Мета: продовжувати закріплювати уміння дітей розпізнавати взимку дерева за формою крони, кольором кори, розміщенням гілок та бруньок; стимулювати інтерес і допитливість у пізнанні довкілля; сприяти розвитку спостережливості, вихованню естетичних почуттів, любов до природи рідного краю.
Вправляти дітей у різних видах рухів, добиватися усвідомленого засвоєння та чіткого їх виконання; зміцнювати та загартовувати організм дітей; закріплювати знання про оздоровчі властивості української їжі та напоїв.
Обладнання: дві склянки з водою: звичайна і підсолоджена, рамки для фотофіксації, лупи, стрічки, спортивний інвентар: обручі, ребриста дошка, гімнастичні палиці.
Попередня робота: бесіда про зиму та зміни які відбуваються в житті живої природи взимку, роз’яснення значення слів «галерея», «портрет», «картина», завдання для батьків: познайомити дитину із цікавинками із життя дерев, часткове проведення дослідницької роботи із звичайною та підсолодженою водою.