Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
PRO-акаунт на «Всеосвіті» як інструмент саморозвитку та професійної самореалізації
»
Взяти участь Всі події

Презентація "Узагальнення та систематизація знань з теми "Кисень""

Хімія

Для кого: 7 Клас

09.03.2021

596

35

0

Опис документу:
Презентація допоможе узагальнити й систематизувати знання учнів про Оксиген як хімічний елемент, кисень як просту речовину, значення елемента в природі й житті людини; перевірити засвоєння хімічних формул, рівнянь, вміння розв’язувати задачі.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Посміхаємось і працюємо!
Слайд № 1

Посміхаємось і працюємо!

Узагальнення знань з теми “Кисень. Повітря”
Слайд № 2

Узагальнення знань з теми “Кисень. Повітря”

Цілі уроку Узагальнити й систематизувати знання учнів про Оксиген як хімічний елемент, кисень як просту речовину, значення елемента в природі й жит...
Слайд № 3

Цілі уроку Узагальнити й систематизувати знання учнів про Оксиген як хімічний елемент, кисень як просту речовину, значення елемента в природі й житті людини; перевірити засвоєння хімічних формул, рівнянь, вміння розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення; виховувати любов до хімічної науки.

”Кисень – це речовина, навкруг якої обертається земна хімія” Я.Берцеліус
Слайд № 4

”Кисень – це речовина, навкруг якої обертається земна хімія” Я.Берцеліус

Станція 1. «Оксиген як хімічний елемент. Кисень як проста речовина. Знаходження в природі»
Слайд № 5

Станція 1. «Оксиген як хімічний елемент. Кисень як проста речовина. Знаходження в природі»

Уважно слідкуйте за своїми відповідями, кожна правильна – вам 0,5 бала. Оксиген – найпоширеніший елемент на Землі. Відносна молекулярна маса кисню ...
Слайд № 6

Уважно слідкуйте за своїми відповідями, кожна правильна – вам 0,5 бала. Оксиген – найпоширеніший елемент на Землі. Відносна молекулярна маса кисню 16. Кисень добре розчиняється у воді. Валентність Оксигену дорівнює ІІ. Наявність кисню визначають за допомогою вапняної води. Кисень збирають у пробірку, перевернуту вверх дном. Риба дихає киснем, розчиненим у воді. Першовідкривачем кисню називають М. Ломоносова.

Станція 2. «Фізичні властивості. Добування кисню»
Слайд № 7

Станція 2. «Фізичні властивості. Добування кисню»

Кожна правильна відповідь вам – 1 бал. У шкільній лабораторії кисень одержують: а) з повітря; б) розкладанням води; в) розкладанням гідроген перокс...
Слайд № 8

Кожна правильна відповідь вам – 1 бал. У шкільній лабораторії кисень одержують: а) з повітря; б) розкладанням води; в) розкладанням гідроген пероксиду.

2. Як довести, що в колбі учень одержав кисень? а) кисень має запах, і за запахом його можна визначити; б) вапняна вода в кисні помутніє; в) кисень...
Слайд № 9

2. Як довести, що в колбі учень одержав кисень? а) кисень має запах, і за запахом його можна визначити; б) вапняна вода в кисні помутніє; в) кисень підтримує горіння, і тліюча скіпка в кисні спалахує.

3. В якому з варіантів серед сполук є тільки оксиди: а) SO2, Al2O3, ZnO, O2; б) КМnO4, K2O, FeO, KСlO3; в) P2O5, CO, CO2, NO2.
Слайд № 10

3. В якому з варіантів серед сполук є тільки оксиди: а) SO2, Al2O3, ZnO, O2; б) КМnO4, K2O, FeO, KСlO3; в) P2O5, CO, CO2, NO2.

4. Знайдіть суму коефіцієнтів у рівнянні. P + O2 → P2O5 а) 8; б) 12; в) 11.
Слайд № 11

4. Знайдіть суму коефіцієнтів у рівнянні. P + O2 → P2O5 а) 8; б) 12; в) 11.

5. Визначте неправильно складену формулу: ІІ ІІ ІV а) MgO , б) BaO2, в) SO2.
Слайд № 12

5. Визначте неправильно складену формулу: ІІ ІІ ІV а) MgO , б) BaO2, в) SO2.

“Перевірка другом” Ключ до розв’язання: 1) в, 2) в, 3) в, 4) в, 5) в.
Слайд № 13

“Перевірка другом” Ключ до розв’язання: 1) в, 2) в, 3) в, 4) в, 5) в.

Станція 3. «Хімічні властивості»
Слайд № 14

Станція 3. «Хімічні властивості»

Хто являвся “поважним паном”? 2) Хто такі “самотні жителі” і їх “родини”? 3) Що означає слово “контакт”? 4) Про яку “знатну даму” іде мова? 5) Що з...
Слайд № 15

Хто являвся “поважним паном”? 2) Хто такі “самотні жителі” і їх “родини”? 3) Що означає слово “контакт”? 4) Про яку “знатну даму” іде мова? 5) Що з нею відбулося? 6) Як “пан” відноситься до інших жителів міста? 7) Хто виступив у ролі “екстрасенса”? 8) На яке “гримуче діло” збирався іти “пан”? 9) Чим “екстрасенс” міг допомогти “дамі”?

Кожне правильно записане рівняння реакції вам + 1 бал.
Слайд № 16

Кожне правильно записане рівняння реакції вам + 1 бал.

Станція 4. «Повітря та його склад»
Слайд № 17

Станція 4. «Повітря та його склад»

Задача Космічний корабель здійснив аварійну посадку на невідому планету. Командир корабля доручив одному з космонавтів визначити склад повітря. У р...
Слайд № 18

Задача Космічний корабель здійснив аварійну посадку на невідому планету. Командир корабля доручив одному з космонавтів визначити склад повітря. У розпорядженні космонавта були лише яблуко та оксид міді. Дослідник з’ясував, що розрізане яблуко не змінюється, а під час нагрівання оксиду міді утворився червоний порошок. Які висновки зробив космонавт і чому?

Станція 5. «Застосування кисню»
Слайд № 19

Станція 5. «Застосування кисню»

Слайд № 20

«МІКРОФОН» Запропонуйте заходи щодо охорони повітря від забруднення.
Слайд № 21

«МІКРОФОН» Запропонуйте заходи щодо охорони повітря від забруднення.

«Сенкан» Складіть вірш, який би точніше характеризував кисень.
Слайд № 22

«Сенкан» Складіть вірш, який би точніше характеризував кисень.

Домашнє завдання. Підготувати інформацію про законодавчі акти щодо охорони природи в Україні.
Слайд № 23

Домашнє завдання. Підготувати інформацію про законодавчі акти щодо охорони природи в Україні.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.