Презентація "Розвиток критичного мислення на уроках словесності "

Опис документу:
Виходячи з актуальності теми, поставила перед собою мету: вивчити досвід педагогів, які використовують інноваційні технології на практиці, описати, запропонувати оптимальні інноваційні технології, які сприятимуть розвитку критичного мислення на уроках української мови та літератури.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Розвиток критичного мислення на уроках словесності
Слайд № 1

Розвиток критичного мислення на уроках словесності

Слайд № 2

Слайд № 3

Слайд № 4

Мета роботи Виходячи з актуальності теми, поставила перед собою мету: вивчити досвід педагогів, які використовують інноваційні технології на практи...
Слайд № 5

Мета роботи Виходячи з актуальності теми, поставила перед собою мету: вивчити досвід педагогів, які використовують інноваційні технології на практиці, описати, запропонувати оптимальні інноваційні технології, які сприятимуть розвитку критичного мислення на уроках української мови та літератури.

Мета роботи обумовлює вирішення наступних завдань: 1.Зробити детальний аналіз джерел, де висвітлено педагогічну технологію «розвиток критичного мис...
Слайд № 6

Мета роботи обумовлює вирішення наступних завдань: 1.Зробити детальний аналіз джерел, де висвітлено педагогічну технологію «розвиток критичного мислення » на уроках словесності. 2.Показати методи формування основних груп компетентності на уроках розвитку критичного розвитку. 3. Показати шляхи використання інноваційних технологій, які б сприяли міцному засвоєнню знань і підвищенню інтересу до вивчення мови і літератури. 3 .У додатках запропонувати розробки уроків та фрагменти уроків з використанням інноваційних технологій.

Результати досліджень показали, що розвиток критичного мислення на уроці підвищує ефективність засвоєння матеріалу, стимулює інтерес учнів як до зн...
Слайд № 7

Результати досліджень показали, що розвиток критичного мислення на уроці підвищує ефективність засвоєння матеріалу, стимулює інтерес учнів як до знань, так і до процесу їх отримання.

ЗМІСТ ВСТУП ……………………………………………………………………………………………………………. 2 Розділ 1. Критичне мислення учнів – вимога сучасності. 1.1. Дослідження технології розвитк...
Слайд № 8

ЗМІСТ ВСТУП ……………………………………………………………………………………………………………. 2 Розділ 1. Критичне мислення учнів – вимога сучасності. 1.1. Дослідження технології розвитку критичного мислення у науковій педагогічній літературі …………………………………………… 5 1.2. Формування основних груп компетентностей на уроках розвитку критичного мислення……………………………………………… 7 Розділ 2. Методика проведення уроків розвитку критичного мислення 2.1 Основні етапи уроку розвитку критичного мислення………………11 2.2 Методи, форми і прийоми роботи на уроках української мови та літератури…………………………………………………………………………… 12 ВИСНОВОК ………………………………………………………………………………………………… 16 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ …………………………………………………… 18 ДОТАТКИ…………………………………………………………………………………………………… 19

Етапи уроку розвитку критичного мислення
Слайд № 9

Етапи уроку розвитку критичного мислення

Слайд № 10

Слайд № 11

Слайд № 12

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

Слайд № 16

Слайд № 17

Слайд № 18

Слайд № 19

Слайд № 20

Слайд № 21

Слайд № 22

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методична діяльність в умовах децентралізації освіти в Україні»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.