Анотація: у статті розглядається роль ігрових технологій у процесі формування ключових компетентностей молодших школярів в умовах Нової української школи. Акцентовано увагу на ігровій діяльності як провідному виді активності дітей молодшого шкільного віку та її потенціалі у розвитку пізнавальної активності, критичного та креативного мислення, комунікативних умінь, емоційного інтелекту та здатності до самовираження. Проаналізовано сучасні підходи до використання дидактичних ігор, рольових сценаріїв, навчальних квестів, цифрових ігор та елементів гейміфікації в освітньому середовищі початкової школи. Обґрунтовано доцільність поєднання традиційних методів з інноваційними ігровими форматами для забезпечення емоційного залучення, підвищення навчальної мотивації та ефективності засвоєння знань. Наведено авторські пропозиції щодо інтеграції ігрових моментів у структуру уроку та позаурочну діяльність з урахуванням вікових та психологічних особливостей учнів.