Анотація: у статті розглядається проблема формування моральних цінностей у молодших школярів під час вивчення творів В.О. Сухомлинського на уроках літературного читання. Особлива увага приділяється використанню інтерактивних методів навчання, що сприяють розвитку емоційного інтелекту, критичного мислення та емпатії. Аналізується роль творів Сухомлинського у вихованні чесності, доброти, поваги та відповідальності. Описано практичний досвід застосування проєктної діяльності, рольових ігор, творчих завдань та дискусій, що формують у дітей усвідомлене ставлення до моральних норм. Окремо розглянуто впровадження сучасних освітніх технологій, які роблять процес вивчення творів Сухомлинського більш захопливим та ефективним. Наведено приклади уроків та проєктів, що демонструють успішне формування моральних цінностей у молодших школярів.