і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Протокол засідання ШМВ

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Школа І-ІІІ ступенів № 294 Деснянського району міста Києва

ШКОЛА МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ

ПРОТОКОЛ № 1

від 04.09.2014

Присутні: 24 педагоги

  • Радчук К.В.

  • Тишкевич О.С.

  • Сєвєріна Ж.В.

  • Порєчна Д.В

  • Опанасюк Н.В.

  • Андрієць О.М.

  • Бочковська І.В.

  • Щербак Д.М.

  • Гончар А.І.

  • Мірошникова О.М.

  • Чорнобок В.В.

  • Гросул Л.Б.

  • Майоров І.В.

  • Карпенко Л.І.

  • Пацовська Л.П.

  • Матюшко О.В.

  • Прокофьєва Л.П.

  • Онишко Л.М.

  • Ткаченко Г.С.

  • Давидяк М.С.

  • Гончар Ю.В.

  • Савченко Д.І.

  • Петренко Т.В.

  • Алєксєєва О.В.

Тема.        Перші кроки до вершин педагогічної майстерності

Творчість, майстерність,

досконалість – це, насамперед,

наполеглива праця

Тематика засідання:

1.    Знайомство з молодими фахівцями. Час спілкування «Зустріч зі школою. Розповідь про себе». Закріплення наставників.

2.    Анкетування. Вивчення запитів молодих спеціалістів у наданні методичної допомоги.

3.     Обговорення плану роботи школи молодого вчителя на  2014-2015 навчальний рік.

4.     Вивчення нормативних документів про школу, правил для вчителя.

5.    Інструктаж з планування роботи вчителя, класного керівника. Робота з навчальними програмами  і пояснювальними записками до них

6.    Практична робота. Опанування навичок ведення шкільної документації.

7.    Консультація. Рекомендації  та поради щодо підготовки  молодого вчителя  до уроку.

8.    Огляд новинок методичної літератури.

По першому питанню слухали директора школи № 294 Щербак Д.М., яка зачитала наказ від 01.09.2014р. за № 503 «Про організацію роботи з молодими вчителями та молодими спеціалістами в 2014 – 2015 н.р.». Директор познайомила присутніх з новоприбулими вчителями, ознайомила вчителів – наставників та молодих спеціалістів із закріпленням наставників за молодими вчителями:

ПІБ молодого вчителя

ПІБ наставника

Порєчна Дарина Вікторівна.

Онишко Лідія Миколаївна

Петренко Тетяна Володимирівна

Гросул Лариса Борисівна

Опанасюк Наталія Володимирівна

Майоров І.В.

Алєксєєва Олеся Валеріївна

Прокофьєва Лариса Пантеліївна

Андрієць Олександр Миколайович

Матюшко Оксана Леонідівна

Савченко Д.І.

Карпенко Л.І.

Гончар Ю.В.

Гросул Лариса Борисівна

Давидяк Марина Сергіївна

Пацовська Любов Петрівна

ПІБ молодого спеціаліста

ПІБ наставника

1.

Терещенко (Радчук) Ксенія Вікторівна

Чорнобок Вікторія Валентинівна

2.

Свинарчук (Тишкевич) Олена Сергіївна

Ткаченко Ганна Степанівна

3.

Сєвєріна Жанна Володимирівна

Бочковська Інна Віталіївна

Під час години спілкування кожен слухач школи молодого вчителя пригадав свою першу зустріч зі школою, розповів про перші труднощі та здобутки.

По другому питанню слухали керівника школи молодого вчителя Мірошникову О.М., запропонувала шляхом анкетування виявити прогалини у професійних знаннях педагогів. Та запропонувала окремі анкети для молодих спеціалістів та молодих вчителів.

ВИСТУПИЛИ:

Свинарчук О.С. повідомила, що рік роботи в школі допоміг з’ясувати, що практичні навички такі ж важливі як теоретичні. Вона готова назвати питання, що потребують наповнення в її професійній скарбниці.

Петренко Т.В. зауважила, що деякі питання методики вона опрацювала за час роботи з погляду на індивідуальні особливості дітей, з якими доводиться працювати.

По третьому питанню слухали керівника школи молодого вчителя Мірошникову О.М. яка проаналізувала роботу школи молодого вчителя за попередній рік. Вона зауважила, що робота велась згідно плану. Всі педагоги намагались реалізувати заздалегідь поставлені цілі. ознайомила колег з проектом плану роботи на 2014-2015 навчальний рік. Зауважила, що попередню роботу слід продовжувати, крім того освоїти нові напрямки.

Виступили:

Бочковська І. В. запропонувала поглибити вивчення сучасних технологій, оскільки колектив поповнюється молодими спеціалістами. Крім того навчання сучасних дітей потребує залучення нових технологій.

Чорнобок В. В. наголосила, що слід від коректувати науково- методичні теми, у відповідності з новою темою школи.

По четвертому питанню слухали директора школи № 294 Щербак Д.М., яка ознайомила молодих спеціалістів та вчителів – наставників із Законом про освіту, Статутом школи, функціональними обов’язками вчителя, а також з оплатою педагогічного навантаження згідно тарифікації.

Виступили:

Прокофьєва Л.П. наголосила, що вивчення нормативних документів – першочергова задача кожного молодого вчителя.

Гросул Л.Б. зауважила, що кожен вчитель, а не лише молодий, у своїй роботі повинен керуватись ВИКЛЮЧНО нормативними документами.

По п’ятому питанню слухали заступника директора з навчальної роботи Гончар А.І., яка провела інструктаж з планування роботи вчителя, класного керівника. Наголосила на важливості роботи з навчальними програмами  і пояснювальними записками до них.

Виступили:

Алєксєєва О.В. подякувала за ґрунтовний інструктаж та повідомила, що це допомогло намітити план роботи на найближчий час.

Пацовська Л.П. зауважила, що прослуханий інструктаж є корисним і для досвідчених педагогів, оскільки останнім часом в освіті відбуваються дуже динамічні зміни.

По шостому питанню слухали Ткаченко Г.С. , яка провела практикум щодо ведення шкільної документації серед молодих колег.

Виступили:

Терещенко К.В. зауважила, що така форма роботи особисто їй приносить найбільшу користь.

Сєвєріна Ж.В. нагадала, що кожна людина найкраща запам’ятовує те, що робить власноруч.

По сьомому питанню слухали Карпенко Л.І. , яка надала рекомендації  та поради щодо підготовки  молодого вчителя  до уроку.

Виступили:

Гончар Ю.В. повідомила, що вона завжди продумує структуру уроку й фіксує все знайдене в плані-конспекті.

Савченко Д.І. розповіла, що постійно уявляє колектив даного класу, уявно малює конкретних учнів. уявляє психологію цих учнів, використовуючи мистецтво педагогічного перевтілення.

Давидяк М.С. поділилась досвідом, що готує наочні й навчальні посібники, не забуває підготувати і перевірити справність ТЗН, комп’ютерної техніки.

По восьмому питанню слухали Матюшко О. Л., провела огляд новинок педагогічної та методичної літератури, яка може бути корисною для молодих вчителів на початку навчального року.

Виступили:

Андрієць О.М. подякував за вказівки. Тепер знатиме, що має бути на книжковій полиці молодого вчителя.

Опанасюк Н.В. пообіцяла ретельно вивчити рекомендовану літературу та поділитись враженнями з колегами.

Порєчна Д.В. похизувалась, що протягом кількох років є підпсчиком фахових журналів. І це дозволяє їй бути у курсі сучасних тенденцій розвитку освіти.

Ухвалили:

1. Взяти до уваги та виконувати наказ від 01.09.2014р. «Про організацію роботи з молодими вчителями та молодими спеціалістами в 2014 – 2015 н.р.»

2. Строго виконувати функціональні обовязки вчителя, керуватись у своїй роботі Законом про освіту, Статутом школи, а також користуватись правами вчителя.

3. Вчителям – наставникам розробити для кожного спеціаліста індивідуальне завдання з урахуванням їхньої теоретичної та методичної підготовки.

4. Вчителям – наставникам та молодим учителям до 10.09.2013р.скласти графіки взаємного відвідування уроків педагогами – наставниками та молодими вчителями;

5. Молодим вчителям разом із наставниками провести самодіагностику труднощів у роботі;

6. Вибрати молодим спеціалістам методичні теми, над якими будуть працювати вони протягом 2014 – 2015 н.р.

7. Познайомитись з методичними рекомендаціями методичного кабінету (самоаналіз уроку, вимоги до сучасного уроку і т.д.)

8. Опрацювати статті фахових журналів, газет та інтернет-видань  з теми "Урок як основна організаційна форма навчання. Сучасні вимоги до уроку".

Керівник Школи молодого вчителя О.М. Мірошникова

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
№1
Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь