і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Суперечливості та кризи студентського віку

Опис презентації окремими слайдами:
Суперечливості та кризи студентського віку
Слайд № 1

Суперечливості та кризи студентського віку

Якби молодість знала, якби старість могла! Анрі Естьєн, французький мовознавець
Слайд № 2

Якби молодість знала, якби старість могла! Анрі Естьєн, французький мовознавець

ознаки кризи сильна фрустрація; загострення рольових конфліктів «студент-викладач», «студент-студент»; ціннісно-смислова невизначенність; інфантиль...
Слайд № 3

ознаки кризи сильна фрустрація; загострення рольових конфліктів «студент-викладач», «студент-студент»; ціннісно-смислова невизначенність; інфантильність.

Лінії орієнтації особистості, яка самовизначається, можуть бути такі: на альтруїзм або егоїзм; на норми повсякденної свідомості або на унікальність...
Слайд № 4

Лінії орієнтації особистості, яка самовизначається, можуть бути такі: на альтруїзм або егоїзм; на норми повсякденної свідомості або на унікальність і самобутність; на суспільну значущість майбутньої професії або задоволення особистих потреб.

Завдання самовизначення — підбирати належні шляхи розвитку, які співвідносяться з гідними цілями і ідеями. Право вибору — це і є основа для професі...
Слайд № 5

Завдання самовизначення — підбирати належні шляхи розвитку, які співвідносяться з гідними цілями і ідеями. Право вибору — це і є основа для професійного й особистісного самовизначення студента

У студентські роки розрізняють нормативну кризу, яка переборюється в період адаптації до навчання і ВНЗ. Проте ця криза може набувати заняжного хар...
Слайд № 6

У студентські роки розрізняють нормативну кризу, яка переборюється в період адаптації до навчання і ВНЗ. Проте ця криза може набувати заняжного характеру: труднощі не вирішуються, а відкладаються на потім через небажання їх вирішувати.

Серед суперечностей студентського віку особливо важливу роль має криза ідентичності, пов'язана з системою «Я». Ідентичність — стійкий образ «Я», зб...
Слайд № 7

Серед суперечностей студентського віку особливо важливу роль має криза ідентичності, пов'язана з системою «Я». Ідентичність — стійкий образ «Я», збереження та підтримка своєї особистісної цілісності, тотожності, нерозривної історії свого життя і власного «Я».

Особистісна ідентичність — система знань про себе, яка формується під час порівняння суб'єктом себе з членами групи і скаладається з сукупності рис...
Слайд № 8

Особистісна ідентичність — система знань про себе, яка формується під час порівняння суб'єктом себе з членами групи і скаладається з сукупності рис, специффчних саме для «Я».

Ідентичність оцінюється за трьома аспектами: Ідентичність змістовному оцінному часовому
Слайд № 9

Ідентичність оцінюється за трьома аспектами: Ідентичність змістовному оцінному часовому

Ознаки періоду формування ідентичності: високий рівень усвідомлення своїх потреб; активна позиція особистості щодо ймовірних альтернатив самореаліз...
Слайд № 10

Ознаки періоду формування ідентичності: високий рівень усвідомлення своїх потреб; активна позиція особистості щодо ймовірних альтернатив самореалізації; визначення позитивниї та негативних варіантів самореалізації перед прийняттям рішення; бажання визначитися у виборі за принципом: що раніше, то краще.

Канадський психолог Дж. Марсіа виокремив чотири варіанти формування ідентичності: «невизначена», розмита ідентичність; - «дострокова», передчасна і...
Слайд № 11

Канадський психолог Дж. Марсіа виокремив чотири варіанти формування ідентичності: «невизначена», розмита ідентичність; - «дострокова», передчасна ідентичність; - етап «мораторію»; - «досягнута», зріла ідентичність.

Що допомагає студентові перебороти кризу ідентичності? Усвідомленність змін, що відбуваються в собі: самоаналіз, самокритичність, самооцінка, рефле...
Слайд № 12

Що допомагає студентові перебороти кризу ідентичності? Усвідомленність змін, що відбуваються в собі: самоаналіз, самокритичність, самооцінка, рефлексія; Довірливі стосункі з тими, хто є авторитетом; Власна конструктивна позиція, здатність ставити мету, вирішувати і виконувати рішення; Чітко встановлена система своїх цінностей; Керування своїм емоційним станом.

Якщо студенту не вдається розв'язати це завдання, у нього формується неадекватна ідентичність. Суперечливість між «Я-реальне» я «Я-ідеальне» студен...
Слайд № 13

Якщо студенту не вдається розв'язати це завдання, у нього формується неадекватна ідентичність. Суперечливість між «Я-реальне» я «Я-ідеальне» студента може призвести до внутрішньої невпевненності в собі і супроводжуватися зовнішньою агрусією, роспустою або почуттям, що люди навколо не розуміють тебе

Наслідками негативної «Я-концепції» студентів можеть бути такі виявлення: 1. Замикання в собі; 2. Демонстрація іншим «маски»; 3. Надмірно чутливе р...
Слайд № 14

Наслідками негативної «Я-концепції» студентів можеть бути такі виявлення: 1. Замикання в собі; 2. Демонстрація іншим «маски»; 3. Надмірно чутливе реагування на критику, сміх і осуд; 4. Болісне переживання невдач у навчанні; 5. Надмірна сором'язливість, схильність до психічної ізоляції, відхід від дійсності в світ мрій.

Найбільш кризовими ситуаціями студентського віку є такі Криза професійного вибору. Криза залежності від батьківської родини. Криза інтимно-сексуаль...
Слайд № 15

Найбільш кризовими ситуаціями студентського віку є такі Криза професійного вибору. Криза залежності від батьківської родини. Криза інтимно-сексуальних стосунків. Кризові ситуації навчально-професійної діяльності.

висновок Знання особливостей студентського віку дає змогу викладачєві зрозуміти сутність особистості кожного студента та вчасно надати йому психоло...
Слайд № 16

висновок Знання особливостей студентського віку дає змогу викладачєві зрозуміти сутність особистості кожного студента та вчасно надати йому психологічну допомогу у визнання самого себе і свого життевого шляху. Така допомога особливо важлива першокурсникам у період їхньої адаптації до нових умов ВНЗ.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Педагогіка
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    200
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    TS357042
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь