Тематика засідань команди психолого-педагогічного супроводу

Опис документу:
Дуже важко щось знайти конкретне про інклюзивну освіту. Додаю до користування питання, які маємо розглянути на наших засіданнях команди психолого-педагогічного супроводу щодо дітей з особливими освітніми потребами. Вже готова таблиця. Рекомендовані чотири засідання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ КОМАНДИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ НА 2019-2020 Н.Р.

№ з/п

Зміст роботи

Відповідальний

Відпові-дальний

1.

30.08.2019

- встановлення контакту між усіма учасниками супроводу дитини з ООП;

- обрання секретаря команди супроводу

- вивчення нормативно-правових вимог впровадження інклюзивної освіти; основні завдання командного підходу в роботі з дітьми з ООП, роль кожного члена команди психолого-педагогічного супроводу та шляхи співпраці з батьками учнів з ООП як рівноправних членів команди;

- визначення обсягу роботи та послідов-ності всього процесу;

- підготовка необхідної документації та складання графіків роботи.

Краснова О.В.

Беценко А.О.

Протокол №1

Тимкова І.Д.

2.

30.09.2019

- розробка та затвердження індивідуаль-них програм розвитку дітей з ООП та уз-годження із батьками, спеціалістами, які працюють з дитиною;

- розробка та затвердження календарно-тематичних планів з предметів та корек-ційно-розвиткових занять на І семестр вчителя-логопеда Носенко Л.М. та прак-тичного психолога Щербань Н.М.

Краснова О.В.

Беценко А.О.,

спеціалісти,

асистенти,

корекційні педагоги,

класні керівники,

батьки.

Протокол №2

Тимкова І.Д.

3.

08.01.2020

- проміжний моніторинг виконання ІПР з метою коригування та визначення динаміки розвитку дитини за І семестр;

- взаємний обмін інформацією щодо ефе-ктивності навчання з батьками учнів;

- розробка та затвердження календарно-тематичних планів з предметів та корек-ційно-розвиткових занять на ІІ семестр;

- контроль, корекція документації асистентів учителя, поновлення  інформації  в портфоліо учнів;

- корекція графіків роботи;

Краснова О.В.

Беценко А.О.,

спеціалісти,

асистенти,

корекційні педагоги,

класні керівники,

батьки.

Протокол №3

Тимкова І.Д.

4.

10.06.2020

- комплексний аналіз результатів корекційної роботи за навчальний рік;

- взаємний обмін інформацією щодо ефективності навчання з батьками учнів;

- про результати роботи з учнями, що навчаються в інклюивних класах за рік (представлення портфоліо учнів).

Краснова О.В.

Беценко А.О.,

спеціалісти,

асистенти,

корекційні педагоги,

класні керівники,

батьки.

Протокол №4

Тимкова І.Д.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
0
3
дн.
1
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!