Матеріал:

Презентація з "Пізнаємо природу" для 6 класу на тему: "Як організми виживають у пустелях"

pptx
01.04.2024
2 0
придбати матеріал
Ціна:

42 грн

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис методичного матеріалу:

6 клас "Пізнаємо природу" ( за модельною програмою інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» для 5–6 класів авторів Біда Д. Д., Гільберг Т. Г., Колісник Я. І.)

Підручник "Пізнаємо природу": підруч. інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти / Д. Д. Біда. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2023. — 256 с.

Мета уроку:

навчальна:

  • ознайомити учнів з особливостями пустельного середовища та пристосуваннями організмів до нього;

  • розглянути мистецтво виживання рослин та тварин у пустельних умовах;

  • з’ясувати, які особливості розвитку організмів дозволяють їм успішно існувати в екстремальних умовах пустель;

  • поглибити знання учнів про біорізноманіття та взаємозв’язки між рослинами та тваринами в пустельних екосистемах.

розвивальна:

  • розвивати уміння аналізувати та узагальнювати інформацію про природні умови та адаптації організмів;

  • розвивати вміння працювати в команді під час дискусій та групової роботи;

  • збагачувати словниковий запас учнів за рахунок вивчення нових термінів та понять з природознавства.

виховна:

  • виховувати повагу до різноманітності природних середовищ та біорізноманіття;

  • виховувати почуття відповідальності за природні ресурси та необхідність їхнього збереження для майбутніх поколінь;

  • сприяти формуванню усвідомленого ставлення до природи та потреби у її охороні.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: підручник, презентація, малюнки рослин (кактуси, акації тощо) і тварин (койоти, борсуки тощо), фотографії та відео про пустельні ландшафти та живу природу можуть бути використані для уявлення учнів про умови життя в пустелях, вода, пісок, камінь - використання таких природних матеріалів може допомогти учням краще уявити собі пустельне середовище та його особливості.

Очікувані результати:

  • учні засвоять основні поняття про пустельне середовище та пристосування організмів до нього;

  • учні зможуть перелічити та пояснити пристосування рослин та тварин до пустельних умов;

  • учні зрозуміють важливість пристосувань для виживання в екстремальних умовах пустель;

  • учні зрозуміють взаємозв’язки між рослинами та тваринами в пустельних екосистемах;

  • учні аналізуватимуть та узагальнюватимуть інформацію про природні умови та адаптації організмів;

  • учні розвинуть вміння працювати в команді під час дискусій та групової роботи;

  • учні розширять свій словниковий запас за рахунок вивчення нових термінів та понять з природознавства;

  • учні виховають повагу до різноманітності природних середовищ та біорізноманіття;

  • учні розвинуть почуття відповідальності за природні ресурси та необхідність їхнього збереження для майбутніх поколінь;

  • учні сформують усвідомлене ставлення до природи та потреби у її охороні.

Джерела використаної інформації: розкрити закрити
https://pidruchnyk.com.ua/2653-piznaiemo-pryrodu-6-klas-bida.html
https://pustunchik.ua/ua/online-school/geography/taemnytsi-Sahary
https://mapme.club/poradi/9544-de-roztashovana-naysukhisha-pustelya-u-sviti.html
https://pustunchik.ua/ua/online-school/biology/botany/gigantskij-kaktus-saguaro
https://inspired.com.ua/stream/atacama-flowers/
https://dovidka.biz.ua/verbliuzha-koliuchka-opys-biolohichne-znachennia/
https://reznoe.su/articles/articles148.html
https://ukr.media/animals/381788/
https://www.zoosite.com.ua/animal-tolai-hare-666.html
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB:Libya_4985_Tadrart_Acacus_Luca_Galuzzi_2007.jpg
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%83%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D0%BC%27%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0_%D0%BF%D1%83%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F
https://ukrainart.com.ua/ua/photoart/karavan-v-pustyne.html
https://artside.com.ua/ua/pictures/karavan_v_pustyne-173726879
https://ru.freepik.com/premium-photo/cactus-in-the-desert-with-mountains-in-the-background_46559051.htm
https://depositphotos.com/ua/photos/%D0%BA%D0%B0%D0%BA%D1%82%D1%83%D1%81-%D0%B2-%D0%BF%D1%83%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%96.html?qview=43620893
https://ru.freepik.com/premium-photo/cactus-in-the-desert-with-blue-sky-and-clouds_61767000.htm
https://www.eridon.ua/yak-roslini-vitrimuyut-posuhu
https://www.kartoshka.biz.ua/verblyuzha-kolyuchka-v-kartoplyarstvi/
https://barsakelmes.kz/ru/bioraznoobrazie/flora/210-saksaul-chernyj.html
http://svitdovkola.com.ua/tvaryny-pusteli/
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%B3%D0%B8%D0%BF%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%85%D0%B0
https://zoo-dom.com.ua/breed/379/66600969/66601137.htm
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%B5%D0%B9_%D1%81%D0%B2%D1%8F%D1%89%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%B9
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B0_%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%BD%D0%B0
https://pro-cikave.com.ua/gieny-najcikavishi-fakty/
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%B1%D1%8B%D0%BA%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D1%88%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D0%BB
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%BD%D1%83
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D0%BF%D0%B8
https://tsikavi-fakty.com.ua/50-najbilsh-tsikavyh-faktiv-pro-antylop/
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%83%D1%81
Вміст матеріалу: показано 7 з 33 сторінок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Доступ до плеєра. Вбудувати плеєр:

0.
pptx
57,2 Мб
придбати матеріал
Ціна:

42 грн

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Конспект уроку з "Пізнаємо природу" для 6 класу на тему: "Як організми виживають у пустелях"

docx
Конспект уроку з "Пізнаємо природу" для 6 класу на тему: "Як організми виживають у пустелях"

398

Аватар профіля Боришкевич Ольга Ярославівна
Пізнаємо природу
6 клас

32 грн

Презентація з "Пізнаємо природу" для 6 класу на тему: "Які взаємозв’язки організмів у ґрунті"

pptx
Презентація з "Пізнаємо природу" для 6 класу на тему: "Які взаємозв’язки організмів у ґрунті"

527

Аватар профіля Боришкевич Ольга Ярославівна
Пізнаємо природу
6 клас

42 грн

Презентація з "Пізнаємо природу" для 6 класу на тему: "Як організми співіснують у середовищі. Організм як середовище"

pptx
Презентація з "Пізнаємо природу" для 6 класу на тему: "Як організми співіснують у середовищі. Організм як середовище"

155

Аватар профіля Боришкевич Ольга Ярославівна
Пізнаємо природу
6 клас

42 грн

Презентація з "Пізнаємо природу" для 6 класу на тему: "Ми тут. А де всі?"

pptx
Презентація з "Пізнаємо природу" для 6 класу на тему: "Ми тут. А де всі?"

101

Аватар профіля Боришкевич Ольга Ярославівна
Пізнаємо природу
6 клас

41 грн

Презентація з "Пізнаємо природу" для 6 класу на тему: "Які взаємини організмів між собою та неживою природою на луках і городах"

pptx
Презентація з "Пізнаємо природу" для 6 класу на тему: "Які взаємини організмів між собою та неживою природою на луках і городах"

251

Аватар профіля Боришкевич Ольга Ярославівна
Пізнаємо природу
6 клас

42 грн

Схожі матеріали

Екологічний борг. Поняття екологічного сліду, екологічного рюкзаку.

pptx
Екологічний борг. Поняття екологічного сліду, екологічного рюкзаку.

10

Аватар профіля Крикушенко Марія Володимирівна
Пізнаємо природу
6—7 клас

Робочий аркуш до уроку "Ліс та парк"

docx
Робочий аркуш до уроку "Ліс та парк"

21

Аватар профіля Архипова Людмила Дмитрівна
Пізнаємо природу
6 клас

Діагностична робота за групою результатів 3 "Усвідомлює закономірності природи" для 6 класу ІІ семестр

pdf
Діагностична робота за групою результатів 3 "Усвідомлює закономірності природи" для 6 класу ІІ семестр

35

Аватар профіля Шаркий Геннадій Анатолійович
Пізнаємо природу
6 клас

Діагностична робота за групою результатів 2 "Здійснює пошук, опрацьовує інформацію" 6 клас НУШ ІІ семестр

pdf
Діагностична робота за групою результатів 2 "Здійснює пошук, опрацьовує інформацію" 6 клас НУШ ІІ семестр

36

Аватар профіля Шаркий Геннадій Анатолійович
Пізнаємо природу
6 клас

Діагностична робота з теми "Техносфера"(6 клас ,НУШ)

docx
Діагностична робота з теми "Техносфера"(6 клас ,НУШ)

17

Аватар профіля Крикушенко Марія Володимирівна
Пізнаємо природу