Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
PRO-акаунт на «Всеосвіті» як інструмент саморозвитку та професійної самореалізації
»
Взяти участь Всі події

Щоденник спостережень асистента учителя

Інклюзивна освіта

Для кого: Дошкільнята (3-4 роки), Дошкільнята (4-5 років), Дошкільнята (5-6 років), 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас, Дорослі

27.09.2021

2208

190

1

Опис документу:

Даний матеріал- щоденник спостережень асистента учителя-який допоможе певним спеціалістам правильно та чітко розуміти правила оформлення,ведення певних документіві у школах, дитячих садочках та у будь яких спеціалізованих навчальних закладах. У яких є інтегроване та інклюзивне навчання.

Перегляд
матеріалу
Отримати код


Спеціалізована загальноосвітня школа з поглибленим вивченням іноземних мов
І-Ш ступенів № 1 ім. Т.Г. Шевченка

вул. Європейська, 51, м. Бердичів, Житомирська область, 13300,

тел. (04143)20206, e-mail: 1shkola_1@ukr.net


























Щоденник спостережень асистента вчителя для роботи з дитиною, що має особливі освітні потреби в умовах інклюзивного навчання

на І семестр

2021-2022 н.р.











Учень:

____________________________

Асистент учителя:

____________________________



Графік роботи

асистента учителя

День тижня

Предмет

Вчителі


Понеділок

1. __________________________

2. __________________________

3. __________________________

4. __________________________

5. __________________________

6. __________________________


________________________
________________________
________________________
________________________
________________________
________________________



Вівторок

1. __________________________

2. __________________________

3. __________________________

4. __________________________

5. __________________________

6. __________________________


________________________
________________________
________________________
________________________
________________________
________________________


Середа

1. __________________________

2. __________________________

3. __________________________

4. __________________________

5. __________________________

6. __________________________


________________________
________________________
________________________
________________________
________________________
________________________


Четвер

1. __________________________

2. __________________________

3. __________________________

4. __________________________

5. __________________________

6. __________________________


________________________
________________________
________________________
________________________
________________________
________________________


П’ятниця

1. __________________________

2. __________________________

3. __________________________

4. __________________________

5. __________________________

6. __________________________


________________________
________________________
________________________
________________________
________________________
________________________






Відомості про учня


1.


ПІП дитини





2.


Дата народження





3.


Адреса, телефон





4.


Клас





5.


Класний керівник





6.


Асистент учителя





7.

Дата зарахування до інклюзивного класу





8.


особової справи





9.

Нозологія.

Клінічний діагноз





10.

Документ

(№ заключення)





11.


Навчальна програма





12.

Назва

корекційно-розвиткових занять, які призначенні






Облік спостереження

Хто

спостерігає

Результати спостереження

І семестр

Класний керівник





(ПІП)








Асистент учителя





(ПІП)








Вчитель-логопед





(ПІП)








Практичний психолог





(ПІП)








Соціальний педагог





(ПІП)










Облік відвідування

І семестр

Місяць: вересень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31
































Пропущено днів/уроків за місяць: ________________________

Місяць: жовтень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31
































Пропущено днів/уроків за місяць: ________________________

Місяць: листопад

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31
































Пропущено днів/уроків за місяць: ________________________

Місяць: грудень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31
































Пропущено днів/уроків за місяць: ________________________





ІІ семестр

Місяць: січень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31
































Пропущено днів/уроків за місяць: ________________________

Місяць: лютий

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31
































Пропущено днів/уроків за місяць: ________________________

Місяць: березень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31
































Пропущено днів/уроків за місяць: ________________________

Місяць: квітень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31
































Пропущено днів/уроків за місяць: ________________________

Місяць: травень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31
































Пропущено днів/уроків за місяць: ________________________

Облік спостереження

Дата: ___.___.______р. День тижня: ______________

Назва предметів

Тема уроку

Поведінка

Навчальна діяльність

Взаємодія з вчителями

Допомога асистента

Підпис




1.




_______________


  • Легко відволікається

на зовнішні подразники

  • Швидко втомлюється

  • Працює зосереджено

  • Активність

  • Бажання вчитися

  • Байдужість

  • Небажання вчитися

  • Сприймає звернення до всього класу

  • Потребує особистого звернення

  • Йде на контакт

  • Конфліктує

  • Навідні питання

  • Організаційна допомога

  • Додаткова концентрація











2.




_______________


  • Легко відволікається

на зовнішні подразники

  • Швидко втомлюється

  • Працює зосереджено

  • Активність

  • Бажання вчитися

  • Байдужість

  • Небажання вчитися

  • Сприймає звернення до всього класу

  • Потребує особистого звернення

  • Йде на контакт

  • Конфліктує

  • Навідні питання

  • Організаційна допомога

  • Додаткова концентрація










3.



_______________


  • Легко відволікається

на зовнішні подразники

  • Швидко втомлюється

  • Працює зосереджено

  • Активність

  • Бажання вчитися

  • Байдужість

  • Небажання вчитися

  • Сприймає звернення до всього класу

  • Потребує особистого звернення

  • Йде на контакт

  • Конфліктує

  • Навідні питання

  • Організаційна допомога

  • Додаткова концентрація











4.





_______________


  • Легко відволікається

на зовнішні подразники

  • Швидко втомлюється

  • Працює зосереджено

  • Активність

  • Бажання вчитися

  • Байдужість

  • Небажання вчитися

  • Сприймає звернення до всього класу

  • Потребує особистого звернення

  • Йде на контакт

  • Конфліктує

  • Навідні питання

  • Організаційна допомога

  • Додаткова концентрація












5.




_______________


  • Легко відволікається

на зовнішні подразники

  • Швидко втомлюється

  • Працює зосереджено

  • Активність

  • Бажання вчитися

  • Байдужість

  • Небажання вчитися

  • Сприймає звернення до всього класу

  • Потребує особистого звернення

  • Йде на контакт

  • Конфліктує

  • Навідні питання

  • Організаційна допомога

  • Додаткова концентрація











6.




_______________


  • Легко відволікається

на зовнішні подразники

  • Швидко втомлюється

  • Працює зосереджено

  • Активність

  • Бажання вчитися

  • Байдужість

  • Небажання вчитися

  • Сприймає звернення до всього класу

  • Потребує особистого звернення

  • Йде на контакт

  • Конфліктує

  • Навідні питання

  • Організаційна допомога

  • Додаткова концентрація











Рекомендації/висновки спеціалістів

Дата

Фахівець. ПІП

Зміст спостереження. Досягнення учня/учениці. Рекомендації

Підпис фахівця


___.___.___


























___.___.___


























___.___.___


























___.___.___


























___.___.___


























___.___.___





























Зауваження щодо ведення журнала

Дата

Зміст зауваження та рекомендації

ПІП та посада перевіряючого

Відмітки про виконання







































































































































































































Директор________________ ________________________________________

(підпис) (прізвище, ім’я та по батькові)



Асистент вчителя________________ _________________________________

(підпис) (прізвище, ім’я та по батькові)







МП



Примітки

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.