Аналіз конспекту уроку-семінару за комбінованою системою навчання Гузика М.П.
В структурі семінарських занять основним видом навчальної діяльності є групова діяльність і вони мають назву уроки-семінари. На уроках-семінарах завдяки груповій діяльності вдається досягти високого ступеня активності й самостійності учнів і до того ж без тривалого підготовчого періоду. В рекомендаціях М.П. Гузика, є обґрунтування доцільністі такої організації лекційно-семінарської системи організації навчально-виховного процесу, яка включає в себе п’ять основних типів занять: лекції, на яких розбирається новий матеріал, комбіновані семінарські заняття (індивідуальне пропрацювання матеріалу), уроки узагальнення та систематизації знань (знову ж таки, переважно в лекційній формі), тематичні заліки, практичні заняття.