Ремонт коліс вантажних автомобілів за допомогою нестандартних підручних засобів

Опис документу:
Мета: Знайомство з технікою ремонту коліс вантажних автомобілів в нестандартних ситуаціях. Обладнання: відео сюжет із фільму «Кавказька полонянка», колеса вантажних автомобілів ГАЗ, ЗІЛ, МАЗ, інструмент, необхідний для проведення шиномонтажних робіт.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Ремонт коліс вантажних автомобілів за допомогою нестандартних підручних засобів.

Мета: Знайомство з технікою ремонту коліс вантажних автомобілів в нестандартних ситуаціях.

Обладнання: відео сюжет із фільму «Кавказька полонянка», колеса вантажних автомобілів ГАЗ, ЗІЛ, МАЗ, інструмент, необхідний для проведення шиномонтажних робіт.

Реквізит для театралізованої дії: Кирзові чоботи, кожух, авоська з харчами.

Структура проведення майстер-клас:

І етап - теоретичний.

Форма проведення: проблемне питання з можливими варіантами вирішення.

ІІ етап - театралізована дія

ІІІ етап - практичний

Форма проведення: спільна робота майстра та учнів з аудиторією.

Сценарій

І теоретичний етап

Ведучій (майстер в/н) Доброго дня, шановні присутні! Я радий вас вітати у лабораторії № 23, де зараз буде проведено майстер-клас з професії «Слюсар з ремонту автомобілів». Ну що? Почнемо! Постановка проблемного питання. Я упевнений, що кожен із вас, хто в якості водія, хто в якості пасажира, стикається з такою проблемою, як витік повітря із колеса транспортного засобу на якому довелось здійснювати подорож. Це одна із самих розповсюджених несправностей, яка може виникнути як під час руху, так і на стоянці (картинка). Ситуація не із приємних, тому що може суттєво вплинути на успіх усього запланованого. Яка ж може бути реакція на виникну проблему? Приблизно це може бути так: (Відео). Це самий стриманий прояв невдоволення, який знайшовся на просторах інтернету. Зазвичай це не перекладаєма гра слів, при цьому рівень освіти «потерпілого» визначити практично неможливо навіть при наявності костюма, краватки, вечірньої сукні або високих підборів. Ну що сміх сміхом, а виходити із виникненої ситуації якось треба. Знову ж, багато хто з вас або самостійно вирішував виникну проблему, або за цим спостерігали. Які ж способи усунення цієї несправності використовуються? Може хто підкаже? Варіанти вирішення проблеми.

1. Якщо витік повітря незначний - доїхати до найбільшого шиномонтажу і провести ремонт.

2. При наявності насоса або компресора підкачати колесо, доїхати до найбільшого СТО і здійснити необхідний ремонт.

3. Встановити запасне колесо.

4. Подзвонити у відділ технічної підтримки страхової компанії.

5. Дзвінок в службу таксі.

6. Дзвінок другу і таке інше.

В загалі, у межах населеного пункту ця проблема вирішується без особливих складностей, а от тим, хто пов'язаний з міжміськими перевезеннями прокол колеса може виявитися серйозною перешкодою на шляху. Особливо це стосується вантажного транспорту. Там і коліс більше, і звичайно, вірогідність їх зіпсувати також (учні викочують колеса). Так от, як можливо вийти зі склавшоїся ситуації так би мовити в польових умовах, коли здавалося, що вичерпано всі можливості, а вантаж очікує нетерплячий замовник ми зараз і спробуємо вам продемонструвати.

Театральна дія.

Музична заставка. Троє учнів (по сценарію це водій, його напарник і стажер) сидять на колесах вантажного автомобіля і байдикують.

Водій № 1 - «Ну що будемо робити? Запасне колесо ми вже встановили».

Водій № 2 - «Запасну камеру теж».

Водій № 1 - «Аптечку для ремонту камер також використали».

Стажер - «зв’язку нема. Я в шоці». З’являється дідусь (учень, переодягнений у літню людину і несе сітку з харчами.

  • «Що ви, хлопці, засумували? Може вам чим допомогти?».

Стажер - «Дякуємо. Чим ти можеш нам допомогти? Ішов би ти дідусь до своєї бабці, ато сонце вже сідає - заберуть вовки твою їжу.

Дід - «Я зараз піду, бо і насправді темніє, а ось вам допомогти я все одно спробую. Мені колись у колгоспі на різній техніці довелось попрацювати. Ось вам мідні монети (достає з кармана і роздає кожному) а ви поміркуйте, що можливо зробити). Дід іде далі по своїм справам.

Водій № 2 - «Дід, мабуть, у себе в колгоспі крім гусеничного транспорту нічого не бачив. Як можливо колесо відремонтувати мідною монетою?

Стажер - «Стоп! А я десь чув, що якщо місто проколу камери затиснути мідною монетою, то можливо на деякий час вирішити проблему. Ненадовго правда, кілометрів так на 20-30, але цього може бути достатньо, щоб дотягнути до оазіса цивілізації, де є шино монтаж! Уперед! За діло!».

ІІ Практичний етап.

Учні під музичне супроводження проводять роботи по розбиранню та складанню коліс. По закінченню робіт складають їх у вигляді піраміди.

Звертаю увагу на те, що роботу можна рахувати не завершеною, тому що колеса не накачані. Це із-за того, що не було можливості виконати умови інструкції з техніки безпеки (демонстрації, відео з порушеннями де показано до чого це може призвести.

Майстер-клас закінчено.

Ведучій майстер-педагог:

«Пізнання починається з подиву».

Це слова великого древньогрецького філософа Аристотеля. Сьогодні в ваших очах я побачив тягу до знань, зацікавленість до обраної професії. Цей майстер-клас є початком вашого професійного становлення. Але запам’ятайте, щоб бути спеціалістом потрібно постійно удосконалюватись: читати спеціальну літературу, фахові журнали, довідники, активно використовувати інтернет -ресурси, і тоді до вас прийде визнання, достойна заробітна плата та задоволення від результатів вашої професійної діяльності.

Бажаю успіхів!

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«МЕЛІТОПОЛЬСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ»

Методична розробка позакласного заходу для підготовки учнів з професії «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів»

Розробив: майстер виробничого навчання В.С.Коляка

Мелітополь

2019

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
1
міс.
2
9
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!