колу.)

Вч.: І знову перед нами перешкода-велика зміїна поляна. І пройти вам треба тільки через неї. Будьте обережні, ідіть тихенько, щоб не дратувати змійок.

(Звучить музика. Вправа №2)

Вч.: Молодці! Ви пройшли дуже довгий і небезпечний шлях. І ось бабуся вас уже зустрічає. Діти, привітайтеся з бабусею. Покажіть їй правою рукою «привіт».

(Діти махають правою рукою.)

Бабуся: Ой яка я рада вас бачити! Допоможете мені гусенят попасти, дров нарубати, яблучка зірвати?

(Діти відповідають. Вправа №3.)

Бабуся: Дякую. Дуже гарно ви попрацювали. Всі старалися. Тепер прийшов час вмитися та відпочити.

(Вправа №4.)

Бабуся: А я вам за вашу працелюбність та доброту рукавичко сплету на зиму. От тільки клубочки треба намотати. А от хто з вас найшвидше і найкраще це зробить, ми зараз і перевіримо.

(Вправа №5. Проходить гра «Веселі мотальщики.)

Бабуся: Та швидко минув час і вам пора збиратися додому. А так, як дорога далека, я покажу вам найкоротший шлях. Тільки будьте дуже уважні, бо будите чути тільки мій голос. Дякую, любі мої внучата, що були у мене в гостях. До побачення!

(Діти махають лівою рукою. Вправа №6.)

  1. Заключна частина.

Вч.: От і діти вже повернулися від бабусі.

Чи сподобалася вам подорож? Де були? що бачили? Чим займалися? Що найбільше сподобалося, запам'яталося ?

(Релакс на коврику. Бесіда з дітьми.)

Вч.: Наступного разу ми також підемо у гості, але вже до дідуся. Він запросив вас усіх порибалити, а потім ще і юшки смачної наварити. Ну як, згодні?

(Діти відповідають.)

Вч.: Та це буде на наступному занятті. А нам уже час закінчувати і прощатися. Стали всі на свої місця. До побачення.

(Діти виконують ритмічне плескання в долоні і танцювальний поклон під музику. Один за одним виходять із зали.)

Додаток

Вправа №І «Світлофор»

Діти вільно, хаосно бігають по залу, імітуючи їзду на автомобілі. По команді «червоний»- зупиняються, «жовтий»-присідають, «зелений»- рухаються. Вправа виконується під веселу музику.

Вправа№2. «Змійка»

По залу розкладаються кеглі. Звучить спокійна музика. Діти беруться за руки і один за одним на носочках обходять усі кеглі.

Вправа№3.

а)Ритміко-рухові:

«Гусачки»- рухати головою вперед, назад.

«Не знаємо»-піднімати та опускати плечі.

«Рубаємо дрова»- великі махи рук з нахилом тулуба.

«Зриваємо яблука»-по черзі піднімати руки вгору піднімаючись на півпальці.

«Скакалка»-імітувати стрибки на скакалці.

б)Дихальні:

«Велика лелека»- на вдих-підняти руки вгору, на видих- руки опустити. «Маленька лелека» - скласти долоньками птаха, імітувати політ.

«Чапля» - Стояти на одній нозі якнайдовше.

Вправа№4. Координація рухів зі словами.

Вранці умиваються лісові звірята - долонями потирати обличчя.

Миє лапки кішечка - напівприсідання з виносом ноги вбік.

Песик волохатий- рухи плечима та тулубом вперед, назад.

Бути чистими завжди- махати пальчиком.

показати лівою рукою.


І малим-

Мамам всім-

І татам всім-


Вправа № 5 «Клубочки»

а)Крутити кульки у долонях без допомоги пальчиків.

б)Крутити кульки тільки пальчиками.

в)Розхитувати кульку у розкритих долонях.

г)Підкидали та ловити кульку.

Вправа № 6 «Частини світу»

Звучить маршова музика. Діти крокують на місці. За певною командою повертаються обличчям у напрямку «південь», «північ», «захід», «схід».

Гра «Веселі мотальники»

Двоє дітей стають на відстані довжини стрічки. Руками тримають палички. По команді під веселу музику накручують стрічку на паличку. Хто перший дійде до середини-переможець.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»