Платна розробка

Проєктне навчання на уроках хімії і німецької мови

jpg

Хімія

Для кого: 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас

30.01.2022

152

0

0

Вміст матеріалу:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

В даній роботі подано методичну розробку з впровадження методу проектів в інтегроване навчання як освітній портал та використання проєктного методу у інтеграції природничих наук, показані взаємозв’яки з вивченням наук гуманітарного циклу ( насамперед, німецької мови ), також подано перелік основних компетентностей і загальнонавчальних вмінь та навичок, які формуються в результаті роботи учнів різних вікових груп над проєктами. Наведено приклади інтегрованих проєктів реалізованих в старшій та середній школі. У методичній розробці йдеться про те, що найважливішим здобутком, який учні отримують у ході проєктної діяльності, є формування здатності їх до пошукової діяльності, формування навичок публічного виступу та презентації результату своєї роботи (проєктного продукту), підтвердження власної компетентності, вміння працювати в групі, пояснювати, заохочувати молодших школярів, застосовувати набуті знання при вивченні іноземної мови, та використовувати знання у повсякденному житті. Уміння коротко і переконливо розповісти про себе і свою роботу є вимогою сучасного суспільства. З досвідом роботи стає зрозуміло, що не можна дати знання якоїсь окремої науки незалежно від інших наук, що інтеграція, тобто органічне поєднання відомостей інших навчальних предметів навколо однієї теми, є однією з найперспективніших інновацій, яка закладає нові умови діяльності вчителів та учнів, що має великий вплив на ефективність сприйняття учнями навчального матеріалу. Інтегроване навчання є діючою моделлю активізації інтелектуальної діяльності та розвиваючих прийомів навчання. Воно зобов’язує до використання різноманітних форм викладання, що має великий вплив на ефективність сприйняття учнями навчального матеріалу. Пропоновані в даній роботі прийоми активізації навчальної діяльності учнів дозволяють учителеві продуктивно готувати індивідуальні та колективні проєкти з метою розвитку творчої особистості школяра. Інтеграція навчальних предметів - це вимога часу, це творчість та мистецтво педагога. Результатом інтеграції є поява якісно нової властивості у навчанні – поєднання ізольованих навчальних предметів у цілісну систему знань.