Розвиток емпатії та формування позитивних емоцій учнів молодшого шкільного віку

Опис документу:
: налагодження стосунків із групою, згуртування групи, формування позитивної атмосфери, почуття впевненості, спокою та розвиток емпатії дітей молодшого шкільного віку.Завдання: - навчати прийомів саморозслаблення; - розвивати довільність та самоконтроль; - виховувати здатність до взаємодії; - розвивати концентрацію уваги, руховий контроль; - формувати адекватну самооцінку; - розвивати емпатію у дітей; - зняти емоційне напруження дітей; - навчити дітей розрізняти емоційні стани.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема заняття: Розвиток емпатії та формування позитивних емоцій учнів молодшого шкільного віку

Мета: налагодження стосунків із групою, згуртування групи, формування позитивної атмосфери, почуття впевненості, спокою та розвиток емпатії дітей молодшого шкільного віку.

Завдання:

  • навчати прийомів саморозслаблення;

  • розвивати довільність та самоконтроль;

  • виховувати здатність до взаємодії;

  • розвивати концентрацію уваги, руховий контроль;

  • формувати адекватну самооцінку;

  • розвивати емпатію у дітей;

  • зняти емоційне напруження дітей;

  • навчити дітей розрізняти емоційні стани.

Матеріали: ватман з намальованим шаблоном дерева, стікери з різними емоціями, сердечка, скоч, іграшки у вигляді пухнастиків, стільці, скакалка, магнітофон з музикальними дисками, м’яч.

Вправа 1. "Який у мене настрій?"

Мета: розрізнити настрій або емоції у дітей.

Хід проведення: Ведучий дає інструкцію про значення різних емоційних станів. Потім за його командою, діти повинні вибрати квіточку з емоційним станом, який має на початку заняття. Цю квітку дитина прикріплює на дерево, яке зображене на ватмані. В кінці заняття процедура повторюється.

Обговорення.

Вправа 2. "Вітання"

Мета: знайомство, згуртованість групи, формування позитивної атмосфери.

Хід проведення: Діти стають у коло. В руках ведучого – м’яч. Учасники передають по черзі один за одним м’яч, називаючи ім’я того, до кого потрапить м’яч.

Гра 3. "Дракон ловить свій хвіст"

Мета: згуртованість групи, формування позитивних емоцій у дітей.

Хід проведення: Діти стоять одне за одним, тримаючись за талію. Перша дитина – це "голова дракона", остання – "хвостик". Перший гравець намагається схопити останнього – "дракон ловить свій хвіст". Інші діти міцно тримаються одне за одного. Коли "дракон впіймає свій хвіст", ведучий змінюється, гра повторюється. У ролі ведучого має побувати кожна дитина.

Вправа 4. "Одна велика тварина" ( 5 хв.)

Мета: зняття емоційного напруження, формування почуття впевненості та спокою дітей.

Хід проведення: Діти і соціальний педагог стають колом й беруться за руки.

Ведучий. Уявіть собі, що ми – одна велика тварина. Будемо дихати всі разом: крок уперед – вдих, крок назад – видих.

Вправу повторіть тричі.

Гра 5. "Третій зайвий"

Мета: розвиток концентрації уваги, руховий контроль, згуртованість групи.

Хід проведення: Ставляться стільці колом, але стільців повинно бути на одного менше, ніж дітей. За командою ведучого, діти повинні рухатися навколо стільців під музику. Коли музика припиняється грати, діти повинні сісти на стільці, хто не встиг, той виходить з гри. І так, гра продовжується, поки не залишиться один гравець.

Гра 6. "Рибалка"

Мета: формування позитивної атмосфери, згуртованість.

Хід проведення: Посередині стає один бажаючий гравець - "рибак", який проводить навколо себе крейдою замкнуте коло. Інші учасники стоять поза колом - "рибки". За словами ведучого, учасник - "рибак" виходить за кола і намагається зловити інших – "рибок". Якщо учасник зловив когось із дітей, то веде його у коло – "сітку".

Вправа 7. "Котик"

Мета: зняття емоційного, м’язового напруження, встановлення позитивного емоційного настрою в групі.

Хід проведення: Діти знаходяться на килимку. Під спокійну музику вини придумають казку про котика, який:

  • ніжиться на сонечку (лежить на килимку);

  • потягується;

  • умивається;

  • дряпає кігтиками килим.

Гра 8. "Подаруй своє серце"

Мета: розвиток емпатії.

Хід проведення: Запропонувати дітям подарувати своє сердечко тому, хто подобається.

Вправа 9. "Пухнастик"

Мета: зняття емоційного напруження, розвиток емпатії.

Хід проведення: Діти сидять у колі. Ведучий починає розповідати історію про "пухнастиків", які несли людям добро та тепло. По завершенні казки ведучий роздає "пухнастиків". Діти повинні зімкнути свої руки в долоні "корабликом" і тримати "пухнастиків".

Інструкція ведучого: "Візьміть пухнастика в долоні, покачайте, подихайте на нього, зігрійте його своїм диханням. Віддайте йому частину свого тепла та ласки. Подивіться на пухнастика. А тепер, по черзі, розкажіть про почуття, що виникли у вас під час виконання гри."

Підготувала

Практичний психолог

ССЗОШ І-ІІІ ступенів

«Академія творчості»

Кучеренко В.Р.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
0
4
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!