Матеріал допоможе вчителю роз’яснити учням умови плавання тіл, встановити співвідношення між густиною тіла й рідини або газу, необхідне для забезпечення умови плавання тіл, формувати пізнавальний інтерес до фізики, розвивати логічне мислення учнів. Для повторення вивченого матеріалу і перевірки знань на уроці застосовуються: наочність в додатках, фізична розминка по картках з формулами, міжпредметні зв’язки (фізика і література), перегляд відеофрагментів. При вивченні нового матеріалу створюється проблемна ситуація шляхом експериментальних задач - досліджень, використовуються педагогічні програмні засоби, випереджаюче завдання (учень показує і пояснює дослід "Картезіанський водолаз"), перегляд відеофрагментів. Вдома учні продовжують розгадувати кросворди, відповіді на які треба буде здати в кінці вивчення теми (в додатках), готують проєкти (все в додатках).