+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Розробка навчального проекту: Тема " Кристали - краса і користь". Хімія 8 клас.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Навчальний проект

Тема : КРИСТАЛИ: КРАСА І КОРИСТЬ.

Мета проекту: викликати бажання учнів провести дослідження та дізнатися про : кристали, монокристали, полікристали, рідкі кристали; застосування кристалів в різних сферах життя людини. Навчитися вирощувати кристали в домашніх умовах.

Завдання проекту:

  • опрацювати літературні джерела , Інтернет-ресурси та ознайомитись з будовою, властивостями кристалів;

  • дослідити галузі застосування кристалів у різних сферах життя людини ;

  • виростити кристали мідного купоросу та натрій хлориду;

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів під

час виконання проекту.

Учні:

називатимуть види кристалів ;

наводитимуть приклади використання людиною монокристалів, полікристалів, рідких кристалів ;

описуватимуть результати власних досліджень;

умітимуть планувати і проводити дослідження; використовувати отримані знання в повсякденному житті;

використовуватимуть додаткові джерела інформації для виконання навчального завдання;

висловлюватимуть припущення і здійснюватимуть його перевірку в процесі роботи над проектом;

робитимуть висновки про значення та користь кристалів у життя людини.

Опис проекту:

За метою діяльності – дослідницький

За кількістю учасників – груповий

За тривалістю – довгостроковий

Проект розрахований на учнів 8 класу.

Час виконання проекту 1,5 - 2 тижні

1 етап проекту – організаційно – підготовчий:

Робота вчителя.

1. Постановка мети та основних питань проекту.

2. Розробка завдань проекту

3. Постановка завдання учасникам проекту

Ключове питання

? Яке значення кристалів у житті людини?

Тематичні питання

  • * Що таке кристали?

  • * Цікаві факти про кристали?

  • * Кристали в природі.

  • * Штучні кристали.

  • * Користь від кристалів.

  • * Чи можна вдома виростити кристали для прикраси?

4. Об’єднання учасників в групи

5. Розподілення обов’язків між учасниками в групах

6. Обговорення та постановка задач перед групами

7. Створення графіку виконання проекту

8. Планування представлення результатів роботи групами

9. Розробка критерій оцінювання

Діяльність учнів.

  1. Об’єдналися в групи, обрали назву (Команди «Цікаве», «Корисне», «Красиве»)

  2. Отримання теми дослідження:

ЗАВДАННЯ КОМАНДІ «ЦІКАВЕ»:

Підготувати інформацію про кристали

  • Визначення слова «Кристал».

  • Науки, що вивчають кристали.

  • Види кристалів.

  • Кристали в природі.

  • Штучні кристали.

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BB

http://cikavo.net/cikavi-fakti-pro-kristali/

https://www.cre8tivez.org/rzne/shtuchnij-kamn/shtuchni-kristali-prirodni-kristali-viroshhuvannya-kameniv/

ЗАВДАННЯ КОМАНДІ «КОРИСНЕ»:

Підготувати інформацію про застосування кристалів людиною:.

  • Кристали в побуті.

  • Використання кристалів у техніці.

  • Використання кристалів у медицині.

  • Використання кристалів у фармакології.

http://bibliograph.com.ua/materialy/29.htm

http://moyaosvita.com.ua/fizuka/zastosuvannya-ridkix-kristaliv/

https://www.youtube.com/watch?v=fnYxNmuFH8k

ЗАВДАННЯ КОМАНДІ «КРАСИВЕ»

Підготувати інформацію про використання кристалів для виготовлення ювелірних прикрас:

  • Використання кристалів для виготовлення ювелірних прикрас.

  • Які кристали можна виростити вдома.

https://sites.google.com/site/tsarkameniv/vikoristanna-almaziv

https://www.youtube.com/watch?v=nj91SaKfgyw

https://www.youtube.com/watch?v=iLoHx0XjuN

https://www.youtube.com/watch?v=w6wJvt4IZQM

https://www.youtube.com/watch?v=hiXv1Z-9ouM

https://www.youtube.com/watch?v=dsdV5DPDqUQ

ЗАВДАННЯ КОМАНДІ «УМІЛІ РУЧКИ»

  • Виростити кристал в домашніх умовах.

  • Виготовити прикрасу із штучного кристалу.

https://www.youtube.com/watch?v=5a2e_uvhTb0

https://www.youtube.com/watch?v=s5cwvh0spbo&t=146s

https://www.youtube.com/watch?v=u5O-WGaDf5w

3. Обрання ролі в групі.

4. Поставили та розподілили між собою завдання.

5. Спланували роботу з виконання завдання.

6. Знайомство з графіком виконання проекту.

2 етап проекту – пошуковий (власне проект) – дослідження:

Робота вчителя    

  1. Консультування учнів та спостереження за учнями, як вони проводять дослідження.

Діяльність учнів

  1. збір інформації (різні джерела);

  2. аналіз інформації;

  3. формулювання висновків;

  1. етап проекту – підсумковий:

Робота вчителя    

  1. Консультування учнів та допомога у підготовці до презентації проекту.

Діяльність учнів

  1. узагальнення та класифікація зібраних матеріалі;

  2. виготовлення ілюстративного матеріалу (презентацій, буклетів);

  3. підготовка до презентації проекту.

4 етап – презентація проекту – демонстрація проекту – кінцевий результат.

  1. Проведення уроку з презентації роботи над проектом;

  • Учнівські роботи: презентації, штучні кристали, прикраса із штучного кристалу.

5 етап проекту - оцінка проектної діяльності та її результатів:

Діяльність учнів:

  1. колективне обговорення;

  2. самооцінка результатів і процесу дослідження.

Робота вчителя

1. Проаналізувати: досягнення/успіхи і недоліки виконаного проекту за критеріями, вклад кожного учня в спільну роботу, вміння співпрацювати, вирішувати проблеми, приймати рішення, формулювати висновки.

2. Оцінити діяльність учнів при виконанні і презентуванні проекту (само-взаємо і експертне оцінювання) .

Оцінювання проектів

Початковий рівень

подання роботи (або частини роботи) реферативного характеру, без визначення мети й завдань проекту, а також без висновків за його результатами

Середній рівень

фрагментарну участь у дослідженні, хоча й за умови її вчасного виконання

Достатній рівень

правильне виконання своєї частини роботи у разі, якщо він не брав участі в підсумковому обговоренні і формулюванні висновків за результатами дослідження

Високий рівень

дослідження з повним розкриттям теми, належним оформленням роботи і презентацією індивідуального проекту або точного, вчасного виконання своєї частини спільного дослідження, визначенні мети і завдань, активній участі в аналізі результатів і формулюванні висновків

Оцінювання

мультимедійної презентації

Що оцінюється

найвищий бал

бали учня

бали вчителя

ЗМІСТ

структура

10

графічне представлення

10

обєм інформації

10

відповідність меті

10

цінність

10

звязок з іншими предметами

10

Створення слайдів

рівень складності

5

кількість 5-7

5

використання анімації

5

стиль

5

Оформлення роботи

послідовність слайдів

5

естетичний вигляд

10

типи об’єктів

5

Грамотність і достовірність

5

Взаємодія учнів у процесі роботи

5

Загальні бали

110

ОЦІНКА

12

Опис документу:
Розробка навчального проекту "Кристали - користь і краса" містить поетапний план роботи вчителя та учнів під час виконання навчального проекту, ключові питання, тематичні питання, завдання для команд, інтернет-ресурси та довідкову літературу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності практичного психолога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн
590 грн