Нестандартний, дуже цікавий і корисний урок з точки зору встановлення інтеграційних зв’язків фізики і сільського господарства, на якому виявляються основні тенденції розвитку сучасної сільськогосподарської техніки, проводиться профорієнтаційна робота з учнями, розширюється екологічний світогляд, нагромаджується досвід у справі естетичного сприймання навколишнього середовища. На моделях розглядається будова і дія таких механізмів: робочий орган та запобіжний механізм культиватора, сіючий апарат сівалки, плуг з робочими та службовими органами, молотильний апарат. Два відеофрагменти допоможуть краще розкрити матеріал. Другий відеофрагмент включає питання, на які команди, змагаючись, повинні дати відповіді. В цей час відео треба поставити на паузу.
Механізація, електрифікація, меліорація, автоматизація і кібернетизація сільського господарства базуються на застосуванні законів фізики. Тому фізичні знання, яких учні набувають у школі, мають забезпечити їм можливість правильно розглядати, пояснювати та застосовувати будь-яке фізичне явище, з яким вони зустрінуться у своїй майбутній практичній діяльності. Вивчення загальних фізичних законів і теорій, що лежать в основі сільськогосподарського виробництва, дає можливість показувати практичне застосування їх, ознайомлювати школярів з основними технологічними процесами сільськогосподарського виробництва та його масовими професіями.