Вправа «ЗНАЙОМСТВО» (15хв.)
Мета: знайомство учасників між собою, створення доброзичливої атмосфери.
Кожний учасник має відповісти на запитання:
Як вас звати?
Історія вашого імені?
Чи комфортно вам з вашим іменем?
Ім’я вашої дитини?
Хто дав їй це ім’я і чому?
Правила роботи (5 хв.)
Орієнтованими правилами співпраці:
Говорити по черзі.
Бути позитивним до себе та інших.
Бути активним
Не критикувати.
Обговорення правил.
Інформаційне повідомлення «Готовність дитини до школи»(15 хв.)
Що таке «шкільна зрілість»?
Простіше кажучи, готовність дитини до шкільного навчання – це рівень психічного, соціального розвитку дитини, який дозволяє успішно опановувати шкільну програму і виконувати вимоги шкільного життя.
(Фізична готовність, емоційна, вольова, інтелектуальна)
Особистісна готовність (емоційна) – це:
• позитивне ставлення до школи;
(Чи хоче ваша дитина іти до школи? Постійно підбадьорювати , підтримувати, хвалити за найменші успіхи; дитина має відчувати , що ви є її опорою, що ви її любите за те що вона є).
Інтелектуальна готовність - у дитини мають бути сформовані основні психічні функції: мислення, логічна пам'ять, довільна увага та інші, необхідні для успішного опанування шкільної програми.
(змалювання групи крапок, речення «Я їв сир», намалювати людину;
Орієнтація в навколишньому середовищі: знає своє ім’я, адресу, може назвати імена батьків, з ким живе; пори року, порахувати до 10)