Театралізовані ігри для дітей молодшого шкільного віку

Опис документу:
Одним з різновидів творчих ігор є театралізовані ігри, які відкривають простір для участі дітей у різних видах самостійної художньої діяльності, сприяють розкриттю і розвитку їхніх художньо-творчих здібностей, збагаченню мистецьких знань, виробленню естетичного смаку тощо. Театралізовані ігри — розігрування в особах літературного твору, відтворення за допомогою виражальних засобів (інтонації, міміки, жестів, пози, ходи) конкретних образів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Театралізовані ігри для дітей молодшого шкільного віку

«Курочка Ряба»

Мета: формувати вміння передавати зміст літературного твору. Закріплювати вміння узгоджувати слова з рухами, розвивати вміння наслідувати голоси та рухи тварин, людей. Виховувати бажання приймати участь у драматизаціях.

Підготовка до гри: читання казки.

Матеріал. Іграшки: яйце, курка, мишка.

Хід гри

Вихователь пропонує роздивитись іграшки і пригадати з якої вони казки.

Потім вихователь читає напам’ять слова автора, а діти показують рухи і наслідують голоси героїв казки.

Вихователь. Жили-були дід та баба і була у них Курочка Ряба. Знесла курочка яєчко, не просте, а золоте. Дід бив, бив – не розбив, Баба била, била – не розбила, а мишка бігла, хвостиком зачепила яєчко, воно і розбилось.

Баба плаче, Дід плаче, а Курочка куд-кудаче: «Не плач Діду, не плач Бабо, я знесу вам яєчко не золоте, а просте».

Рекомендації до гри. Спочатку діти відтворюють казку разом, потім вибирають на ролі більш активних дітей. Можна запросити на роль ведучого дитину.

«Сорока - ворона»

Мета: формувати вміння передавати зміст забавлянки. Закріплювати вміння узгоджувати слова з рухами, розвивати емоційність. Виховувати любов до народної творчості.

Підготовка до гри: читання забавлянки «Сорока-ворона».

Матеріал. Іграшка сорока.

Хід гри

Вихователь пропонує роздивитись іграшку, пригадати забавлянку про неї. Діти разом з вихователем промовляють забавлянку і передають рухами рук її зміст.

Сорока-ворона на припічку сиділа,

Діткам кашку варила (діти проводять пальцем однієї руки по іншій)

Цьому дам, цьому дам, цьому дам, (промовляючи ці слова діти торкаються пальцем однієї руки до пальця іншої)

Цьому дам, а цьому не дам,

Він дрова не носив,

Піч не топив,

Каши не варив

Нема чого такого ледаря пригощати.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
7
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!