Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Річний план асистента вчителя

Опис документу:

Річний план асистента вчителя передбачає організаційну та навчально-корекційну роботу, співпрацю з педагогічними працівниками та медичними, роботу з батьками, методичну, самоосвіту та роботу з документацією.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ЗАТВЕРДЖЕНО:

Директор Азовської

ЗОШ І-ІІІ ступенів

____________ І.О. Шевченко

_____________ 2021 року



Річний план роботи

асистента вчителя

Тхор Вікторії Вікторівни

2021-2022 н.р.

Дата

Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця з учителями-«предметниками», мед. працівниками, психологом, соц. педагогом

Робота з батьками та громадськістю

Методична та самоосвітня робота

Робота з документацією

Примітки

01.09-03.09.

Знайомство. Встановлення контакту з учнем. Формування робочого альянсу. Бесіда на тему поведінка в школі.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Встановлення робочого контакту з батьками.

Ознайомлення з педагогічною літературою

Створення щоденника спостережень розвитку дитини з ООП


06.09-10.09.

Бесіда про професію вчитель та асистент вчителя.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Формування робочого альянсу з батьками

Модифікація та адаптація завдань для дітей із помірним порушенням інтелектуальної сфери

Складання річного плану роботи



13.09-17.09.

Формування комунікативних навичок та навичок співпраці.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками психологом.

Бесіда з батьками та учнем

Модифікація та адаптація завдань

Складання індивідуальної навчальної програми. Заповнення щоденників спостереження


20.09-24.09.

Бесіда про важливість доброзичливого спілкування з однокласниками.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками.

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Складання індивідуальної програми розвитку


27.09-01.10.

Бесіда про толерантне та гуманне спілкування.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Консультації для батьків

Робота з методичною літературою

Заповнення щоденника спостережень


04.09-08.10.

Бесіда про значення навчання в нашому житті.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Проведення консультацій для батьків

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи, підготовка тестів

Заповнення щоденника спостережень


18.10-22.10.

Бесіда про професії. Обміркований вибір.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Організаційна робота з батьками

Робота з методичною літературою

Оновлення ІНП, Заповнення щоденника спостережень


25.10-29.10.

Бесіда про правила поведінки в школі та на уроці.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Проведення занять з корекції розвитку (спільно з батьками та учнем)

Модифікація та адаптація завдань

Заповнення щоденника спостережень


01.11-05.11.

Попередження агресивної поведінки в учня з ООП.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Залучення батьків до шкільного життя.

Робота з методичною літературою з питань самоосвіти

Заповнення щоденника спостережень


08.11-12.11.

Обговорення успішності учня з ООП.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Консультування батьків

Модифікація та адаптація завдань

Внесення нових даних до ІПР, Заповнення щоденника спостережень


15.11-19.11.

Бесіда про культуру нашої мовлення.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Проведення бесід та консультацій з батьками

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Заповнення щоденника спостережень


22.11-26.11.

Бесіда про безпечну поведінку під час канікул.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Проведення спільних заходів для дітей.

Робота з методичною літературою

Внесення нових даних ІПР, Заповнення щоденника спостережень


06.12-10.12.

Бесіда про правила поведінки в школі та на уроці.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Вдосконалення індивідуальних навчальних планів

Внесення оновлених даних в ІНП, Заповнення щоденника спостережень


13.12-17.12.

Попередження агресивної поведінки в учня з ООП.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Організаційна робота з батьками

Модифікація навчального плану

Заповнення щоденників спостереження


20.12-24.12.

Бесіда про важливість доброзичливого спілкування з однокласниками.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Проведення занять з корекції розвитку (спільно з батьками та учнем)

Модифікація та адаптація тестів

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП


28.12-31.12.

Бесіда про безпечну поведінку під час канікул.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Консультування батьків


Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Заповнення індивідуальних навчальних планів (кінець першого семестру), щоденників спостереження


10.01-14.01.

Бесіда про правила поведінки в школі та на уроці.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Співпраця з батьками та громадськістю

Робота з методичною літературою

Внесення нових даних до ІНП, Заповнення щоденника спостережень


17.01-21.01.

Бесіда про культуру нашої мовлення.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП


24.01-28.01

Бесіда про українські свята та їх значення.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Консультації для батьків

Модифікація та адаптація тестів

Заповнення щоденника спостережень


31.01-04.02.

Формування навичок співпраці з однокласниками та вчителем.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Проведення занять з профілактики стресів

Аналіз та вдосконалення індивідуальних навчальних планів

Внесення результатів проведених занять до ІНП


07.02-11.02.

Розвиток загальної та дрібної моторики.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою

Адаптація тестів

Внесення нових даних до ІПР, Заповнення щоденника спостережень


14.02-18.02.

Бесіда про стосунки між дівчатами та хлопцями.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Консультації для батьків

Ознайомлення з новинками педагогічної та корекційної літератури

Заповнення щоденника спостережень


28.02-04.03.

Бесіда про особливості підліткового віку.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Організаційна робота з батьками

Самоосвітня робота

Внесення результатів проведених занять до ІНП, Заповнення щоденника спостережень


07.03-11.03.

Бесіда про Т.Г.Шевченка.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Консультації батьків

Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи

Заповнення щоденника спостережень


14.03-18.03.

Розвиток культурного рівня. Значення книг.

Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками

Проведення спільних заходів для дітей


Робота з методичною літературою

Заповнення щоденника спостережень


21.03-25.03.

Формування комунікативних навичок та навичок співпраці.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Ознайомлення батьків з результатами дослідження

Модифікація та тестів

Заповнення щоденника спостережень


28.03-01.04.

Розвиток загальної та дрібної моторики.

Співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками

Ознайомлення батьків з результатами дослідження

Вдосконалення індивідуальних навчальних планів

Заповнення щоденника спостережень


04.04-08.04.

Бесіда про безпечну поведінку під час канікул.

Співпраця на уроках із вчителями-предметниками

Співпраця з батьками

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури

Заповнення щоденника спостережень


18.04-22.04

Бесіда про правила поведінки в школі та на уроці.

Співпраця на уроках із вчителями-предметниками

Ознайомлення батьків з результатами

Робота з методичною літературою

Заповнення ІНП щоденників спостереження


26.04-29.04

Бесіда про культуру нашої мовлення.

Співпраця на уроках із вчителями-предметниками

Співпраця з батьками

Робота з методичною літературою

Заповнення щоденника спостережень


03.05-06.05.

Узагальнення навчального року. Плюси і мінуси поведінки.

Співпраця на уроках із вчителями-предметниками

Співпраця з батьками

Робота з методичною літературою

Заповнення щоденника спостережень, написання звіту.




Асистент вчителя В.В. Тхор

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.