Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Розвиток читання у дошкільному віці. Посібники серії «Розглядай та пізнавай»
»
Взяти участь Всі події

Річний план асистента вчителя

Опис документу:

Річний план асистента вчителя Прелесненського ЗЗСО I-II ступенів Деревянко Ярослави Олегівни.

У річному плані роботи передбачають усі види робіт. Їх можна розділити за розділами:

-організаційна;

-навчально-корекційна робота;

-співпраця з учителями предметниками;

-робота з батьками;

-методична та самоосвітня робота;

- -робота з документацією.

Перегляд
матеріалу
Отримати код







Річний план роботи

асистента вчителя Деревянко Ярослави Олегівни

Прелесненський ЗЗСО І-ІІ ст.

















Дата



Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця з вчителями-предметниками



Робота з батьками

Методична та самоосвітня робота



Робота з документацією



Примітки

01.09.-

04.09.

2020р.

Формування логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті, дрібної моторики та координації рухів.

Співпраця на уроках із класним керівником

Організаційна робота з батьками

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дітей


07.09.-

11.09.

2020р.

Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті, уяви, дрібної моторики.

Співпраця на уроках із класним керівником

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Складення річного плану роботи



14.09.-

18.09

2020р.

Розвиток емоційно-вольової сфери та загальних інтелектуальних здібностей дитини.

Співпраця на уроках із класним керівником

Проведення анкетування батьків та учнів

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Складення індивідуальної навчальної програми


21.09.-25.09.

2020р.

Формування комунікативних навичок та навичок співпраці. Бесіда про туризм

Співпраця на уроках із класним керівником

Обстеження житлово-побутових умов та складання актів

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Складення індивідуальної програми розвитку


29.09.-

02.10

2020р.

Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда про професії: вчитель

Співпраця на уроках із класним керівником

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Робота з методичною літературою

Внесення нових даних до індивідуальної програми розвитку








Дата



Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця з вчителями-предметниками



Робота з батьками та громадськістю



Методична та самоосвітня робота



Робота з документацією

Примітки

05.10.-

09.10.

2020р.

Формування комунікативних навичок і вмінь.

Співпраця на уроках із класним керівником

Співпраця з батьками

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дитини


12.10-

16.10.

2020р.

Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення. Бесіда про професії: рятувальник

Співпраця на уроках із класним керівником

Консультації для батьків

Робота з методичною літературою

Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів,


19.10.-23.10.

2020р.

Формування комунікативних вмінь та навичок, розвиток емоційної сфери. Бесіда про правила поводження на канікулах

Співпраця на уроках із класним керівником

Організаційна робота з батьками

Модифікація та адаптація тестів

Проведення тестувань


02.11.-06.11.

2020р.

Формування уваги, сприймання, пам’яті. Бесіда про українську писемність та мову

Співпраця на уроках із класним керівником

Проведення анкетування батьків

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Збір додаткових даних, внесення до ІПР


09.11.-13.11.

2020р.

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності

Співпраця на уроках із класним керівником

Консультації для батьків

Робота з методичною літературою

Оцінювання психофізичного розвитку дитини, внесення нових даних до портфоліо












Дата



Організаційна та навчально-корекційна робота


Співпраця з вчителями-предметниками



Робота з батьками та громадськістю



Методична та самоосвітня робота



Робота з документацією

Примітки

16.11.-20.11. 2020р.

Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери.

Співпраця на уроках із класним керівником

Організаційна робота з батьками

Модифікація навчального плану

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять


23.11.-27.11. 2020р.

Розвиток спостережливості, образного та словесно-логічного мислення. Бесіда про міжнародний день людей з особливими потребами

Співпраця на уроках із класним керівником

Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем)

Модифікація та адаптація завдань для дітей з порушенням слуху



30.11.-04.12.

2020р.

Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери.

Співпраця на уроках із класним керівником

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Самоосвітня робота



07.12.-

11.12.

2020р.

Формування навичок співпраці та уміння працювати за зразком

Співпраця на уроках із класним керівником

Співпраця з батьками

Робота з методичною літературою

Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери.


14.12.-

18.12.

2020р.

Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами

Співпраця на уроках із класним керівником

Проведення бесід з батьками

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Внесення нових даних до індивідуальної програми розвитку








Дата



Організаційна та навчально-корекційна робота


Співпраця з вчителями-предметниками



Робота з батьками та громадськістю



Методична та самоосвітня робота



Робота з документацією

Примітки

21.12.-

25.12.

2020р.

Розвиток пізнавальних психічних процесів: уяви. Бесіда про правила поведінки на канікулах

Співпраця на уроках із класним керівником

Співпраця з батьками та громадськістю

Робота з методичною літературою

Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець першого семестру)


11.01.-15.01.

2021р.

Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Бесіда про Хрещення Господнє

Співпраця на уроках із класним керівником

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Вдосконалення індивідуальних навчальних планів

Проведення тестувань


18.01.-22.01.

2021р.

Активізація емоційної сфери. Розвиток пам’яті, уваги.

Співпраця на уроках із класним керівником

Організаційна робота з батьками

Модифікація навчального плану

Дослідження динаміки розвитку емоційно-вольової сфери


25.01.-

29.01

2021р.

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про професії: лікар

Співпраця на уроках із класним керівником

Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем)

Модифікація та адаптація тестів

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять


01.02.-05.02.

2021р.

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії

Співпраця на уроках із класним керівником

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дітей






Дата



Організаційна та навчально-корекційна робота


Співпраця з вчителями-предметниками



Робота з батьками та громадськістю



Методична та самоосвітня робота



Робота з документацією

Примітки

08.02.-

12.02.

2020р.

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про професії майбутнього

Співпраця на уроках із класним керівником

Співпраця з батьками та громадськістю

Робота з методичною літературою

Оцінювання психофізичного розвитку дітей


15.02.-

19.02.

2020р.

Розвиток пам’яті, просторового сприйняття, мислення

Співпраця на уроках із класним керівником

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять


22.02.-26.02.

2020р.

Розвиток вміння погоджувати свої дії з іншими. Активізація емоційно-вольової сфери

Співпраця на уроках із класним керівником

Консультації для батьків

Модифікація та адаптація тестів

Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів


01.03.-

05.03.

2020р.

Розвиток пізнавальних процесів. Бесіда про Т.Г.Шевченка

Співпраця на уроках із класним керівником

Проведення занять з розвитку пізнавальних процесів

Аналіз та вдосконалення індивідуальних навчальних планів

Внесення результатів проведених занять


10.03.-

19.03.

2020р.

Розвиток навичок співпраці та уміння працювати за зразком

Співпраця на уроках із класним керівником

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Робота з методичною літературою

Внесення нових даних до індивідуальної програми розвитку






Дата



Організаційна та навчально-корекційна робота



Співпраця з вчителями-предметниками



Робота з батьками та громадськістю



Методична та самоосвітня робота



Робота з документацією

Примітки

22.03.-

26.03.

2020.

Розвиток пам’яті, залишкового слуху та усного мовлення. Бесіда про правила поводження на канікулах

Співпраця на уроках із класним керівником

Консультації для батьків

Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної літератури

Оцінювання психофізичного розвитку дітей


05.04.-

09.04.

2020р.

Розвиток загальної та дрібної моторики.

Співпраця на уроках із класним керівником

Організаційна робота з батьками

Самоосвітня робота

Внесення результатів проведених занять


12.04.-

16.04.

2020р.

Активізація та розвиток пізнавальної діяльності. Формування комунікативних навичок і вмінь, навичок взаємодії

Співпраця на уроках із класним керівником

Співпраця з батьками та

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів


19.04.-

23.04.

2020р.

Розвиток пізнавальних процесів

Співпраця на уроках із класним керівником

Залучення батьків до шкільного життя.

Робота з методичною літературою

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять


26.04.-

30.04.

2020р.

Розвиток логічного та образного мислення, уваги, уяви, пам’яті

Співпраця на уроках із класним керівником

Робота з методичною літературою

Модифікація та адаптація тестів

Складення психолого-педагогічної характеристики


05.05.-

14.05.

2020р.

Розвиток пам’яті, мислення, тактильних відчуттів. Бесіда про свято Весни і Праці

Співпраця на уроках із класним керівником

Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем)

Вдосконалення індивідуальних навчальних планів

Проведення тестувань




Дата



Організаційна та навчально-корекційна робота


Співпраця з вчителями-предметниками



Робота з батьками та громадськістю



Методична та самоосвітня робота



Робота з документацією

Примітки


17.05.-

21.05.

2020р.

Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда про правила поводження на канікулах.

Співпраця на уроках із класним керівником

Організаційна робота з батьками

Робота з методичною літературою

Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець року, підсумкова фіксація даних)







Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.