6 клас "Пізнаємо природу" ( за модельною програмою інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» для 5–6 класів авторів Біда Д. Д., Гільберг Т. Г., Колісник Я. І.)
Підручник "Пізнаємо природу": підруч. інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти / Д. Д. Біда. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2023. — 256 с.
Мета уроку:
навчальна:
розширити знання учнів про взаємини між організмами та неживою природою на луках і городах, включаючи розуміння біорізноманіття, екологічних процесів та впливу людської діяльності на ці екосистеми.
розвивальна:
розвивати критичне мислення та проблемне мислення учнів;
аналізувати дані, порівнювати різні аспекти луків і городів, виявляти причинно-наслідкові зв’язки та розробляти рішення для екологічних проблем.
виховна:
виховувати в учнів повагу до природи, розуміння важливості збереження біорізноманіття та сталого використання природних ресурсів;
виховувати відчуття відповідальності за навколишнє середовище та бути готовими приймати участь у збереженні природи.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: презентація, підручники, робочі зошити, зображення, що ілюструють різноманіття життя на луках і в городах, харчові ланцюги, взаємодію організмів та неживої природи.
Очікувані результати:
учні будуть розуміти, що таке екосистеми, як вони функціонують та як взаємодіють різні організми та нежива природа на луках і в городах;
учні повинні мати уявлення про різноманіття видів рослин і тварин на луках і в городах, а також про важливість збереження цього біорізноманіття;
учні зможуть аналізувати харчові ланцюги і взаємодію між рослинами, тваринами та неживою природою у конкретних екосистемах;
учні повинні розуміти вплив сільського господарства, міської забудови та іншої діяльності людини на екосистеми луків і городів;
учні мають розвивати відчуття відповідальності за збереження природи та бажання діяти для покращення стану довкілля.