Річний план асистента вчителя

Опис документу:
Річний план асистента вчителя- полегшить вашу підготовку до нового навчального року. Розроблений по основним видам діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі закладу загальної середньої освіти.
Перегляд
матеріалу
Отримати код


ЗАТВЕРДЖУЮ:

Директор

Чернянської ЗОШ І-І І І ст.

Чонка О.С.



ПЛАН

роботи асистента вчителя інклюзивного класу

на 2019\2020 н.р.


Розділ 1. Робота з документацією


№ 
з∕п

Вид документа

Термін/строк заповнення

Примітка

1

План роботи асистента вчителя на рік


До 15.09.2019


2

Журнал спостереження та обліку робочого часу


Протягом року


3

Розклад уроків за участю асистента вчителя



До 20.09.2019


4

Щоденник спостережень


Вересень, січень, травень


5

Графік роботи асистента вчителя


До 15.09.2019













Розділ 2. Організаційна та навчально-корекційна робота


№ з∕п

Зміст роботи

Термін/строк виконання

Примітка

Ознайомлення з посадовими інструкціями асистента вчителя

Вересень


2.

Ознайомлення з Методичними рекомендаціями щодо організації інклюзивного навчання в закладах освіти у 2019\2020 н.р.


Вересень


3.


Участь в обговоренні та складанні індивідуальної програми розвитку

До 20 вересня


4.

Ознайомлення із переліком рекомендованих ІРЦ корекційних занять,складання розкладу корекційних занять.


Вересень


5.

Формування нормативної бази

Жовтень-листопад


6.

Ознайомлення та опрацювання наказу МОН від 08.06.2018 р.N609 Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в закладах загальної середньої освіти


Вересень


7.

Ознайомлення та опрацювання наказу МОН від 23.04.2018 р.N414 Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з ООП,які навчаються в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти.


Вересень


8.

Активне залучення дитини з ООП до всіх загальношкільних свят та урочистостей.

Протягом року


9.

Постійне спостереження за ученицею ,контроль за розкладом та дотриманням планів.

Протягом року













Розділ 3. Співпраця з фахівцями групи індивідуального супроводу дітей з особливими освітніми потребами


№ з∕п

Зміст роботи

Термін/строк виконання

Примітка

1.

Здійснення соціально-педагогічного супроводу дітей з ООП


Протягом року


2.

Консультація «Ефективна взаємодія класного керівника з батьками особливої дитини»


Жовтень


3.

 Консультація «Вирішення проблем, які виникли під час навчального процесу»


Листопад


4.

Постійна розробка дидактичного та наочного матеріалу для уроків

Протягом року


5.


Обговорення результатів( успіхів та здобутків учнів за 1 семестр).

Грудень


6.


Корекція індивідуальної програми розвитку у ІІ семестрі

Січень



7.

Консультація з класним керівником «Створення позитивної атмосфери в інклюзивному класі»


Лютий


8.

Виступ на педагогічних радах (на запит адміністрації)

Протягом року


9.

Адаптація матеріалів з урахуванням індивідуальних особливостей учня


Протягом року

















Розділ 4. Робота з батьками та громадськістю


№ з∕п

Зміст роботи

Термін/строк виконання

Примітка

1.

Обговорення особливостей організації інклюзивного навчання у 2019-2020 н.р.


Вересень


2.

Ознайомлення із нормативними документами щодо організації інклюзивного навчання.



Вересень


3.

Ознайомлення з навчально-виховною програмою 6-Акласу


Вересень


4.

Обговорення та складання індивідуальної програми розвитку



Вересень


5.

Залучення дитини з ООП до різних видів навчальної і виховної роботи



Листопад-грудень


6.

Бесіда : «Особливості

взаємодії дітей в інклюзивному класі»


Грудень


7.

Аналіз результатів навчання у І семестрі


Січень


8.

Круглий стіл для педагогів «Особлива дитина серед нас»


Лютий


9.

Постійна співпраця та обговорення успіхів та невдач дитини з ООП з викладачами та класним керівником інклюзивного класу.


Протягом року


10.

Аналіз результатів навчання за навчальний рік


Травень


11.

Консультація «Які доручення можна давати дитині вдома під час літніх канікул».


Червень


12.

Допомога дитині у виконанні деяких щоденних побутових завдань(відвідування туалету,одягання верхнього одягу).

Протягом року








Розділ 5. Методична та самоосвітня робота


№ з∕п

Зміст роботи

Термін/строк виконання

Примітка

1.

Ознайомлення з нормативно-правовою базою з організації інклюзивної освіти.

Вересень-

Жовтень


2.

Ознайомлення із особовими справами учнів інклюзивного класу.

Вересень


3.

Перегляд навчально- методичного посібника: Асистент учителя в інклюзивному класі: на вчально-методич ний посіб ник / Н. М. Дятленко, Н. З. Со фій., О. В. Мартинчук, Ю. М. Найда, під заг. ред. М. Ф. Войцехівського. — К.: ТОВ Видавничий дім «Плеяди», 2015. — 172 с.


Вересень


4.

Постійний перегляд інтернет-ресурсів щодо оновлень та новацій з питань інклюзивного навчання

Протягом року


5.

Ознайомлення із методичним посібником: «10 речей,про які хотіла б вам сказати дитина з ООП».

Жовтень


6.

Ознайомлення з посібниками «Інклюзивне навчання за нозологіями» видавництва Ранок.

Листопад


7.

Аналіз навчальної діяльності учнів інклюзивного класу у І семестрі: успіхи та невдачі.



Січень


8.

Перегляд навчально- методичного посібника: «Аутична дитина» Нікольська О.С.


Лютий


9.

Перегляд статей у фахових журналах

Протягом року.


10.

Круглий стіл з педагогами «Особливості взаємодії з дітьми з особливими потребами»


Березень


11.

Підведення підсумків роботи асистента вчителя за рік, оформлення портфоліо дитини з ООП, виступ на педагогічній раді(за потреби).



Травень-червень






Асистент вчителя _________________ С.Ю.ПЕНТЯ






Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.