Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Креативні методики читання, що мотивують та виховують
»
Взяти участь Всі події

Стаття на тему "Форми організації навчальної діяльності при інтерактивному навчанні".

Самоосвіта

10.04.2020

382

1

0

Опис документу:
У сучасній педагогіці виділяють чотири форми навчальної діяльності учнів: парну, фронтальну, групову або кооперативну, індивідуальну (самостійну) роботу. Інтерактивне навчання використовують при фронтальній та кооперативній формі організації навчальної діяльності учнів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Форми організації навчальної діяльності при інтерактивному навчанні.

У сучасній педагогіці виділяють чотири форми навчальної діяльності учнів: парну, фронтальну, групову або кооперативну, індивідуальну (самостійну) роботу. Інтерактивне навчання використовують при фронтальній та кооперативній формі організації навчальної діяльності учнів. При фронтальній формі здійснюється навчання однією людиною групи учнів або цілого класу, а при кооперативній – відбувається взаємодія, спільна робота в малих групах, де тільки за результативної роботи усіх учасників можливе досягнення поставленої мети. Кооперативна форма навчальної діяльності учнів виникла у 20-ті роки ХХ століття у практиці радянської школи і є дуже популярною у сучасних освітянських колах США. Кооперативна форма навчальної діяльності є найскладнішою формою організації навчальної діяльності учнів, «вінцем» інтерактивного навчання.

Опрацювавши відповідну літературу, я зрозумів, що інтерактивне навчання є високоефективним, бо впливає не лише на свідомість, а й на почуття та волю; вимагає напруженої розумової діяльності учня за його участі в процесі здобування знань. Дуже влучно суть інтерактивного навчання викладена у такому вислові:

Те, що я чую, я забуваю.

Те, що я бачу й чую, я трохи пам’ятаю.

Коли я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти.

Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок.

Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.

кредо інтерактивного навчання.

Використовуючи технологію інтерактивного навчання, можна досягнути високих результатів, адже при такому навчанні є неможливою неучасть окремих учнів у навчальному процесі, бо досягнути мети можна лише спільними зусиллями.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили