+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »

СУЧАСНИЙ КОМПЕТЕНТНІСНИЙ УРОК. ЯКИМ ЙОМУ БУТИ?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
СУЧАСНИЙ КОМПЕТЕНТНІСНИЙ УРОК. ЯКИМ ЙОМУ БУТИ?
Слайд № 1

СУЧАСНИЙ КОМПЕТЕНТНІСНИЙ УРОК. ЯКИМ ЙОМУ БУТИ?

Урок – дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду, ерудиції. До хорошого ур...
Слайд № 2

Урок – дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду, ерудиції. До хорошого уроку вчитель готується все життя. В. Сухомлинський

З уроку починається навчально-виховний процес, уроком він і закінчується. Усе інше в школі грає хоча і важливу, але допоміжну роль, доповнюючи і ро...
Слайд № 3

З уроку починається навчально-виховний процес, уроком він і закінчується. Усе інше в школі грає хоча і важливу, але допоміжну роль, доповнюючи і розвиваючи все те, що закладається в ході уроку. Ю.А. Конаржевський

2 Цілепокладання 1 Мотивація, орієнтація 3 Цілереалізація Етапи компетентністного уроку 4 Рефлексивно- оцінюючий
Слайд № 4

2 Цілепокладання 1 Мотивація, орієнтація 3 Цілереалізація Етапи компетентністного уроку 4 Рефлексивно- оцінюючий

Прогнозування мотиваційного поля є необхідною передумовою успішності навчальної діяльності на уроці Прийоми, які можна використовувати для мотиваці...
Слайд № 5

Прогнозування мотиваційного поля є необхідною передумовою успішності навчальної діяльності на уроці Прийоми, які можна використовувати для мотивації: Зв’язок навчального матеріалу з реаліями життя Створення проблемної ситуації, для розв’язання якої потрібно засвоїти нове Рольові ігри Використання епіграфів, афоризмів Залучення досвіду дітей Парадоксальність фактів тощо.

Цілепокладання – процес формування мети МЕТА ПОВИННА БУТИ КОНКРЕТИЗОВАНА, За вимогами до сучасного компетентнісного уроку тобто визначені предметні...
Слайд № 6

Цілепокладання – процес формування мети МЕТА ПОВИННА БУТИ КОНКРЕТИЗОВАНА, За вимогами до сучасного компетентнісного уроку тобто визначені предметні та ключові компетентності відповідно до конкретного уроку. ЦІЛІ визначають тип уроку, тип – його структуру, структура – розподіл часу на різних етапах уроку.

Цілереалізація Актуалізація Мета: визначити рівень попередньої підготовленості учнів Вивчення нового Мета: допомогти учням засвоїти факти та основн...
Слайд № 7

Цілереалізація Актуалізація Мета: визначити рівень попередньої підготовленості учнів Вивчення нового Мета: допомогти учням засвоїти факти та основні ідеї. «Інтрига», «Дивуй!», «Фантастична добавка», «Відстрочена загадка», заповнення кросвордів, «Альтернатива», «Світлофор», «Мозковий штурм», «Асоціація», «Зайве слово», «Назви відповідь», «Пошук загального», «Групування слів», «Лото», «Зашифровки», «Незакінчені речення» «Асоціації», «Мозкова атака», створення проблемної ситуації, використання яскравих афоризмів, порівнянь, образів, «Знаємо — бажаємо дізнатися — дізналися», «Моделі, що ожили», «Снігова грудка», «Ажурна пилка», «Акваріум», «Броунівський рух», «Навчаючи — учусь», «Павучки», «Місткий кошик»

Цілереалізація Узагальнення, систематизація Мета: Узагальнити і систематизувати знання, уміння і навички. Д/з Мета: Розвивати самостійність та твор...
Слайд № 8

Цілереалізація Узагальнення, систематизація Мета: Узагальнити і систематизувати знання, уміння і навички. Д/з Мета: Розвивати самостійність та творче мисленняв «Письмовий звіт», «Шпаргалка», «Пошта», «Перепишу параграф по-своєму», «Я – вчитель», «Інтелектуальне лото», «Ділова гра», «Аукціон ідей», «Творча робота», «Учені та їхні відкриття», «Фантастичні фігури» «Інтелектуальна розминка», «Одне завдання на двох», «Вірю – не вірю», «Так – ні», «Знайди помилку», «Вибери сам», «Ярмарок – подорож», «Заздалегідь», «Творче завдання»

Рефлексивне поле Рефлексія спрямована не на кількісний аналіз здобутих знань та умінь, а головним чином на якість засвоєних учнем понять Рефлексія ...
Слайд № 9

Рефлексивне поле Рефлексія спрямована не на кількісний аналіз здобутих знань та умінь, а головним чином на якість засвоєних учнем понять Рефлексія Я дізнався… Я навчився… Мені сподобалося… Я зміг… Я спробую… Мене здивувало… Це процес усвідомлення людиною своєї діяльності, її результативності .

Опис документу:
Урок – дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду, ерудиції.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти