і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Суперечливості та кризи студентського віку

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Суперечливості та кризи студентського віку
Слайд № 1

Суперечливості та кризи студентського віку

Якби молодість знала, якби старість могла! Анрі Естьєн, французький мовознавець
Слайд № 2

Якби молодість знала, якби старість могла! Анрі Естьєн, французький мовознавець

ознаки кризи сильна фрустрація; загострення рольових конфліктів «студент-викладач», «студент-студент»; ціннісно-смислова невизначенність; інфантиль...
Слайд № 3

ознаки кризи сильна фрустрація; загострення рольових конфліктів «студент-викладач», «студент-студент»; ціннісно-смислова невизначенність; інфантильність.

Лінії орієнтації особистості, яка самовизначається, можуть бути такі: на альтруїзм або егоїзм; на норми повсякденної свідомості або на унікальність...
Слайд № 4

Лінії орієнтації особистості, яка самовизначається, можуть бути такі: на альтруїзм або егоїзм; на норми повсякденної свідомості або на унікальність і самобутність; на суспільну значущість майбутньої професії або задоволення особистих потреб.

Завдання самовизначення — підбирати належні шляхи розвитку, які співвідносяться з гідними цілями і ідеями. Право вибору — це і є основа для професі...
Слайд № 5

Завдання самовизначення — підбирати належні шляхи розвитку, які співвідносяться з гідними цілями і ідеями. Право вибору — це і є основа для професійного й особистісного самовизначення студента

У студентські роки розрізняють нормативну кризу, яка переборюється в період адаптації до навчання і ВНЗ. Проте ця криза може набувати заняжного хар...
Слайд № 6

У студентські роки розрізняють нормативну кризу, яка переборюється в період адаптації до навчання і ВНЗ. Проте ця криза може набувати заняжного характеру: труднощі не вирішуються, а відкладаються на потім через небажання їх вирішувати.

Серед суперечностей студентського віку особливо важливу роль має криза ідентичності, пов'язана з системою «Я». Ідентичність — стійкий образ «Я», зб...
Слайд № 7

Серед суперечностей студентського віку особливо важливу роль має криза ідентичності, пов'язана з системою «Я». Ідентичність — стійкий образ «Я», збереження та підтримка своєї особистісної цілісності, тотожності, нерозривної історії свого життя і власного «Я».

Особистісна ідентичність — система знань про себе, яка формується під час порівняння суб'єктом себе з членами групи і скаладається з сукупності рис...
Слайд № 8

Особистісна ідентичність — система знань про себе, яка формується під час порівняння суб'єктом себе з членами групи і скаладається з сукупності рис, специффчних саме для «Я».

Ідентичність оцінюється за трьома аспектами: Ідентичність змістовному оцінному часовому
Слайд № 9

Ідентичність оцінюється за трьома аспектами: Ідентичність змістовному оцінному часовому

Ознаки періоду формування ідентичності: високий рівень усвідомлення своїх потреб; активна позиція особистості щодо ймовірних альтернатив самореаліз...
Слайд № 10

Ознаки періоду формування ідентичності: високий рівень усвідомлення своїх потреб; активна позиція особистості щодо ймовірних альтернатив самореалізації; визначення позитивниї та негативних варіантів самореалізації перед прийняттям рішення; бажання визначитися у виборі за принципом: що раніше, то краще.

Канадський психолог Дж. Марсіа виокремив чотири варіанти формування ідентичності: «невизначена», розмита ідентичність; - «дострокова», передчасна і...
Слайд № 11

Канадський психолог Дж. Марсіа виокремив чотири варіанти формування ідентичності: «невизначена», розмита ідентичність; - «дострокова», передчасна ідентичність; - етап «мораторію»; - «досягнута», зріла ідентичність.

Що допомагає студентові перебороти кризу ідентичності? Усвідомленність змін, що відбуваються в собі: самоаналіз, самокритичність, самооцінка, рефле...
Слайд № 12

Що допомагає студентові перебороти кризу ідентичності? Усвідомленність змін, що відбуваються в собі: самоаналіз, самокритичність, самооцінка, рефлексія; Довірливі стосункі з тими, хто є авторитетом; Власна конструктивна позиція, здатність ставити мету, вирішувати і виконувати рішення; Чітко встановлена система своїх цінностей; Керування своїм емоційним станом.

Якщо студенту не вдається розв'язати це завдання, у нього формується неадекватна ідентичність. Суперечливість між «Я-реальне» я «Я-ідеальне» студен...
Слайд № 13

Якщо студенту не вдається розв'язати це завдання, у нього формується неадекватна ідентичність. Суперечливість між «Я-реальне» я «Я-ідеальне» студента може призвести до внутрішньої невпевненності в собі і супроводжуватися зовнішньою агрусією, роспустою або почуттям, що люди навколо не розуміють тебе

Наслідками негативної «Я-концепції» студентів можеть бути такі виявлення: 1. Замикання в собі; 2. Демонстрація іншим «маски»; 3. Надмірно чутливе р...
Слайд № 14

Наслідками негативної «Я-концепції» студентів можеть бути такі виявлення: 1. Замикання в собі; 2. Демонстрація іншим «маски»; 3. Надмірно чутливе реагування на критику, сміх і осуд; 4. Болісне переживання невдач у навчанні; 5. Надмірна сором'язливість, схильність до психічної ізоляції, відхід від дійсності в світ мрій.

Найбільш кризовими ситуаціями студентського віку є такі Криза професійного вибору. Криза залежності від батьківської родини. Криза інтимно-сексуаль...
Слайд № 15

Найбільш кризовими ситуаціями студентського віку є такі Криза професійного вибору. Криза залежності від батьківської родини. Криза інтимно-сексуальних стосунків. Кризові ситуації навчально-професійної діяльності.

висновок Знання особливостей студентського віку дає змогу викладачєві зрозуміти сутність особистості кожного студента та вчасно надати йому психоло...
Слайд № 16

висновок Знання особливостей студентського віку дає змогу викладачєві зрозуміти сутність особистості кожного студента та вчасно надати йому психологічну допомогу у визнання самого себе і свого життевого шляху. Така допомога особливо важлива першокурсникам у період їхньої адаптації до нових умов ВНЗ.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Мовленнєва майстерність педагога Нової української школи. Вербальний і невербальний імідж»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 години
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти