Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Презентація "Розвиток творчості у молодших школярів"

Психологія

Для кого: Дорослі

18.03.2020

555

0

0

Опис документу:
Творчість це завжди творення, тобто побудова нового та оригінального, нестандартне бачення в звичайному нових можливостей його функціонування або включення його як частини в нову систему.Творчі можливості молодших школярів реалізуються в різних видах діяльності, зокрема у грі, навчанні, спілкуванні, трудовій діяльності. Як творчість сприймається не лише кінцевий результат діяльності, а й прийоми та операції, за допомогою яких вона здійснюється.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Розвиток творчості у молодших школярів
Слайд № 1

Розвиток творчості у молодших школярів

Творчість це завжди творення, тобто побудова нового та оригінального, нестандартне бачення в звичайному нових можливостей його функціонування або в...
Слайд № 2

Творчість це завжди творення, тобто побудова нового та оригінального, нестандартне бачення в звичайному нових можливостей його функціонування або включення його як частини в нову систему.

Творчість має на меті внутрішню досконалість, тобто, створюючи нове, людина творить саму себе. Прагнення людини до творчості викликане різними її п...
Слайд № 3

Творчість має на меті внутрішню досконалість, тобто, створюючи нове, людина творить саму себе. Прагнення людини до творчості викликане різними її потребами: фізіологічними; в особистій безпеці; у показі довколишніх, адекватному самооцінюванні; прихильності та любові; у спілкуванні; у самостійності, в успіхові.

Творчі можливості молодших школярів реалізуються в різних видах діяльності, зокрема у грі, навчанні, спілкуванні, трудовій діяльності. Як творчість...
Слайд № 4

Творчі можливості молодших школярів реалізуються в різних видах діяльності, зокрема у грі, навчанні, спілкуванні, трудовій діяльності. Як творчість сприймається не лише кінцевий результат діяльності, а й прийоми та операції, за допомогою яких вона здійснюється. Не орієнтую учнів на традиційне засвоєння знань, оскільки такий підхід в організації навчально-пізнавальної діяльності за сучасних умов не є продуктивним, оскільки обсяг знань зростає надто швидко. Та й самі по собі знання не гарантують появи нових оригінальних ідей. Тому велику увагу приділяю розвитку таких властивостей особистості, які дають можливість творчо використати здобуті знання. 

 Певною мірою творчість властива всім людям, тому намагаюсь створити для кожного оптимальні умови навчання, формувати потребу вчитися, вміння раціо...
Слайд № 5

 Певною мірою творчість властива всім людям, тому намагаюсь створити для кожного оптимальні умови навчання, формувати потребу вчитися, вміння раціонально працювати, розвивати мислення учнів, їхню мовну активність, проявляти творчість і самостійність у виконанні поставлених завдань.

Засоби розвитку творчих здібностей учнів діалог «учитель → учень» діалог «учень ↔ учень» діалог «учень → учитель»
Слайд № 6

Засоби розвитку творчих здібностей учнів діалог «учитель → учень» діалог «учень ↔ учень» діалог «учень → учитель»

Розвиваючи творчі здібності учнів молодшого шкільного віку, дотримуюсь певних принципів в організації навчання: принцип зв'язку з практикою життя; ...
Слайд № 7

Розвиваючи творчі здібності учнів молодшого шкільного віку, дотримуюсь певних принципів в організації навчання: принцип зв'язку з практикою життя; принцип саморозвитку; принцип оптимального поєднання індивідуальної та колективної форм навчально-творчої діяльності; принцип інформативності; принцип віри в сили і можливості дитини.

У психолого-педагогічній літературі творча особистість розглядається як індивід, який володіє високим рівнем знань, має потяг до нового, оригінальн...
Слайд № 8

У психолого-педагогічній літературі творча особистість розглядається як індивід, який володіє високим рівнем знань, має потяг до нового, оригінального. Для творчої особистості творча діяльність є життєвою потребою, а творчий стиль поведінки – найбільш характерний. Головним показником творчої особистості, її найголовнішою ознакою вважають наявність творчих здібностей, які розглядаються як індивідуально-психологічні здібності людини, що відповідають вимогам творчої діяльності та є умовою її успішного виконання.

За компонентним складом творчі здібності поділяються на такі групи: інтелектуальні - багатство ідей; нетрадиційне мислення; гнучкість розуму; хорош...
Слайд № 9

За компонентним складом творчі здібності поділяються на такі групи: інтелектуальні - багатство ідей; нетрадиційне мислення; гнучкість розуму; хороша пам'ять; допитливість; самостійність, наполегливість; здатність вирішувати та ставити проблеми.

Творчі здібності пов'язані зі створенням нового, оригінального продукту, з пошуком нових засобів діяльності. Розвитком творчої особистості потрібно...
Слайд № 10

Творчі здібності пов'язані зі створенням нового, оригінального продукту, з пошуком нових засобів діяльності. Розвитком творчої особистості потрібно керувати, оскільки існують чинники, що впливають на цей розвиток: умови, у яких формується дитина; середовище, що її оточує; характер її навчальної діяльності.

Творчість, у будь-яких виявленнях – це складний сплав усвідомлених дій, чіткого розрахунку та інтуїтивних прозрінь. Етапи творчості: підготовчий ет...
Слайд № 11

Творчість, у будь-яких виявленнях – це складний сплав усвідомлених дій, чіткого розрахунку та інтуїтивних прозрінь. Етапи творчості: підготовчий етап (створення проблемної ситуації, постановка проблеми, її аналіз); процес вирішення проблеми; інсайт (осяяння); упорядкування інтуїтивно отриманих результатів.

У роботі можна використовувати такі методи стимулювання творчості: Метод евристичної загадки Розгадування загадок реалізується через: персоніфікаці...
Слайд № 12

У роботі можна використовувати такі методи стимулювання творчості: Метод евристичної загадки Розгадування загадок реалізується через: персоніфікацію (сидить баба на городі у сто хустинок закутана – капуста). Упредметнення ( стоїть посеред хати: чотири ноги, одна голова – стіл). Протиставлення (біле, а не сніг, солодке, а не мед – цукор).

Метод комбінованих запитань Дитині пропонується сукупність питань, за допомогою яких вона дає певну інформацію. Наприклад: хто? Куди? Коли? Навіщо?...
Слайд № 13

Метод комбінованих запитань Дитині пропонується сукупність питань, за допомогою яких вона дає певну інформацію. Наприклад: хто? Куди? Коли? Навіщо? З ким? Як довго? Скільки? Тощо.

Метод ліквідації безвихідних ситуацій Наприклад, як заставити ледаря робити ранкову зарядку, як привчити не розкидати сміття, тощо.
Слайд № 14

Метод ліквідації безвихідних ситуацій Наприклад, як заставити ледаря робити ранкову зарядку, як привчити не розкидати сміття, тощо.

Метод «Техніки сили розуму» Вправи «Універсальність предмета» (придумати приклади, де б можна використовувати даний предмет) «Світ у взаємозв'язку»...
Слайд № 15

Метод «Техніки сили розуму» Вправи «Універсальність предмета» (придумати приклади, де б можна використовувати даний предмет) «Світ у взаємозв'язку» (ким чи чим даний предмет був раніше чи стане потім) «Ігри на пропажу» (що було б, якби зникли батьки? Учителі? Цукор? ) тощо.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.