Матеріал:

Презентація з "Пізнаємо природу" для 6 класу на тему: "Які взаємозв’язки організмів у ґрунті"

pptx
27.03.2024
3 0
придбати матеріал
Ціна:

42 грн

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис методичного матеріалу:

6 клас "Пізнаємо природу" ( за модельною програмою інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» для 5–6 класів авторів Біда Д. Д., Гільберг Т. Г., Колісник Я. І.)

Підручник "Пізнаємо природу": підруч. інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти / Д. Д. Біда. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2023. — 256 с.

Мета уроку:

навчальна мета:

  • ознайомити учнів з різноманіттям організмів у ґрунті та їх взаємозв’язками;

  • розглянути важливість цих взаємозв’язків для збереження екосистеми ґрунту;

  • розвивати навички самостійного дослідження та аналізу інформації.

розвивальна мета:

  • розвивати вміння спостерігати, аналізувати та узагальнювати отриману інформацію;

  • розвивати навички групової роботи та колективного обговорення;

  • заохочувати учнів до критичного мислення та активної участі в процесі навчання.

виховна мета:

  • виховувати бережливе ставлення до природи та розуміння важливості збереження її різноманітності;

  • виховувати почуття відповідальності за довкілля та заохочувати учнів до активної участі у природоохоронних заходах;

  • розвивати екологічну свідомість та вміння дбати про навколишнє середовище.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: презентація, підручник, зошит, малюнки організмів, які мешкають у ґрунті (наприклад, бактерії, гриби, черв’яки), відео або аудіозаписи, які демонструють різноманітність організмів у ґрунті та їх функції.

Очікувані результати:

  • учні зрозуміють різноманітність організмів у ґрунті та їхні взаємозв’язки;

  • учні зможуть пояснити важливість цих взаємозв’язків для екосистеми ґрунту;

  • учні зможуть використовувати отриману інформацію про організми у ґрунті та їхні взаємодії;

  • учні розвинуть критичне мислення та аналітичні навички у процесі вивчення теми уроку;

  • учні розвивають екологічну свідомість та почуття відповідальності за довкілля.

Джерела використаної інформації: розкрити закрити
https://pidruchnyk.com.ua/2653-piznaiemo-pryrodu-6-klas-bida.html
https://uahistory.co/pidruchniki/textbook-special-needs-educational-h54.1-h54.2-explore-nature-integrated-course-6-class-2023-bida-part2/21.php#google_vignette
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1369
https://fschool7p.blogspot.com/2017/02/
https://puzzlefactory.com/uk/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D0%BA%D0%B0-%D1%82%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%BD/233834-%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%B2-%D1%8F%D0%BA-%D0%BF%D0%B0%D0%B7%D0%BB#4x4
https://ukrayinska.libretexts.org/%D0%94%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%B6%D0%BD%D0%B0_%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0/%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%B0_%D1%96_%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0/%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%B0_%D0%BF%D1%80%D0%BE_%D0%B6%D0%B8%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%B4%D0%BB%D1%8F_%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D1%97_%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8_%28CK-12%29/09%3A_%D0%91%D0%B5%D0%B7%D1%85%D1%80%D0%B5%D0%B1%D0%B5%D1%82%D0%BD%D1%96/9.12%3A_%D0%A1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%B6%D0%BA%D0%B8_%D1%96_%D0%B1%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%B6%D0%BA%D0%B8
https://depositphotos.com/ua/vectors/%D0%BC%D1%83%D1%80%D0%B0%D1%85%D0%B0.html?qview=37137657
https://tht.com.ua/uk/osnovni-vydy-bakterii-shcho-zhyvut-v-grunti-ikh-nazvy/
https://integro.co.ua/grunt-zhyvyj-organizm/
https://lexinform.com.ua/dumka-eksperta/ukrayinski-chornozemy-suchasni-realiyi/#google_vignette
http://poradu24.com/sadigorod/siri-lisovi-runti-godyatsya-xarakteristiki-dlya-zemlerobstva-video.html#google_vignette
https://svitroslyn.ua/ua/articles/na-chto-vliyaet-tip-pochvy-i-kak-ego-opredelit.html
https://poradumo.com.ua/184890-kashtanovi-grynti-yih-vlastivosti-i-klasifikaciia/#google_vignette
https://naurok.com.ua/prezentaciya-runtove-seredovische-isnuvannya-123894.html
https://www.miyklas.com.ua/p/biologiya/9-klas/nadorganizmovi-biologichni-sistemi-377635/trofichni-lantciugi-377459/re-99665ba1-ea4e-4d4a-a690-e56cdce9f40d
https://naurok.com.ua/prezentaciya-ekosistemi-harchovi-zv-yazki-183675.html
https://www.eridon.ua/yak-roslini-vitrimuyut-posuhu
https://vinograd.info/pyblikacii/arhivy/kak-rabotayut-korni-vinograda.html
https://www.kartoshka.biz.ua/verblyuzha-kolyuchka-v-kartoplyarstvi/
https://ukr.media/garden/399893/#google_vignette
https://depositphotos.com/ua/photos/%D0%B1%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%83%D0%BA.html?qview=479739038
https://umannews.city/articles/92782/gifki-pro-najposhirenishi-mifi-v-yaki-kozhen-v
https://ranok.ictv.ua/ua/2021/06/06/sezon-klishhiv-yak-zahistitisya-i-shho-robiti-pri-ukusi/
https://yablukom.ua/ua/interesno-znat/klubenkovyie-bakterii-azotnyie-udobreniya-iz-vozduha/
https://klioma-servise.in.ua/ua/a399740-chto-takoe-mitselij.html
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%B0#/media/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB:Arbuscular_mycorrhizal_root_tuber.GIF
https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/prodam-peregny-knskiy-IDFHqIG.html
https://agrolook.info/grunt/dobryva/perehnii-korysnyi-pomichnyk-u-sadivnytstvi/
https://cash-flow.com.ua/doshhovi-chervyaki-navishho-potribni-i-yak-%D1%97x-rozvesti-dlya-virobnictva-dobriva/
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%B6%D0%BA%D0%B8
https://agreemarket.com.ua/uk/blog-uk/primenenie-mineralnyh-udobrenij-podkormka-rastenij-uk.html
https://prostoway.com/36401-shho-treba-znaty-pro-speku-ta-polyv-roslyn
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/1369
https://subjectum.eu/textbook/nature/6klas_1/14.html#google_vignette
https://uahistory.co/pidruchniki/midak-explore-nature-integrated-course-6-class-2023/53.php#google_vignette
Вміст матеріалу: показано 7 з 33 сторінок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Доступ до плеєра. Вбудувати плеєр:

0.
pptx
64,4 Мб
придбати матеріал
Ціна:

42 грн

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Конспект уроку з "Пізнаємо природу" для 6 класу на тему: "Які взаємозв’язки організмів у ґрунті"

docx
Конспект уроку з "Пізнаємо природу" для 6 класу на тему: "Які взаємозв’язки організмів у ґрунті"

743

Аватар профіля Боришкевич Ольга Ярославівна
Пізнаємо природу
6 клас

32 грн

Презентація з "Пізнаємо природу" для 6 класу на тему: "Які взаємозв’язки організмів у прісній водоймі, морі чи океані."

pptx
Презентація з "Пізнаємо природу" для 6 класу на тему: "Які взаємозв’язки організмів у прісній водоймі, морі чи океані."

370

Аватар профіля Боришкевич Ольга Ярославівна
Пізнаємо природу
6 клас

42 грн

Презентація з "Пізнаємо природу" для 6 класу на тему: "Як організми виживають у пустелях"

pptx
Презентація з "Пізнаємо природу" для 6 класу на тему: "Як організми виживають у пустелях"

149

Аватар профіля Боришкевич Ольга Ярославівна
Пізнаємо природу
6 клас

42 грн

Презентація з "Пізнаємо природу" для 6 класу на тему: "Як організми співіснують у середовищі. Організм як середовище"

pptx
Презентація з "Пізнаємо природу" для 6 класу на тему: "Як організми співіснують у середовищі. Організм як середовище"

156

Аватар профіля Боришкевич Ольга Ярославівна
Пізнаємо природу
6 клас

42 грн

Презентація з "Пізнаємо природу" для 6 класу на тему: "Ми тут. А де всі?"

pptx
Презентація з "Пізнаємо природу" для 6 класу на тему: "Ми тут. А де всі?"

101

Аватар профіля Боришкевич Ольга Ярославівна
Пізнаємо природу
6 клас

41 грн

Схожі матеріали

Екологічний борг. Поняття екологічного сліду, екологічного рюкзаку.

pptx
Екологічний борг. Поняття екологічного сліду, екологічного рюкзаку.

18

Аватар профіля Крикушенко Марія Володимирівна
Пізнаємо природу
6—7 клас

Робочий аркуш до уроку "Ліс та парк"

docx
Робочий аркуш до уроку "Ліс та парк"

23

Аватар профіля Архипова Людмила Дмитрівна
Пізнаємо природу
6 клас

Діагностична робота за групою результатів 3 "Усвідомлює закономірності природи" для 6 класу ІІ семестр

pdf
Діагностична робота за групою результатів 3 "Усвідомлює закономірності природи" для 6 класу ІІ семестр

49

Аватар профіля Шаркий Геннадій Анатолійович
Пізнаємо природу
6 клас

Діагностична робота за групою результатів 2 "Здійснює пошук, опрацьовує інформацію" 6 клас НУШ ІІ семестр

pdf
Діагностична робота за групою результатів 2 "Здійснює пошук, опрацьовує інформацію" 6 клас НУШ ІІ семестр

43

Аватар профіля Шаркий Геннадій Анатолійович
Пізнаємо природу
6 клас

Діагностична робота з теми "Техносфера"(6 клас ,НУШ)

docx
Діагностична робота з теми "Техносфера"(6 клас ,НУШ)

22

Аватар профіля Крикушенко Марія Володимирівна
Пізнаємо природу