Психолого-педагогічні ситуації для педагогів початкової ланки школи

Опис документу:
Ви класовод 1 – го класу. Сьогодні вже 1 жовтня , а Сергійко до цього часу відмовляється писати та відповідати на уроках. Не реагує на завдання, які Ви доручаєте йому, а просто мовчить. Проте Ви добре знаєте, що він вміє і читати і писати, чудово малює. Хлопчик відвідував дошкільну установу, вдома додатково займається, допомагає батькам.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Психолого-педагогічні ситуації для педагогів початкової ланки школи

Ситуація №1.

Ознайомтесь із ситуацією і проаналізуйте її, враховуючи подані нижче запитання.

Ви класовод 1 – го класу. Сьогодні вже 1 жовтня , а Сергійко до цього часу відмовляється писати та відповідати на уроках. Не реагує на завдання, які Ви доручаєте йому, а просто мовчить. Проте Ви добре знаєте, що він вміє і читати і писати, чудово малює. Хлопчик відвідував дошкільну установу, вдома додатково займається, допомагає батькам.

Якими будуть Ваші дії? Як Ви думаєте, чому Сергійко так себе поводить?

  1. На які принципи виховання Ви будете опиратися під час розвязання ситуації?

  2. Які методи чи прийоми виховного впливу Ви використаєте для успішного розвязання ситуації?

  3. Обгрунтуйте педагогічну доцільність одного з обраних Вами методів чи прийомів.

  4. Які способи поведінки є педагогічно недоцільними під час розв’язання даної ситуації?

  5. Запропонуйте оптимальний варіант розвязання ситуації (Ваші конкретні подальші дії).

Ситуація № 2.

Ви класовод 2-го класу у якому навчаються 32 учнів. Ви звичайно намагаєтеся тримати в полі зору всіх учнів, але бувають моменти, коли Ви під час перерви відлучаєтеся з класу. Саме в один з таких моментів виник конфлікт між двома учнями Вашого класу: Іванко взяв без дозволу у Світланки з парти лінійку, Світланка намагалася забрати лінійку назад і діти ненароком зламали її. Світланка почала плакати…

Наступного дня до школи прийшла Світланчина мати і почала сварити Іванка з зламану лінійку і вже плакати почав Іванко… Через кілька хвилин в школі була Іванкова мати.. Розгорілася справжнісінька сварка між матерями Світланки і Іванка де перепало і Вам як педагогу, який не догледів за дітками. Головним аргументом Світланчиної матері було те, що Іванко вже не вперше псує особисті речі Світланки.

Якими будуть Ваші дії?

  1. На які принципи виховання Ви будете опиратися під час розвязання ситуації?

  2. Які методи чи прийоми виховного впливу Ви використаєте для успішного розвязання ситуації?

  3. Обгрунтуйте педагогічну доцільність одного з обраних Вами методів чи прийомів.

  4. Які способи поведінки є педагогічно недоцільними під час розв’язання даної ситуації?

  5. Запропонуйте оптимальний варіант розвязання ситуації (Ваші конкретні подальші дії).

Ситуація № 3.

Ви класовод 3-го класу. Сьогодні у Ваш клас прийшла дівчинка, яка раніше за станом здоровя (ДЦП) навчалася вдома. Коли Ви познайомили дівчинку з класом та запропонували дитині місце за партою де вона буде сидіти, хлопчик, який теж сидів за тією партою раптом різко встав і відмовився сидіти за однією партою з новенькою. Дівчинка гірко заплакала.

Якими будуть Ваші дії?

  1. На які принципи виховання Ви будете опиратися під час розвязання ситуації?

  2. Які методи чи прийоми виховного впливу Ви використаєте для успішного розвязання ситуації?

  3. Обгрунтуйте педагогічну доцільність одного з обраних Вами методів чи прийомів.

  4. Які способи поведінки є педагогічно недоцільними під час розв’язання даної ситуації?

  5. Запропонуйте оптимальний варіант розвязання ситуації (Ваші конкретні подальші дії).

Ситуація № 4.

Ви класовод 4-го класу.

У Вас випускний клас! У Ваших учнів та у Вас дуже багато роботи в цьому році, але одне найголовніше з яких – ДПА. Ви відчуваєте наскільки переймаються батьки та учні за його результати. Тому протягом всього року Ви наполегливо займалися та готувалися до ДПА. І ось вже все позаду…Ви оголошуєте результати батькам та учням. І раптом Михайликова мати різки перебиває Вас і починає звинувачувати Вас, що Ви знизили оцінку її сину і не правильно оцінили його роботу. Вимагає пояснень, погрожує скандалами та комісіями… ЇЇ підтримали ще кілька батьків…

Якими будуть Ваші дії?

1.На які принципи виховання Ви будете опиратися під час розвязання ситуації?

2.Які методи чи прийоми виховного впливу Ви використаєте для успішного розвязання ситуації?

3.Обгрунтуйте педагогічну доцільність одного з обраних Вами методів чи прийомів.

  1. Які способи поведінки є педагогічно недоцільними під час розв’язання даної ситуації?

  2. Запропонуйте оптимальний варіант розвязання ситуації (Ваші конкретні подальші дії).

Ситуація № 5

У 4-му класі де Ви класовод - вчиться дівчинка. Вчиться в середньому на 9-10 балів. Займатися додатково лінується, на уроках не уважна, крутиться постійно, з однокласниками майже не спілкується… Але оцінок хоче високих, тому, коли їй щось не вдається чи вона отримує низький бал – починає плакати, скаржитися, що її будуть сварити вдома. А останнім часом її поведінка почала змінюватися – учениця вже не плаче через погані оцінки, а грубить Вам, підвищує голос, з однокласниками конфліктує, трапляються і бійки…

Якими будуть Ваші дії?

  1. На які принципи виховання Ви будете опиратися під час розвязання ситуації?

  1. Які методи чи прийоми виховного впливу Ви використаєте для успішного розвязання ситуації?

  2. Обгрунтуйте педагогічну доцільність одного з обраних Вами методів чи прийомів.

  3. Які способи поведінки є педагогічно недоцільними під час розв’язання даної ситуації?

  4. Запропонуйте оптимальний варіант розвязання ситуації (Ваші конкретні подальші дії).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
3
міс.
2
1
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!